Home / Czytelnia / Z ostatniej chwili / Konkursy, promocje, okazje / Rozstrzygnięcie konkursu Polish Graphic Design Awards

Rozstrzygnięcie konkursu Polish Graphic Design Awards

Fot. Patryk Wiśniewski

4 czerwca 2021 r. na placu Defilad w Warszawie odbyło się ogłoszenie wyników i wręczenie nagród organizowanego po raz piąty konkursu Polish Graphic Design Awards. W ramach konkursu, nad którym patronat medialny objął „Świat DRUKU”, 14 zespołów jurorskich przyznało ponad 150 nominacji, 50 wyróżnień i 30 nagród głównych dla najlepszych projektów graficznych roku 2021.

Celem rywalizacji jest wyłonienie najlepszych i najciekawszych projektów graficznych powstałych w 2021 r. PGDAwards to największy w Polsce branżowy konkurs, co roku prezentujący realizacje ze wszystkich istniejących dziedzin grafiki użytkowej.

Nagrody główne w poszczególnych kategoriach otrzymali następujący projektanci, projektantki i zespoły: 247 studio, Aneta Kowalczyk, Anna Nowokuńska, Antek Kwiatkowski, Blank Studio, Joanna Grochocka, Kommunikat studio, Kuba Sowiński, Wojciech Kubiena, Marcin Wysocki, Marta Szmyd, Małgorzata Frąckiewicz, Tomek Głowacki, Nika Langosz, Ola Niepsuj, Oskar Podolski, Karol Imiałkowski, Patryk Hardziej, Paweł Mildner, Pigeon Studio, Studio Redkroft, Ryszard Bienert, Szymon Sznajder, Tomasz Berezowski, Uniforma Studio, UVMW, Wiktor Pilipczuk i Wedzicka.

Przyznane zostały także nagrody specjalne: najlepszym Projektantem Roku 2021 został Patryk Hardziej, a najlepszym Zespołem Roku 2021 – studio Uniforma. Zostały wybrane dwa Projekty Roku 2021: identyfikacja „Eonic” autorstwa 247 Studio i film „Polpharma – Las na zawsze” autorstwa Pigeon Studio.

Pełna lista wyróżnień, nagród głównych i specjalnych w konkursie PGDA 2021 znajduje się na stronie konkursu: www.polishgraphicdesign.com.

  • Obecnie 0 z 5.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ocena: 0/5 (0 ocen/y)

Dziękujemy za ocenę!

Twoja ocena już została uwzględniona. możesz oceniać tylko raz!

Twoja ocena została zmieniona, dziękujemy za ocenę!

Nie masz uprawnień do pisania komentarzy. Zaloguj się.

Z ostatniej chwili

Sezon urlopowy nadal trwa i prawdopodobnie część z Państwa wróciła już z urlopów, a kolejni Państwo udaliście się wypoczywać. My kończymy pracę nad dwoma grzbietami naszego miesięcznika (już wkrótce do Państwa rąk trafi numer lipcowo-sierpniowy oraz specjalny dodatek pt. „Świat opakowań i etykiet – trendy, perspektywy, wyzwania”), a jednocześnie rozpoczynamy przygotowania do wrześniowego wydania „Świata DRUKU”. Tradycyjnie podejmiemy w nim tematykę maszyn i urządzeń do zadrukowywania i uszlachetniania opakowań i etykiet, fleksografii; tektury falistej i litej, opakowań kartonowych; znakowania, pakowania oraz bezpieczeństwa opakowań.
Publikacja dostępna będzie w dodatkowej bezpłatnej dystrybucji na wrześniowych targach Taropak i Polagra Food (Poznań, 26–28.09) i FachPack (Norymberga, 27–29.09).
Zapraszamy do współtworzenia tego wydania np. poprzez zamieszczenie artykułów eksperckich i promocyjnych, reklam oraz prezentację oferty swojej firmy w następujących zestawieniach numeru: Dostawcy rozwiązań i usług do produkcji opakowań i etykiet oraz Producenci opakowań giętkich i etykiet.

Dostępna jest już pełna wersja raportu – w języku polskim – przygotowanego przez firmę badawczą Keypoint Intelligence, w którym zawarto wyniki testów najnowszych ploterów eko/żywicznych Mutoh z serii XpertJet Pro. Specjaliści poddali analizom modele 1341SR Pro i 1641SR Pro – obydwa będą prezentowane na stoisku Atrium Centrum Ploterowego podczas Festiwalu Marketingu (Warszawa, 14–15.09). Co wykazały testy?

Na skokowe podwyżki cen papieru narzekają nie tylko wydawcy prasowi – odczuwają je także firmy z branży reklamy zewnętrznej oraz reklamodawcy. Jak w rozmowie z portalem wirualnemedia.pl podkreśla Marcin Stan z zarządu Cityboard Media, drożeje też prąd i paliwo, więc koszty kampanii idą w górę, a przy obecnym poziomie inflacji nie ma ekonomicznej możliwości, aby ceny usług outdoorowych pozostały w miejscu.

Polecamy

Prenumerata

Zachęcamy do zaprenumerowania naszego pisma.
Wypełnij formularz i dołącz do grona ludzi dobrze poinformowanych.

●Zamawiam prenumeratę●

Reklama

W tym miejscu zamieszczamy cenniki produktów reklamowych w drukowanych wydaniach "Świata DRUKU" oraz informacje techniczne dotyczące ich przygotowania.
Wszelkie ewentualne pytania prosimy kierować do działu reklamy:
tel. 42 687 12 92
reklama@swiatdruku.eu

*Informacje o modułach reklamowych do zestawień tematycznych:

Moduły reklamowe do zestawień przygotowywane przez nasze zewnętrzne studio graficzne (w wym. 180 x 40 mm), w oparciu o przesłane do nas w tym celu następujące materiały Klienta:
- logotyp w rozdzielczości 300 dpi (formaty: AI, CDR, EPS, JPEG, PDF lub TIFF)
- nazwa firmy wraz z formą prawną
- adres: ulica, numer, kod pocztowy, miejscowość
- jeden numer telefonu i jeden numer faksu
- jeden adres e-mail i jeden adres strony www
- opis działalności do 600 znaków ze spacjami.

Moduły są przesyłane do Klienta przed drukiem w celu akceptacji.

W cenie modułu zawarta jest jedna poprawka Klienta i wszelkie korekty ewentualnych błędów zawinionych przez naszą redakcję lub studio graficzne.

Dodatkowe zmiany treści są dodatkowo płatne, uzależnione od czasu pracy studia.