Home / Czytelnia / Z ostatniej chwili / Konkursy, promocje, okazje
W tym miejscu można dowiedzieć się, jakie promocje czy inne sposobności korzystnego nabycia produktów proponują aktualnie klientom firmy z branży. Tutaj anonsujemy także różnego typu konkursy.
Jury konkursowe wyłoniło zwycięzców tegorocznej edycji konkursu o Złoty Medal, towarzyszącego targom Festiwal Marketingu (13–14września br.). Przypomnijmy – wystawcy jak co roku mogli zgłaszać innowacyjne produkty, maszyny i oprogramowania, prezentowane na targach. O wyborze danej innowacji decydowały takie cechy jak nowoczesność zastosowanych rozwiązań w odniesieniu do rozwiązań światowych, innowacyjne technologie lub rozwiązania, szczególne zalety ekonomiczne w zakresie zakupu i jego eksploatacji (cena, koszty eksploatacji i serwisu, koszty utylizacji), pozytywne oddziaływanie produktu na środowisko, wysoka funkcjonalność produktu czy jego estetyka.
28 listopada br. w Poznaniu podczas spotkania liderów branży podczas Art Of Color i Gali Złotego Gryfa odbędzie się wręczenie nagród dla zwycięzców. Rywalizacja, organizowana przez Polską Izbę Druku, jest największym i najstarszym w Polsce konkursem obejmującym całe spektrum produkcji poligraficznej, którego celem jest wyłonienie najlepszego, pod względem jakościowego i technicznego wykonania, wyrobu poligraficznego, powstałego na terenie kraju od 1 stycznia 2022 r. do 1 czerwca 2023 r. Nabór prac prowadzony jest do 9 października 2023 r.
Podczas zbliżającej się 15. edycji Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku Festiwal Marketingu (13–14.09) odbędzie się 15. odsłona konkursu POS Stars, organizowanego przez OOH magazine. Jury wybierze najlepsze displaye reklamowe w 16 kategoriach: Napoje, Żywność, Alkohol, Kosmetyka, Elektronika, Display’e kartonowe, Display’e naladowe, Shelf decoration, Motoryzacja, Digital POS, Design Roku, Przemysł, POS Event, Rozrywka, Bezpieczeństwo i Pets POS (w tym roku nie było zgłoszeń w kategoriach: KIDS i Farmacja). W specjalnie wydzielonej strefie goście wystawy będą mogli obejrzeć wszystkie zgłoszenia oraz oddać swój głos w konkurencji Nagroda Publiczności. A kto zasiądzie w jury?
Nice Letter Studio we współpracy z Fundacją Correspondance des Arts organizuje w dn. 9–24 września br. czwartą edycję warsztatów poświęconą kilku dawnym rzemiosłom. Podczas spotkania, które tym razem odbędzie się w dawnej Wozowni przynależnej do zabytkowego zespołu pofabrycznego Ludwika Grohmana (osiedle Księży Młyn) w Łodzi, kaligrafia będzie przepleciona linorytem, kolagrafią, cyjanotypią, a nawet kolażem. „Świat DRUKU” objął wydarzenie patronatem medialnym.
Jeszcze do 30 września br. można zgłaszać prace do najnowszej, 23. edycji konkursu Złoty Gryf Grand Prix – to nowa nazwa rywalizacji organizowanej przez Polską Izbę Druku. Celem tego największego i najstarszego w Polsce konkursu, obejmującego całe spektrum produkcji poligraficznej, jest wyłonienie najlepszego pod względem jakości i technicznego wykonania wyrobu poligraficznego, wykonanego w kraju w czasie od 1 stycznia 2022 r. do 1 czerwca 2023 r. W obecnej edycji rozszerzono liczbę kategorii, włączono nagrody i wyróżnienia dla uczącej się młodzieży oraz innowatorów i wynalazców. Wręczenie nagród zaplanowano podczas spotkania liderów branży podczas Art of Color i Gali Złotego Gryfa (24–25 listopada br. w Poznaniu).
Centrum Papiernictwa i Poligrafii Politechniki Łódzkiej zaprasza uczniów szkół średnich zorganizowanych w zespoły do udziału w II edycji Olimpiady Papierniczej. W tym roku uczestnicy będą rywalizować w trzech konkurencjach rozgrywanych jedna po drugiej przez wszystkie zespoły zakwalifikowane do uczestnictwa. O zwycięstwie i dalszych miejscach decyduje suma ocen punktowych wyników wszystkich konkurencji. Olimpiada, nad którą patronat medialny objął „Świat DRUKU”, odbędzie się 27 października br. w Centrum Sportu i Rekreacji PŁ (Zatoka Sportu, al. Politechniki 10).
Do 15 sierpnia br. można wziąć udział w otwartym publicznym głosowaniu w najnowszej edycji konkursów Pro Carton Young Designers Award (młodzi projektanci tworzą zrównoważony projekt opakowania z tektury) i Pro Carton Student Video Award (konkurs na wideo poświęcone tematyce związanej z tekturą falistą i litą). Finał rywalizacji zaplanowano 21 września br. podczas uroczystej gali w Sewilli.
Organizatorzy 15. edycji Międzynarodowych Targów Packaging Innovations (Kraków, 20–21 września br.) i towarzyszącego mu po raz 12. konkursu Strefa Studenta poinformowali, że jury tegorocznej edycji rywalizacji wyłoniło jej finalistów. Zgłoszono rekordową liczbę projektów opakowań i etykiet, a o laur zwycięzcy powalczy 12 młodych twórców (po cztery osoby w każdej z trzech kategorii: funkcjonalność i forma, szata graficzna, wrażenie). Kto znalazł się na tej krótkiej liście?
Jury konkursu Global Label Awards 2023 przekazało do publicznej wiadomości tzw. krótką listę nominacji, które powalczą o zwycięstwo w finale rywalizacji. Jej laureatów poznamy podczas uroczystej kolacji zaplanowanej w trakcie targów Labelexpo Europe w Brukseli (11–14 września br.). Organizowany od 2004 r. konkurs ma na celu wyłonienie i uhonorowanie rozwiązań przeznaczonych dla sektora etykiet i drukowanych opakowań, wyróżniających się innowacyjnością i doskonałością.
Firma Multifol, specjalizująca się w usługach z zakresu uszlachetniania druku, poinformowała o zdobyciu złotego medalu w kategorii Best Use of Foil/Embossing – Softback Book (najlepsze wykorzystanie folii/wytłaczania – książka w miękkiej oprawie) w konkursie FSEA 30 Annual Gold Leaf Awards 2023 organizowanym w Stanach Zjednoczonych. Zgłoszona i nagrodzona realizacja to okładka „Świata DRUKU” 6/2022. Jakich technik użyto do jej wykonania?
W dn. 19 i 20 czerwca br. w warszawskim Expo XXI odbędzie się V edycja Międzynarodowych Targów Dostawców dla Przemysłu Farmaceutycznego i Kosmetycznego PCI Days 2024. Wydarzenie, w którym udział jest bezpłatny (wymagana jest rejestracja), jest przeznaczone dla producentów leków i kosmetyków, a także przedstawicieli instytucji, uczelni i firm z otoczenia branży farmaceutycznej i kosmetycznej.
Firma Dantex – producent cyfrowych drukarek do etykiet – nawiązała współpracę sprzedażową i marketingową dotyczącą drukarek Pico z Grupo Impryma, działającą na terenie Hiszpanii i Portugalii.
Zachęcamy do zaprenumerowania naszego pisma.
Wypełnij formularz i dołącz do grona ludzi dobrze poinformowanych.
W tym miejscu zamieszczamy cenniki produktów reklamowych w drukowanych wydaniach "Świata DRUKU" oraz informacje techniczne dotyczące ich przygotowania.
Wszelkie ewentualne pytania prosimy kierować do działu reklamy:
tel. 42 687 12 92
reklama@swiatdruku.eu
*Informacje o modułach reklamowych do zestawień tematycznych:
Moduły reklamowe do zestawień przygotowywane przez nasze zewnętrzne studio graficzne (w wym. 180 x 40 mm), w oparciu o przesłane do nas w tym celu następujące materiały Klienta:
- logotyp w rozdzielczości 300 dpi (formaty: AI, CDR, EPS, JPEG, PDF lub TIFF)
- nazwa firmy wraz z formą prawną
- adres: ulica, numer, kod pocztowy, miejscowość
- jeden numer telefonu i jeden numer faksu
- jeden adres e-mail i jeden adres strony www
- opis działalności do 600 znaków ze spacjami.
Moduły są przesyłane do Klienta przed drukiem w celu akceptacji.
W cenie modułu zawarta jest jedna poprawka Klienta i wszelkie korekty ewentualnych błędów zawinionych przez naszą redakcję lub studio graficzne.
Dodatkowe zmiany treści są dodatkowo płatne, uzależnione od czasu pracy studia.