Home / Czytelnia / Z ostatniej chwili / Technologie / Avery Dennison i Mactac na wspólnym stoisku na Fespie

Avery Dennison i Mactac na wspólnym stoisku na Fespie

Podczas tegorocznych targów Fespa (Berlin, 31 maja – 3 czerwca br.) firmy Avery Dennison i Mactac na wspólnej ekspozycji zaprezentują nowoczesne, zrównoważone, podatne na formowanie folie do oklejania przeznaczone do zadruku cyfrowego, laminaty, innowacyjne folie ochronne; folie okienne; teksturowane folie ścienne i inne materiały do dekoracji wnętrz.

Jak zapowiadają producenci, goście odwiedzający ich stoisko mogą spodziewać się bogatej ekspozycji prezentującej szeroką ofertę produktów i materiałów przeznaczonych zwłaszcza dla branż motoryzacyjnej i architektonicznej. Stanowić one będą inspirację dla klientów w zakresie różnicowania oferty biznesowej w zgodzie z obowiązującymi trendami. Na stoisku wszyscy zainteresowani otrzymają także pełną informację techniczną oraz wsparcie specjalistów.

Avery Dennison będzie promował m.in. nową folię bez PVC przeznaczoną do zadruku cyfrowego, do oklejania pojazdów i oznakowania wewnętrznego i zewnętrznego. Materiał ten zapewnia doskonałe dopasowanie do przestrzennych obiektów i łatwe przesuwanie podczas oklejania dzięki technologii Easy Apply.

Mactac skupi się na prezentacji nośników do druku – będzie to m.in. folia do oklejania rozszerzająca gamę produktów JT 10700: WG-BFG-XR. Produkt ten wyróżnia się wydajnością, wyjątkowo gładkim wykończeniem oraz szybką i łatwą aplikacją (dzięki autorskiej technologię aplikacji Mactac bez pęcherzyków).

„W branży graficznej i pokrewnych nikt nie może stać w miejscu – wywarcie realnego wpływu wymaga nie tylko kreatywności od grafików, ale także odpowiedniej wydajności materiałów, z których korzystają. W tym roku jesteśmy również bardziej niż kiedykolwiek skoncentrowani na zrównoważonym rozwoju, który stanowi siłę napędową naszych innowacji. Wydarzenia takie jak targi Fespa dają nam szansę dzielenia się nowymi pomysłami, pozwalają nam też dowiedzieć się bezpośrednio od naszych klientów, czego oczekują od materiałów, i w ten sposób upewnić się, że nasz program badawczo-rozwojowy spełnia ich potrzeby” – mówi Li Wen, starszy dyrektor i dyrektor generalny Graphics EMENA, Avery Dennison.

  • Obecnie 0 z 5.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ocena: 0/5 (0 ocen/y)

Dziękujemy za ocenę!

Twoja ocena już została uwzględniona. możesz oceniać tylko raz!

Twoja ocena została zmieniona, dziękujemy za ocenę!

Nie masz uprawnień do pisania komentarzy. Zaloguj się.

Z ostatniej chwili

Obchodząca w tym roku 80-lecie istnienia firma Seiko Epson Corporation otworzyła w swojej japońskiej centrali w Suwa, w prefekturze Nagano, muzeum poświęcone swojej historii. Placówka składa się z dwóch części: odnowionego Muzeum Monozukuri i całkiem nowej Izbie Pamięci. Odwiedzający będą mogli poznać rozwój firmy Epson i zobaczyć jej dawne produkty. Izba Pamięci znajduje się w zabytkowym, odrestaurowanym budynku z 1945 r., gdzie kiedyś mieściła się administracja firmy.

Firma Duplo poszerzyła swoje portfolio o urządzenie do lakierowania w formacie B2+ – DuSense DDC-8000. Ta – jak podaje producent – prosta w obsłudze, w pełni zautomatyzowana i kompaktowa maszyna, daje możliwość lakierowania wybiórczego i metalizowania w linii. Urządzenie przeznaczone jest do uszlachetniania m.in. okładek książek, a także opakowań, wizytówek, wszelkiego rodzaju wydruków akcydensowych – od jednego arkusza po nakłady produkcyjne.

Sun Chemical wprowadził do swojej oferty SunConnect – kolejny moduł wzbogacający pakiet SunColorBox. Nowe rozwiązanie jest skierowane do firm specjalizujących się w produkcji bazującej na tekturze falistej.

Polecamy

Prenumerata

Zachęcamy do zaprenumerowania naszego pisma.
Wypełnij formularz i dołącz do grona ludzi dobrze poinformowanych.

●Zamawiam prenumeratę●

Reklama

W tym miejscu zamieszczamy cenniki produktów reklamowych w drukowanych wydaniach "Świata DRUKU" oraz informacje techniczne dotyczące ich przygotowania.
Wszelkie ewentualne pytania prosimy kierować do działu reklamy:
tel. 42 687 12 92
reklama@swiatdruku.eu

*Informacje o modułach reklamowych do zestawień tematycznych:

Moduły reklamowe do zestawień przygotowywane przez nasze zewnętrzne studio graficzne (w wym. 180 x 40 mm), w oparciu o przesłane do nas w tym celu następujące materiały Klienta:
- logotyp w rozdzielczości 300 dpi (formaty: AI, CDR, EPS, JPEG, PDF lub TIFF)
- nazwa firmy wraz z formą prawną
- adres: ulica, numer, kod pocztowy, miejscowość
- jeden numer telefonu i jeden numer faksu
- jeden adres e-mail i jeden adres strony www
- opis działalności do 600 znaków ze spacjami.

Moduły są przesyłane do Klienta przed drukiem w celu akceptacji.

W cenie modułu zawarta jest jedna poprawka Klienta i wszelkie korekty ewentualnych błędów zawinionych przez naszą redakcję lub studio graficzne.

Dodatkowe zmiany treści są dodatkowo płatne, uzależnione od czasu pracy studia.