Home / Czytelnia / Z ostatniej chwili / Personalia / Xerox stracił lidera

Xerox stracił lidera

John Visentin

Xerox Holdings Corporation poinformował o niespodziewanej śmierci (spowodowanej komplikacjami związanymi z chorobą) Johna Visentina, który jako wiceprezes zarządu i dyrektor generalny kierował firmą od maja 2018 r. W najbliższym czasie jego obowiązki będzie pełnił Steve Bandrowczak – prezes i dyrektor operacyjny przedsiębiorstwa.

John Visentin dołączył do Xerox w maju 2018 r. Na stanowisku lidera firmy zastąpił wówczas Jeffa Jacobsona. Wcześniej doradzał zarządowi Exela Technologies, współpracował także z Advent International, któremu doradzał, operacyjnie i strategicznie, w zakresie m.in. procesów due diligence czy podejmowanych inwestycji. Visentin z sukcesem przeprowadził korporację przez czasy odznaczające się dużymi zmianami i wyzwaniami. Jego strategia zapewniła firmie silną pozycję w dziedzinie technologii druku biurowego i produkcyjnego oraz pomogła rozwinąć ofertę o innowacje.

James Nelson, prezes zarządu Xerox, tak pożegnał Johna Visentina: „John od samego początku sprawdził się w roli lidera, prowadząc Xerox prostą drogą. Był mistrzem innowacji, przyjął i wzmocnił dziedzictwo Xerox jako dostawcy druku i usług oraz rozpoczął transformacyjną podróż, która poszerzyła wiedzę i ofertę firmy o usługi cyfrowe i IT, usługi finansowe i przełomowe technologie. Zapał Johna, energia i zaangażowanie na rzecz firmy oraz jej klientów, partnerów i pracowników, były bardzo cenne, tym bardziej będzie nam go brakować.

  • Obecnie 0 z 5.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ocena: 0/5 (0 ocen/y)

Dziękujemy za ocenę!

Twoja ocena już została uwzględniona. możesz oceniać tylko raz!

Twoja ocena została zmieniona, dziękujemy za ocenę!

Nie masz uprawnień do pisania komentarzy. Zaloguj się.

Z ostatniej chwili

Sezon urlopowy nadal trwa i prawdopodobnie część z Państwa wróciła już z urlopów, a kolejni Państwo udaliście się wypoczywać. My kończymy pracę nad dwoma grzbietami naszego miesięcznika (już wkrótce do Państwa rąk trafi numer lipcowo-sierpniowy oraz specjalny dodatek pt. „Świat opakowań i etykiet – trendy, perspektywy, wyzwania”), a jednocześnie rozpoczynamy przygotowania do wrześniowego wydania „Świata DRUKU”. Tradycyjnie podejmiemy w nim tematykę maszyn i urządzeń do zadrukowywania i uszlachetniania opakowań i etykiet, fleksografii; tektury falistej i litej, opakowań kartonowych; znakowania, pakowania oraz bezpieczeństwa opakowań.
Publikacja dostępna będzie w dodatkowej bezpłatnej dystrybucji na wrześniowych targach Taropak i Polagra Food (Poznań, 26–28.09) i FachPack (Norymberga, 27–29.09).
Zapraszamy do współtworzenia tego wydania np. poprzez zamieszczenie artykułów eksperckich i promocyjnych, reklam oraz prezentację oferty swojej firmy w następujących zestawieniach numeru: Dostawcy rozwiązań i usług do produkcji opakowań i etykiet oraz Producenci opakowań giętkich i etykiet.

Dostępna jest już pełna wersja raportu – w języku polskim – przygotowanego przez firmę badawczą Keypoint Intelligence, w którym zawarto wyniki testów najnowszych ploterów eko/żywicznych Mutoh z serii XpertJet Pro. Specjaliści poddali analizom modele 1341SR Pro i 1641SR Pro – obydwa będą prezentowane na stoisku Atrium Centrum Ploterowego podczas Festiwalu Marketingu (Warszawa, 14–15.09). Co wykazały testy?

Na skokowe podwyżki cen papieru narzekają nie tylko wydawcy prasowi – odczuwają je także firmy z branży reklamy zewnętrznej oraz reklamodawcy. Jak w rozmowie z portalem wirualnemedia.pl podkreśla Marcin Stan z zarządu Cityboard Media, drożeje też prąd i paliwo, więc koszty kampanii idą w górę, a przy obecnym poziomie inflacji nie ma ekonomicznej możliwości, aby ceny usług outdoorowych pozostały w miejscu.

Polecamy

Prenumerata

Zachęcamy do zaprenumerowania naszego pisma.
Wypełnij formularz i dołącz do grona ludzi dobrze poinformowanych.

●Zamawiam prenumeratę●

Reklama

W tym miejscu zamieszczamy cenniki produktów reklamowych w drukowanych wydaniach "Świata DRUKU" oraz informacje techniczne dotyczące ich przygotowania.
Wszelkie ewentualne pytania prosimy kierować do działu reklamy:
tel. 42 687 12 92
reklama@swiatdruku.eu

*Informacje o modułach reklamowych do zestawień tematycznych:

Moduły reklamowe do zestawień przygotowywane przez nasze zewnętrzne studio graficzne (w wym. 180 x 40 mm), w oparciu o przesłane do nas w tym celu następujące materiały Klienta:
- logotyp w rozdzielczości 300 dpi (formaty: AI, CDR, EPS, JPEG, PDF lub TIFF)
- nazwa firmy wraz z formą prawną
- adres: ulica, numer, kod pocztowy, miejscowość
- jeden numer telefonu i jeden numer faksu
- jeden adres e-mail i jeden adres strony www
- opis działalności do 600 znaków ze spacjami.

Moduły są przesyłane do Klienta przed drukiem w celu akceptacji.

W cenie modułu zawarta jest jedna poprawka Klienta i wszelkie korekty ewentualnych błędów zawinionych przez naszą redakcję lub studio graficzne.

Dodatkowe zmiany treści są dodatkowo płatne, uzależnione od czasu pracy studia.