Home / Czytelnia / Z ostatniej chwili / Technologie / Amcor z kolejną Optimą

Amcor z kolejną Optimą

Producent opakowań, firma Amcor, doposażył swój zakład w Meksyku, instalując w czerwcu 2019 r. ośmiokolorową maszynę fleksograficzną Optima 2 820-8 EG. Jest to już czwarte rozwiązanie marki SOMA w tej lokalizacji.

Amcor w swoim rozbudowanym portfolio ma wiele rodzajów opakowań m.in. na żywność, napoje, farmaceutyki, produkty do higieny domowej i osobistej. Jak wyjaśnia Ismael Montes, dyrektor operacyjny Amcor Flexibles LatinAmerica, dzięki nowej inwestycji firma chce „dostosować możliwości produkcji do trendów panujących na lokalnym rynku w zakresie opakowań elastycznych, przede wszystkim poprzez zmniejszenie czasu konfiguracji podczas zmian produktu”. Jak zapewnia producent, model Optima 2 o szerokości zadruku 820 mm zawiera wiele nowoczesnych funkcji, które zapewniają wysoką wydajność, spójność drukowania oraz optymalizację kosztów produkcji. Jednym z nich jest zaawansowany system kontroli odrzuceń (ang. Advanced Bounce Control System), który redukuje odbijanie przy wysokich prędkościach maszyny, poprawiając tym samym jakość wydruku. Na precyzję pracy mają też wpływ specjalnie zaprojektowane wałki rastrowe, które również minimalizują odbicia przy dużych prędkościach, co jest szczególnie ważne, gdy stosuje się płyty HD lub płyty z rozszerzonym gamutem barwnym. W systemie ARUN rejestracja i nacisk są regulowane automatycznie, bez udziału operatora. W rezultacie realizacja zadań jest możliwa w bardzo krótkim czasie i prawie nie generuje odpadów. Innym rozwiązaniem sprzyjającym zmniejszeniu kosztów drukarni jest system małych pojemników z farbą, co jest szczególnie przydatne w przypadku zleceń, w których stosowane są drogie kolory dodatkowe, np. metaliczne. Jak podaje SOMA, można dzięki temu osiągnąć oszczędność zużycia farby na poziomie niemal 18%.

Jak podkreśla Ismael Montes, dodatkową zaletą nowej inwestycji jest zaawansowany system kontroli maszyny, który umożliwia jej nadzór i długoterminowe monitorowanie wydajności oraz zużycia energii na odległość. Zakład w Guadalajarze może więc liczyć na wsparcie czeskich specjalistów mimo odległości ponad 9,5 tys. kilometrów

  • Obecnie 0 z 5.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ocena: 0/5 (0 ocen/y)

Dziękujemy za ocenę!

Twoja ocena już została uwzględniona. możesz oceniać tylko raz!

Twoja ocena została zmieniona, dziękujemy za ocenę!

Nie masz uprawnień do pisania komentarzy. Zaloguj się.

Z ostatniej chwili

W dn. 19 i 20 czerwca br. w warszawskim Expo XXI odbędzie się V edycja Międzynarodowych Targów Dostawców dla Przemysłu Farmaceutycznego i Kosmetycznego PCI Days 2024. Wydarzenie, w którym udział jest bezpłatny (wymagana jest rejestracja), jest przeznaczone dla producentów leków i kosmetyków, a także przedstawicieli instytucji, uczelni i firm z otoczenia branży farmaceutycznej i kosmetycznej.

Firma Dantex – producent cyfrowych drukarek do etykiet – nawiązała współpracę sprzedażową i marketingową dotyczącą drukarek Pico z Grupo Impryma, działającą na terenie Hiszpanii i Portugalii.

Polecamy

Prenumerata

Zachęcamy do zaprenumerowania naszego pisma.
Wypełnij formularz i dołącz do grona ludzi dobrze poinformowanych.

●Zamawiam prenumeratę●

Reklama

W tym miejscu zamieszczamy cenniki produktów reklamowych w drukowanych wydaniach "Świata DRUKU" oraz informacje techniczne dotyczące ich przygotowania.
Wszelkie ewentualne pytania prosimy kierować do działu reklamy:
tel. 42 687 12 92
reklama@swiatdruku.eu

*Informacje o modułach reklamowych do zestawień tematycznych:

Moduły reklamowe do zestawień przygotowywane przez nasze zewnętrzne studio graficzne (w wym. 180 x 40 mm), w oparciu o przesłane do nas w tym celu następujące materiały Klienta:
- logotyp w rozdzielczości 300 dpi (formaty: AI, CDR, EPS, JPEG, PDF lub TIFF)
- nazwa firmy wraz z formą prawną
- adres: ulica, numer, kod pocztowy, miejscowość
- jeden numer telefonu i jeden numer faksu
- jeden adres e-mail i jeden adres strony www
- opis działalności do 600 znaków ze spacjami.

Moduły są przesyłane do Klienta przed drukiem w celu akceptacji.

W cenie modułu zawarta jest jedna poprawka Klienta i wszelkie korekty ewentualnych błędów zawinionych przez naszą redakcję lub studio graficzne.

Dodatkowe zmiany treści są dodatkowo płatne, uzależnione od czasu pracy studia.