Home / Archiwum / Rok 2012 / 06/2012

06/2012

W czerwcowym wydaniu naszego miesięcznika pojawia się kilka tematów przewodnich, które omawiamy, co tłumaczy się samo przez się, w kontekście zakończonych niedawno targów drupa. Jeden z nich to dynamicznie rozwijająca się technologia drukowania: druk cyfrowy, ze szczególnym uwzględnieniem druku na żądanie (Print-on-Demand) oraz druku zmiennych danych (Variable Data Printing – VDP). Proponujemy tu m.in. rzut oka na rozwój maszyn cyfrowych w formacie B2 – całkiem sporo pokazano ich w Düsseldorfie, i były to zarówno urządzenia produkcyjne, jak i prototypy, wymagające dalszej pracy nad nimi.
Kolejny temat numeru to offset, przede wszystkim nowości i ulepszenia w zakresie offsetu arkuszowego oraz maszyny „hybrydowe”, łączące w sobie technologię offsetową z inkjetem – i tu także prezentujemy drupowe propozycje producentów. Natomiast temat offsetu zwojowego jest obecny w sekcji Topics News, wspólnie z tematem druku cyfrowego oraz trzecim naszym tematem przewodnim – introligatornią i obróbką po druku. Tej ostatniej tematyce poświęcamy sporo miejsca – publikujemy wypowiedzi przedstawicieli znanych na polskim rynku dostawców z tego sektora dotyczące nowości zaprezentowanych na targach drupa. Czwarty z wybranych przez nas tematów to serwis i obsługa posprzedażna, ich rola w relacjach z klientami i wpływ na sprzedaż. Część poświęconą targom drupa ma tym razem także dział News – do tematyki tej najważniejszej branżowej imprezy będziemy wielokrotnie powracać w ciągu nadchodzących miesięcy. Dodatek specjalny, który zawsze dołączamy do wydania nr 7/8, w tym roku nosi tytuł: „Gwiazdy Targów drupa – Katalog”. Wszak ten rok jest niezaprzeczalnie rokiem drupy…

8,61 zł

Nie masz uprawnień do pisania komentarzy. Zaloguj się.

Polecamy

Prenumerata

Zachęcamy do zaprenumerowania naszego pisma.
Wypełnij formularz i dołącz do grona ludzi dobrze poinformowanych.

●Zamawiam prenumeratę●

Reklama

W tym miejscu zamieszczamy cenniki produktów reklamowych w drukowanych wydaniach "Świata DRUKU" oraz informacje techniczne dotyczące ich przygotowania.
Wszelkie ewentualne pytania prosimy kierować do działu reklamy:
tel. 42 687 12 92
reklama@swiatdruku.eu

*Informacje o modułach reklamowych do zestawień tematycznych:

Moduły reklamowe do zestawień przygotowywane przez nasze zewnętrzne studio graficzne (w wym. 180 x 40 mm), w oparciu o przesłane do nas w tym celu następujące materiały Klienta:
- logotyp w rozdzielczości 300 dpi (formaty: AI, CDR, EPS, JPEG, PDF lub TIFF)
- nazwa firmy wraz z formą prawną
- adres: ulica, numer, kod pocztowy, miejscowość
- jeden numer telefonu i jeden numer faksu
- jeden adres e-mail i jeden adres strony www
- opis działalności do 600 znaków ze spacjami.

Moduły są przesyłane do Klienta przed drukiem w celu akceptacji.

W cenie modułu zawarta jest jedna poprawka Klienta i wszelkie korekty ewentualnych błędów zawinionych przez naszą redakcję lub studio graficzne.

Dodatkowe zmiany treści są dodatkowo płatne, uzależnione od czasu pracy studia.

Lettera Magica

W ciągłej sprzedaży posiadamy książkę LETTERA MAGICA – wydaną przez spółkę Polski Drukarz, autorstwa Krzysztofa Tyczkowskiego.
Przewodnik po sztuce typografii, przeznaczony dla wszystkich, którzy zajmują się projektowaniem typograficznym, niezależnie od tego, czy mają przygotowanie plastyczne, czy też wykonują zawód grafika-projektanta opierając się głównie na intuicji i czerpiąc z gotowych wzorów. Książka cieszy się dużym uznaniem i jest chętnie kupowana przez adeptów sztuki typograficznej.
Cena zakupu: cena książki 45 zł + koszty pakowania i wysyłki 16,00 zł

Z ostatniej chwili

W dn. 19 i 20 czerwca br. w warszawskim Expo XXI odbędzie się V edycja Międzynarodowych Targów Dostawców dla Przemysłu Farmaceutycznego i Kosmetycznego PCI Days 2024. Wydarzenie, w którym udział jest bezpłatny (wymagana jest rejestracja), jest przeznaczone dla producentów leków i kosmetyków, a także przedstawicieli instytucji, uczelni i firm z otoczenia branży farmaceutycznej i kosmetycznej.

Firma Dantex – producent cyfrowych drukarek do etykiet – nawiązała współpracę sprzedażową i marketingową dotyczącą drukarek Pico z Grupo Impryma, działającą na terenie Hiszpanii i Portugalii.