Home / Czytelnia / Z ostatniej chwili / Personalia / Zmiana w kierownictwie Heidelberga

Zmiana w kierownictwie Heidelberga

Ludwin Monz

Rada nadzorcza Heidelberger Druckmaschinen AG powołała Ludwina Monza na nowego dyrektora generalnego i prezesa zarządu. Z początkiem nowego roku finansowego, czyli 1 kwietnia 2022 r. zastąpi on na tym stanowisku Rainera Hundsdörfera. Jednocześnie podjęto decyzję o przedłużeniu do 2027 r. kontraktu menedżerskiego z Marcusem A. Wassenbergiem, dyrektorem finansowym i członkiem zarządu.

„Rada nadzorcza Heidelberga chciałaby podziękować Rainerowi Hundsdörferowi za jego niezwykłe zaangażowanie na stanowisku prezesa zarządu. Udało mu się skutecznie przeprowadzić spółkę przez kryzys COVID-19, jednocześnie wyznaczając kierunek dalszych strategicznych działań, rozwój i tworzenie nowych biznesów, takich jak e-mobilność” – powiedział Martin Sonnenschein, przewodniczący rady.

Rainer Hundsdörfer, dziękując za pełną zaufania współpracę, podkreślił, że czas reorganizacji struktur firmy nie był łatwy czas, choć przyniósł wiele satysfakcji. Życzył także swojemu następcy Ludwinowi Monzowi dobrego startu w nowym roku finansowym i dalszych sukcesów.

Ludwin Monz po ukończeniu studiów i uzyskaniu doktoratu z fizyki na Uniwersytecie w Moguncji pracował w Narodowym Instytucie Standardów i Technologii w Gaithersburgu w USA oraz Gesellschaft für Schwerionenforschung GSI w Darmstadt. Jest również absolwentem MBA w Henley Management College w Wlk. Brytanii. W 1994 r. dołączył do firmy Zeiss. od 2007 r. jest członkiem zarządu firmy Carl Zeiss Meditec AG, a od 2010 r. prezesem zarządu (funkcję tę będzie pełnił do końca 2021 r.). Od 2014 r. jest również członkiem zarządu Grupy Carl Zeiss AG.

„Ludwin Monz jest odpowiednią osobą, która będzie miała realny wpływ na przyspieszenie procesu strategicznej transformacji Heidelberger Druckmaschinen AG. Jest on sprawdzonym ekspertem w dziedzinie zaawansowanych technologii i innowacji z doświadczeniem na rynku kapitałowym” – podkreśla Martin Sonnenschein.

Podejmując decyzję o przedłużeniu kontraktu z Marcusem A. Wassenbergiem, Heidelberg stawia na ciągłość w zakresie osiągniętej stabilności finansowej i strategicznego przeorientowania zapoczątkowanego pomyślną transformacją.

  • Obecnie 0 z 5.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ocena: 0/5 (0 ocen/y)

Dziękujemy za ocenę!

Twoja ocena już została uwzględniona. możesz oceniać tylko raz!

Twoja ocena została zmieniona, dziękujemy za ocenę!

Nie masz uprawnień do pisania komentarzy. Zaloguj się.

Z ostatniej chwili

W dn. 19 i 20 czerwca br. w warszawskim Expo XXI odbędzie się V edycja Międzynarodowych Targów Dostawców dla Przemysłu Farmaceutycznego i Kosmetycznego PCI Days 2024. Wydarzenie, w którym udział jest bezpłatny (wymagana jest rejestracja), jest przeznaczone dla producentów leków i kosmetyków, a także przedstawicieli instytucji, uczelni i firm z otoczenia branży farmaceutycznej i kosmetycznej.

Firma Dantex – producent cyfrowych drukarek do etykiet – nawiązała współpracę sprzedażową i marketingową dotyczącą drukarek Pico z Grupo Impryma, działającą na terenie Hiszpanii i Portugalii.

Polecamy

Prenumerata

Zachęcamy do zaprenumerowania naszego pisma.
Wypełnij formularz i dołącz do grona ludzi dobrze poinformowanych.

●Zamawiam prenumeratę●

Reklama

W tym miejscu zamieszczamy cenniki produktów reklamowych w drukowanych wydaniach "Świata DRUKU" oraz informacje techniczne dotyczące ich przygotowania.
Wszelkie ewentualne pytania prosimy kierować do działu reklamy:
tel. 42 687 12 92
reklama@swiatdruku.eu

*Informacje o modułach reklamowych do zestawień tematycznych:

Moduły reklamowe do zestawień przygotowywane przez nasze zewnętrzne studio graficzne (w wym. 180 x 40 mm), w oparciu o przesłane do nas w tym celu następujące materiały Klienta:
- logotyp w rozdzielczości 300 dpi (formaty: AI, CDR, EPS, JPEG, PDF lub TIFF)
- nazwa firmy wraz z formą prawną
- adres: ulica, numer, kod pocztowy, miejscowość
- jeden numer telefonu i jeden numer faksu
- jeden adres e-mail i jeden adres strony www
- opis działalności do 600 znaków ze spacjami.

Moduły są przesyłane do Klienta przed drukiem w celu akceptacji.

W cenie modułu zawarta jest jedna poprawka Klienta i wszelkie korekty ewentualnych błędów zawinionych przez naszą redakcję lub studio graficzne.

Dodatkowe zmiany treści są dodatkowo płatne, uzależnione od czasu pracy studia.