Home / Czytelnia / Z ostatniej chwili / Wydarzenia / Siegwerk rezygnuje z targów drupa i Interpack 2021
Anna Dudkiewicz
25.08.2020 11:11
Siegwerk to kolejna firma, która zdecydowała się na rezygnację z udziału w przyszłorocznych targach drupa oraz Interpack. Dostawca farb do druku opakowań i etykiet poinformował, że poprzez rozszerzenie swoich usług cyfrowych o wirtualne narzędzia do interakcji i zaangażowania klientów, chce zapewnić im wartość dodaną, szczególnie w czasie pandemii, gdy wyjazdy i spotkania handlowe są poddane ograniczeniom i restrykcjom.
Producent bada obecnie różne formaty komunikacji i przeznaczone do tego technologie, by zaproponować klientom optymalne rozwiązania i produkty umożliwiające sprawny kontakt, satysfakcjonujące sposoby demonstracji oferty, dzielenie się wiedzą oraz służenie wsparciem. „Chcemy jeszcze bardziej zwirtualizować doświadczenia konsumentów, dodając cyfrowe narzędzia do komunikacji, takie jak prezentacje w transmisji strumieniowej na żywo, konferencje cyfrowe, wirtualne demonstracje, szkolenia i webinary” – wyjaśnia Ralf Hildenbrand, prezes amerykańskiego oddziału Siegwerk oraz członek zarządu firmy. Oprócz spotkań bezpośrednich Siegwerk planuje m.in. zmodernizowanie organizowanej od ponad 12 lat imprezy INKday, by wirtualnie mogli w niej uczestniczyć goście z całego świata.
Efektem tych działań jest jednoczesna rezygnacja z części międzynarodowych wydarzeń branżowych, w tym w targach drupa i Interpack. Jednocześnie Siegwerk zamierza wziąć udział w niektórych imprezach targowych w Azji, istotnych dla dalszego rozwoju rynku regionalnego w tym szybko rozwijającym się obszarze, oraz liczy, że pandemia wpłynie na wzrost rangi lokalnych wystaw branżowych i imprez wirtualnych.
Dziękujemy za ocenę!
Twoja ocena już została uwzględniona. możesz oceniać tylko raz!
Twoja ocena została zmieniona, dziękujemy za ocenę!
W dn. 19 i 20 czerwca br. w warszawskim Expo XXI odbędzie się V edycja Międzynarodowych Targów Dostawców dla Przemysłu Farmaceutycznego i Kosmetycznego PCI Days 2024. Wydarzenie, w którym udział jest bezpłatny (wymagana jest rejestracja), jest przeznaczone dla producentów leków i kosmetyków, a także przedstawicieli instytucji, uczelni i firm z otoczenia branży farmaceutycznej i kosmetycznej.
Firma Dantex – producent cyfrowych drukarek do etykiet – nawiązała współpracę sprzedażową i marketingową dotyczącą drukarek Pico z Grupo Impryma, działającą na terenie Hiszpanii i Portugalii.
Zachęcamy do zaprenumerowania naszego pisma.
Wypełnij formularz i dołącz do grona ludzi dobrze poinformowanych.
W tym miejscu zamieszczamy cenniki produktów reklamowych w drukowanych wydaniach "Świata DRUKU" oraz informacje techniczne dotyczące ich przygotowania.
Wszelkie ewentualne pytania prosimy kierować do działu reklamy:
tel. 42 687 12 92
reklama@swiatdruku.eu
*Informacje o modułach reklamowych do zestawień tematycznych:
Moduły reklamowe do zestawień przygotowywane przez nasze zewnętrzne studio graficzne (w wym. 180 x 40 mm), w oparciu o przesłane do nas w tym celu następujące materiały Klienta:
- logotyp w rozdzielczości 300 dpi (formaty: AI, CDR, EPS, JPEG, PDF lub TIFF)
- nazwa firmy wraz z formą prawną
- adres: ulica, numer, kod pocztowy, miejscowość
- jeden numer telefonu i jeden numer faksu
- jeden adres e-mail i jeden adres strony www
- opis działalności do 600 znaków ze spacjami.
Moduły są przesyłane do Klienta przed drukiem w celu akceptacji.
W cenie modułu zawarta jest jedna poprawka Klienta i wszelkie korekty ewentualnych błędów zawinionych przez naszą redakcję lub studio graficzne.
Dodatkowe zmiany treści są dodatkowo płatne, uzależnione od czasu pracy studia.