Home / Czytelnia / Z ostatniej chwili / Personalia / Nowy dyrektor generalny w Esko EMEA

Nowy dyrektor generalny w Esko EMEA

Richard Roth

Firma Esko, dostawca zintegrowanych rozwiązań z obszaru oprogramowania i sprzętu dla sektora opakowaniowego, poinformowała o powołaniu Richarda Rotha na stanowisko dyrektora generalnego w regionie EMEA. Zastąpił on Eddy’ego Fadela, który po trzech latach pełnienia tej funkcji objął stanowisko Global Commercial General Managera i odtąd będzie nadzorował globalną sprzedaż, usługi, marketing i zarządzanie produktami.

Richard Roth przez 10 lat pracował w ramach platformy identyfikacji produktów Danaher, gdzie w 2017 r. został powołany na stanowisko wiceprezesa. Ostatnio kierował działami badawczo-rozwojowym i zarządzania produktami X-Rite. W swojej nowej roli będzie odpowiedzialny za zarządzanie sprzedażą, wsparcie i wyniki finansowe działalności firmy Esko w Europie, na Bliskim Wschodzie oraz w Afryce, działając z biura firmy w Gent (Belgia).

„Szerokie doświadczenie Richarda zdobyte w dziale identyfikacji produktów Danaher, podobnie jak wiedza zdobyta w firmie X-Rite Pantone, a także jego wcześniejsze sukcesy handlowe w branży opakowań i druku firmy Videojet, stanowią cenny nabytek dla rodziny Esko. Od czasu integracji systemów kontroli AVT i wzmocnienia naszych powiązań z zespołami badawczo-rozwojowymi i handlowymi X-Rite, portfolio firmy Esko wykroczyło poza obszar prepress i szybko staje się dla naszych klientów działających w branży opakowań podstawą w codziennej pracy. Jestem przekonany, że zarówno wiedza Richarda, jak i jego zdolności i cechy charakteru szybko uczynią z niego lidera, który sprawnie pokieruje zespołem i będzie efektywnie wspierał klientów na ich drodze do cyfrowej transformacji” – powiedział Eddy Fadel.

  • Obecnie 0 z 5.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ocena: 0/5 (0 ocen/y)

Dziękujemy za ocenę!

Twoja ocena już została uwzględniona. możesz oceniać tylko raz!

Twoja ocena została zmieniona, dziękujemy za ocenę!

Nie masz uprawnień do pisania komentarzy. Zaloguj się.

Z ostatniej chwili

Obchodząca w tym roku 80-lecie istnienia firma Seiko Epson Corporation otworzyła w swojej japońskiej centrali w Suwa, w prefekturze Nagano, muzeum poświęcone swojej historii. Placówka składa się z dwóch części: odnowionego Muzeum Monozukuri i całkiem nowej Izbie Pamięci. Odwiedzający będą mogli poznać rozwój firmy Epson i zobaczyć jej dawne produkty. Izba Pamięci znajduje się w zabytkowym, odrestaurowanym budynku z 1945 r., gdzie kiedyś mieściła się administracja firmy.

Firma Duplo poszerzyła swoje portfolio o urządzenie do lakierowania w formacie B2+ – DuSense DDC-8000. Ta – jak podaje producent – prosta w obsłudze, w pełni zautomatyzowana i kompaktowa maszyna, daje możliwość lakierowania wybiórczego i metalizowania w linii. Urządzenie przeznaczone jest do uszlachetniania m.in. okładek książek, a także opakowań, wizytówek, wszelkiego rodzaju wydruków akcydensowych – od jednego arkusza po nakłady produkcyjne.

Sun Chemical wprowadził do swojej oferty SunConnect – kolejny moduł wzbogacający pakiet SunColorBox. Nowe rozwiązanie jest skierowane do firm specjalizujących się w produkcji bazującej na tekturze falistej.

Polecamy

Prenumerata

Zachęcamy do zaprenumerowania naszego pisma.
Wypełnij formularz i dołącz do grona ludzi dobrze poinformowanych.

●Zamawiam prenumeratę●

Reklama

W tym miejscu zamieszczamy cenniki produktów reklamowych w drukowanych wydaniach "Świata DRUKU" oraz informacje techniczne dotyczące ich przygotowania.
Wszelkie ewentualne pytania prosimy kierować do działu reklamy:
tel. 42 687 12 92
reklama@swiatdruku.eu

*Informacje o modułach reklamowych do zestawień tematycznych:

Moduły reklamowe do zestawień przygotowywane przez nasze zewnętrzne studio graficzne (w wym. 180 x 40 mm), w oparciu o przesłane do nas w tym celu następujące materiały Klienta:
- logotyp w rozdzielczości 300 dpi (formaty: AI, CDR, EPS, JPEG, PDF lub TIFF)
- nazwa firmy wraz z formą prawną
- adres: ulica, numer, kod pocztowy, miejscowość
- jeden numer telefonu i jeden numer faksu
- jeden adres e-mail i jeden adres strony www
- opis działalności do 600 znaków ze spacjami.

Moduły są przesyłane do Klienta przed drukiem w celu akceptacji.

W cenie modułu zawarta jest jedna poprawka Klienta i wszelkie korekty ewentualnych błędów zawinionych przez naszą redakcję lub studio graficzne.

Dodatkowe zmiany treści są dodatkowo płatne, uzależnione od czasu pracy studia.