Home / Czytelnia / Z ostatniej chwili / Technologie / Nowe drukarki atramentowe Direct-to-Object

Nowe drukarki atramentowe Direct-to-Object

Mimaki UJF-3042MkII e

Firma Mimaki Europe zaprezentowała cztery nowe, bardzo szybkie, wysokiej jakości drukarki atramentowe UV LED do druku Direct-to-Object – model UJF-7151 plusII i nową serię UJF-MkII e, złożoną z trzech zaawansowanych rozwiązań małoformatowych: UJF-3042MkII e, UJF-6042MkII e i UJF-3042MkII Ex e. Wszystkie urządzenia trafią do sprzedaży w grudniu 2021 r.

Model UJF-7151 plusII jest wyposażony w osiem głowic drukujących, które umożliwiają dwie czterokolorowe konfiguracje atramentów (CMYK). To z kolei pozwala osiągać większe prędkości druku sięgające 190% w porównaniu z poprzednim modelem UJF-7151 plus. Nowy system oferuje także możliwości mające poprawić jakość obrazu (jak np. funkcja przetwarzania MFD2, czyli rastrowania, która poprawia kontrolę położenia punktów; wynikiem lepszej kontroli są ostrzejsze krawędzie i cieńsze linie, a także mniej nieregularności kolorów). Sześciokolorowa konfiguracja modelu UJF-7151 plusII obejmuje jasny cyjan i jasną magentę, umożliwiając dokładniejsze odwzorowanie kolorów i osiąganie rozdzielczości obrazu 1800 dpi. Ponadto funkcja Colour Gloss nadaje błyszczące wykończenie utwardzonym kolorowym atramentom. Zwiększono także udźwig do 30 kg, dzięki czemu drukarka może obsługiwać wysokiej jakości przyrządy montażowe do druku i idealnie nadaje się do precyzyjnego drukowania na ciężkich nośnikach, takich jak drewno, metal i szkło w środowiskach druku przemysłowego.

Całkowicie nowa seria drukarek UJF-MkII e wprowadza do oferty firmy Mimaki urządzenia. Trzy nowe modele oferują wysoką jakość obrazu i stabilność drukowania na bardzo zróżnicowanych miękkich i twardych nośnikach, takich jak skóra, drewno, akryl, metal i szkło. Urządzenia UJF-3042MkII e i UJF-3042MkII Ex e cechują się obszarem drukowania 300 × 420 mm, natomiast model UJF-6042MkII e oferuje większą powierzchnię drukowania: 610 × 420 mm. Wszystkie drukarki z serii UJF-MkII e są wyposażone w nową, zapewniającą, jak podaje producent, wyjątkową jakość obrazu funkcję przetwarzania MFD2 oraz ulepszony czujnik laserowy kontroli szczeliny, który wykrywa położenie nośnika, zapobiegając kontaktowi głowic drukujących z materiałem w czasie drukowania. Potrafi nawet wykrywać materiały przezroczyste, zapewniając wyjątkową precyzję i niezwykle skuteczne wykrywanie nośnika.

Wszystkie nowe drukarki z serii UJF obsługują polecenia MDL (Mimaki Device Language), umożliwiając automatyczne przenoszenie wydruków. Ta funkcja pozwala użytkownikom sterować nowymi drukarkami UJF z poziomu zewnętrznych systemów produkcyjnych i urządzeń peryferyjnych. Rozszerzona automatyka nie tylko zwiększa kontrolę i produktywność użytkownika, ale także ogranicza konieczność ręcznej interwencji operatora, podnosząc wydajność. Nowe modele są też standardowo wyposażone w oprogramowanie RIP RasterLink7 z obsługą drukowania jednego produktu na raz. Dzięki tej najnowszej platformie programowej, numerowanie i drukowanie danych zmiennych jeszcze nigdy nie było tak proste, zapewniając użytkownikom znaczne oszczędności czasu i wydajności. Atramenty UV we wszystkich nowych urządzeniach z serii UJF mają certyfikat GreenGuard Gold, a nowa gama drukarek ma autorskie podstawowe rozwiązania techniczne firmy Mimaki, takie jak NCU (system kontroli dysz), NRS (system przywracania sprawności dysz) i MAPS4 (Mimaki Advanced Pass System), które umożliwiają stabilne drukowanie wysokiej jakości wydruków.

„Kolejny raz Mimaki toruje drogę za pomocą nowych rozwiązań, które zostały specjalnie opracowane, aby klienci mogli zwiększać rentowność i przewagę nad konkurencją. Poszerzając i ulepszając naszą gamę produktów UV LED w tak kluczowym czasie dla przemysłu, chcemy zaoferować drukarki przemysłowe o przełomowej technologii, potrzebne do rozwoju ich firm. Dla drukarni działających obecnie na innych rynkach te nowe rozwiązania stanowią okazję, aby wejść do tego zróżnicowanego i odnoszącego sukcesy sektora, wykorzystując nasze najbardziej innowacyjne drukarki UV, przy wsparciu czołowego producenta w branży” – mówi Arjen Evertse, naczelny dyrektor sprzedaży w Mimaki.

  • Obecnie 0 z 5.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ocena: 0/5 (0 ocen/y)

Dziękujemy za ocenę!

Twoja ocena już została uwzględniona. możesz oceniać tylko raz!

Twoja ocena została zmieniona, dziękujemy za ocenę!

Nie masz uprawnień do pisania komentarzy. Zaloguj się.

Z ostatniej chwili

W dn. 19 i 20 czerwca br. w warszawskim Expo XXI odbędzie się V edycja Międzynarodowych Targów Dostawców dla Przemysłu Farmaceutycznego i Kosmetycznego PCI Days 2024. Wydarzenie, w którym udział jest bezpłatny (wymagana jest rejestracja), jest przeznaczone dla producentów leków i kosmetyków, a także przedstawicieli instytucji, uczelni i firm z otoczenia branży farmaceutycznej i kosmetycznej.

Firma Dantex – producent cyfrowych drukarek do etykiet – nawiązała współpracę sprzedażową i marketingową dotyczącą drukarek Pico z Grupo Impryma, działającą na terenie Hiszpanii i Portugalii.

Polecamy

Prenumerata

Zachęcamy do zaprenumerowania naszego pisma.
Wypełnij formularz i dołącz do grona ludzi dobrze poinformowanych.

●Zamawiam prenumeratę●

Reklama

W tym miejscu zamieszczamy cenniki produktów reklamowych w drukowanych wydaniach "Świata DRUKU" oraz informacje techniczne dotyczące ich przygotowania.
Wszelkie ewentualne pytania prosimy kierować do działu reklamy:
tel. 42 687 12 92
reklama@swiatdruku.eu

*Informacje o modułach reklamowych do zestawień tematycznych:

Moduły reklamowe do zestawień przygotowywane przez nasze zewnętrzne studio graficzne (w wym. 180 x 40 mm), w oparciu o przesłane do nas w tym celu następujące materiały Klienta:
- logotyp w rozdzielczości 300 dpi (formaty: AI, CDR, EPS, JPEG, PDF lub TIFF)
- nazwa firmy wraz z formą prawną
- adres: ulica, numer, kod pocztowy, miejscowość
- jeden numer telefonu i jeden numer faksu
- jeden adres e-mail i jeden adres strony www
- opis działalności do 600 znaków ze spacjami.

Moduły są przesyłane do Klienta przed drukiem w celu akceptacji.

W cenie modułu zawarta jest jedna poprawka Klienta i wszelkie korekty ewentualnych błędów zawinionych przez naszą redakcję lub studio graficzne.

Dodatkowe zmiany treści są dodatkowo płatne, uzależnione od czasu pracy studia.