Home / Czytelnia / Z ostatniej chwili / Technologie / Nowy model Mimaki UJF-MkII na FESPA 2017

Nowy model Mimaki UJF-MkII na FESPA 2017

Mimaki na tegorocznej Fespie zaprezentuje nowe urządzenie z rodziny produktów UJF-MkII – najnowszej generacji małoformatowych drukarek UV typu flatbed. W modelu UJF-3042MkII EX cztery etapy produkcji wydruku odbywają się w ramach jednego procesu: nakładanie primera w celu zwiększenia przyczepności atramentu, nakładanie białego atramentu w celu zwiększenia nieprzezroczystości druku, drukowanie w pełnym kolorze CMYK oraz nakładanie warstwy przezroczystego atramentu w celu utrwalenia wydruku.

Jak zapewnia producent, znacząco wpływa to na jakość wydruków. Wprowadzenie tego rozwiązania stało się możliwe dzięki wyposażeniu urządzeń w czwartą głowicę drukującą oraz opcję przechowywania ośmiu pojemników z atramentem.

„Od lata zeszłego roku, kiedy to po raz pierwszy zaprezentowaliśmy nasze systemy drukujące typu flatbed UJF-MkII, stosujące atramenty utwardzane promieniami UV, obserwujemy ich niesłabnącą popularność” – powiedział Ronald van den Broek, dyrektor generalny działu sprzedaży firmy Mimaki EMEA. „Wprowadzenie nowego urządzenia do naszej gamy drukarek podnosi naszą poprzeczkę jeszcze wyżej i sprawia, że produkcja wysokiej jakości wydruków jest jeszcze łatwiejsza. W toku jednego procesu drukarka UJF-3042MkII EX potrafi położyć warstwę podkładową primera atramentowego, warstwę podkładową białego atramentu, nadruk w pełnym kolorze oraz powłokę wykończeniową z przezroczystego atramentu. Technologia ta umożliwia efektywną produkcję wysokiej jakości wydruków do szeregu zastosowań, których popularność stale rośnie”.

Van den Broek podkreślił również, że klienci mają jeszcze więcej możliwości w zakresie różnorodności wydruków dzięki bibliotece tekstur dostępnej za pośrednictwem obsługującego drukarki oprogramowania Mimaki RasterLink6 RIP.

Poza wszystkimi funkcjonalnościami modelu UJF-3042MkII nowe urządzenie UJF-3042MkII EX może się pochwalić dodatkowymi ulepszeniami, gwarantującymi większą wydajność pracy oraz większą prostotę obsługi, obejmującymi np. lampkę sygnalizacyjną pozwalającą szybko sprawdzić status wydruku, stół próżniowy do obróbki nośników oraz wyłącznik awaryjny umożliwiający natychmiastowe wyłączenie urządzenia. Urządzenie cechuje również płynna praca dzięki automatycznemu wykrywaniu i czyszczeniu zatkanych dysz, które w trakcie procesu drukowania są zastępowane dyszami drożnymi.

Mimaki Europe, która na targach FESPA zaprezentuje się na dwóch stoiskach, pokaże swoją nową drukarkę na stoisku w sali Digital Hall (stoisko nr A1-A25), gdzie przy okazji będzie można się zapoznać z innymi opracowanymi przez nią rozwiązaniami dla branży oznakowań i grafiki oraz druku przemysłowego. Firma będzie również obecna w Textile Hall (stanowisko B6-C50), gdzie zaprezentuje osiągnięcia i rozwiązania przeznaczone dla przemysłu tekstylnego.

  • Obecnie 0 z 5.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ocena: 0/5 (0 ocen/y)

Dziękujemy za ocenę!

Twoja ocena już została uwzględniona. możesz oceniać tylko raz!

Twoja ocena została zmieniona, dziękujemy za ocenę!

Nie masz uprawnień do pisania komentarzy. Zaloguj się.

Z ostatniej chwili

Kongres Etykiety Samoprzylepne już za nami, ale my nie zasypiamy gruszek w popiele i już dziś zapraszamy na XI Konferencję „Tektura falista – najnowsze technologie”, która w tym roku odbędzie się w dniach 8–9 września w Hotelu Klimczok w Szczyrku. Jak co roku przygotowaliśmy dla Państwa bogaty program pełen ciekawych wystąpień specjalistów oraz przestrzeń do integracji. Szczegóły dotyczące uczestnictwa w wydarzeniu na stronie http://tekturafalista.akademia-wiedzy.eu/.
Sektory etykiet i tektury falistej pomimo oczywistych różnic mają wspólny pierwiastek – dlatego przygotowujemy specjalny dodatek do letniego wydania „Świata DRUKU” pt. „Świat opakowań i etykiet – trendy, perspektywy, wyzwania”. Publikacja, która tradycyjnie ukaże się na rynku w sierpniu br., będzie zawierała gros interesujących treści z zakresu tektury falistej i litej oraz etykiet samoprzylepnych (w tym relację z czerwcowego Kongresu).
Dodatek ten trafi do rąk prenumeratorów naszego miesięcznika, będzie dystrybuowany na konferencji w Szczyrku oraz na wielu wydarzeniach branżowych i innych, powiązanych z potrzebami poligraficznymi, aż do wyczerpania nakładu.

Można już bezpłatnie rejestrować udział w Festiwalu Marketingu. Tegoroczna, 14. już edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku, odbędzie się w dn. 14–15 września br. w EXPO XXI Warszawa. Podczas wydarzenia ofertę zaprezentują przedstawiciele sektora szeroko pojętej reklamy – dostawcy artykułów promocyjnych, przedstawiciele poligrafii reklamowej, producenci POS. Przestrzeń wystawiennicza będzie podzielona na dwa sektory branżowe: reklama & marketing oraz dostawcy mediów i maszyn.

Omet – producent wąsko- i średniowstęgowych maszyn do druku etykiet i opakowań giętkich, 24 czerwca br. uroczyście zainaugurowała działalność Parku Innowacji i salonu wystawowego o powierzchni 1,5 tys. m2. Obiekt znajduje się w Molteno (północne Włochy), tuż obok powstałej w ubiegłym roku nowej siedziby firmy. Podczas wydarzenia, w którym wzięło udział ponad 150 gości, oficjalnie zaprezentowano także nową maszynę do druku fleksograficznego – KFlex.

Polecamy

Prenumerata

Zachęcamy do zaprenumerowania naszego pisma.
Wypełnij formularz i dołącz do grona ludzi dobrze poinformowanych.

●Zamawiam prenumeratę●

Reklama

W tym miejscu zamieszczamy cenniki produktów reklamowych w drukowanych wydaniach "Świata DRUKU" oraz informacje techniczne dotyczące ich przygotowania.
Wszelkie ewentualne pytania prosimy kierować do działu reklamy:
tel. 42 687 12 92
reklama@swiatdruku.eu

*Informacje o modułach reklamowych do zestawień tematycznych:

Moduły reklamowe do zestawień przygotowywane przez nasze zewnętrzne studio graficzne (w wym. 180 x 40 mm), w oparciu o przesłane do nas w tym celu następujące materiały Klienta:
- logotyp w rozdzielczości 300 dpi (formaty: AI, CDR, EPS, JPEG, PDF lub TIFF)
- nazwa firmy wraz z formą prawną
- adres: ulica, numer, kod pocztowy, miejscowość
- jeden numer telefonu i jeden numer faksu
- jeden adres e-mail i jeden adres strony www
- opis działalności do 600 znaków ze spacjami.

Moduły są przesyłane do Klienta przed drukiem w celu akceptacji.

W cenie modułu zawarta jest jedna poprawka Klienta i wszelkie korekty ewentualnych błędów zawinionych przez naszą redakcję lub studio graficzne.

Dodatkowe zmiany treści są dodatkowo płatne, uzależnione od czasu pracy studia.