Home / Czytelnia / Z ostatniej chwili / Wydarzenia / Sun Chemical na Pac to the Future

Sun Chemical na Pac to the Future

Podczas konferencji i wystawy Pac to the Future, organizowanej przez amerykańskie Packaging Consortium w Niagara Falls w dniach 28-29 września br., Sun Chemical zaprezentuje swoje innowacyjne rozwiązania dla rynku produkcji opakowań. Eksperci firmy przedstawią obecnym na niej właścicielom marek nowe możliwości w zakresie obniżenia wagi opakowań, zwiększenia interaktywności pomiędzy dostawcą farb i konsumentem, wydłużenia czasu ekspozycji towaru na półce sklepowej, podniesienia atrakcyjności wizualnej opakowania, zapewnienia jego stabilności kolorystycznej, ochrony marki itd.

Na pierwszy dzień konferencji zaplanowane zostało m.in. wystąpienie, którego autorem będzie Russell Schwartz, dyrektor techniczny w firmie Sun Chemical. Zapozna on uczestników spotkania z kluczowymi technologicznymi rozwiązaniami z obszaru materiałoznawstwa (m.in. związanymi z materiałami elektronicznymi i mocami obliczeniowymi), pozwalającymi na tworzenie nowej generacji opakowań, wychodzących naprzeciw nowym trendom konsumenckim oraz oczekiwaniom społecznym.
„Obecność dyrektora technicznego Sun Chemical w roli prelegenta na tak ważnym wydarzeniu dedykowanym przyszłości opakowań to najlepsze potwierdzenie zaangażowania naszej firmy w ten obszar rynkowy, tak istotny dla właścicieli marek z całego świata – mówi Rod Staveley, prezes Sun Chemical Canada. – Sun Chemical to globalny lider pod względem innowacyjności i zaawansowania technologicznego rozwiązań dedykowanych na rynek opakowań. Na cele badawczo-rozwojowe przeznaczamy miliony dolarów, by następnie móc zaoferować klientom wysokiej jakości rozwiązania wspierające właścicieli marek w osiąganiu przez nich celów biznesowych. Możliwość ich zaprezentowania na konferencji Pac to the Future niezwykle nas cieszy”.

W ramach dwudniowego wydarzenia będzie miała miejsce także wystawa, podczas której firma Sun Chemical zaprezentuje szerokie portfolio produkowanych przez siebie lakierów, umożliwiających m.in. uzyskiwanie efektów satyny, matu bądź połysku. Nie zabraknie również lakierów z serii SunInspire, które pozwalają na uzyskiwanie nietypowych efektów specjalnych, wyróżniających opakowanie na półce sklepowej bądź w innym miejscu ekspozycji. W tym przypadku użytkownik ma do wyboru szereg opcji, m.in. efekty lustra metalicznego, fluorescencyjny, błyszczący, perłowy czy też opalowy. Lakiery SunInspire oddziałują nie tylko na zmysł wzroku, ale też dotyku, pozwalając na uzyskiwanie efektów piaskowatości, zgrubienia, gładkości bądź szorstkości. Inne produkty z tej serii zapewniają odbiorcy interaktywne odczucia, m.in. poprzez zmianę kolorystyki czy też efekty zapachowe.

Kolejna propozycja Sun Chemical dla firm z branży opakowań to seria lakierów ochronnych SunBar. Pozwalają one na redukcję wagi opakowania (dzięki wyeliminowaniu warstwy polimerowej, wykonanej na bazie alkoholu etylowinylowego), jak też są lepiej dostosowane do procesu laminowania. Jak zapewnia producent, dzięki ich zastosowaniu uzyskuje się gładką, w pełni homogeniczną warstwę wierzchnią, którą można z powodzeniem zadrukowywać bądź poddawać laminowaniu. SunBar to wydajne, biodegradowalne, odnawialne i gotowe do współpracy z maszyną drukującą produkty, umożliwiające produkcję lżejszych opakowań, obniżenie negatywnego wpływu na środowisko naturalne oraz łatwe aplikowanie przy niewielkich modyfikacjach istniejącej infrastruktury sprzętowej.

Podczas wystawy i konferencji Pac to the Future firma Sun Chemical będzie również promować swoje rozwiązania w zakresie znakowania laserowego – SunLase. Umożliwiają one nanoszenie dodatkowej treści na opakowania pierwotne i wtórne, już po ich zapieczętowaniu. SunLase umożliwia aplikowanie – podczas procesu drukowania – specjalnego lakieru przezroczystego bądź kryjącego. Po zamknięciu opakowania, jest na nie nanoszona dodatkowa informacja: kod kreskowy, kod QR, termin ważności czy też marka produktu. Proces ten odbywa się przy użyciu lasera CO2 o niskiej mocy bądź lasera wiązkowego. W miejscach aplikacji lakieru kolor zmienia się na czarny, bez jakiegokolwiek wpływu na opakowany produkt.

Zwiedzający stoisko Sun Chemical będą również mogli zapoznać się ze stworzonym przez firmę pakietem SunColorBox. W jego ramach oferowane są różnego rodzaju usługi (m.in. konsulting i cyfrowa wizualizacja kolorów firmowych i ich porównywanie z proofem) oraz produkty (cyfrowy „podręcznik” standardów kolorystycznych), których celem jest zapewnienie w pełni cyfrowej komunikacji kolorystycznej pomiędzy dostawcą farb a ich użytkownikiem, a w konsekwencji – zagwarantowanie stabilności barwnej, zwłaszcza w odniesieniu do kolorów firmowych.

Zwiedzający wystawę Pac to the Future goście będą również mieli możliwość podyskutować z ekspertami Sun Chemical na temat skutecznych metod zapobiegania podróbkom i ochrony marki, jak również zapewnienia integralności opakowań firmowych. Tu Sun Chemical ma do zaproponowania szereg rozwiązań zabezpieczających finalne produkty, m.in. system kodowania laserowego Verigard. W jego ramach do farby, lakieru bądź powłoki stosowanej w dowolnym procesie drukowania, realizowanym na dowolnym podłożu, dodawane są specjalne znaczniki chemiczne, widoczne w podczerwieni.
Pac to the Future będzie odpowiednią okazją dla właścicieli marek z całego świata, by porozmawiać na temat oferowanych przez Sun Chemical rozwiązań jawnych, ukrytych bądź półjawnych, np. umożliwiających nanoszenie niewidocznych gołym okiem logotypów bądź wyrazów, zabezpieczających opakowanie. W portfolio firmy znajdują się także farby zmieniające kolor.

  • Obecnie 0 z 5.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ocena: 0/5 (0 ocen/y)

Dziękujemy za ocenę!

Twoja ocena już została uwzględniona. możesz oceniać tylko raz!

Twoja ocena została zmieniona, dziękujemy za ocenę!

Nie masz uprawnień do pisania komentarzy. Zaloguj się.

Z ostatniej chwili

W dn. 19 i 20 czerwca br. w warszawskim Expo XXI odbędzie się V edycja Międzynarodowych Targów Dostawców dla Przemysłu Farmaceutycznego i Kosmetycznego PCI Days 2024. Wydarzenie, w którym udział jest bezpłatny (wymagana jest rejestracja), jest przeznaczone dla producentów leków i kosmetyków, a także przedstawicieli instytucji, uczelni i firm z otoczenia branży farmaceutycznej i kosmetycznej.

Firma Dantex – producent cyfrowych drukarek do etykiet – nawiązała współpracę sprzedażową i marketingową dotyczącą drukarek Pico z Grupo Impryma, działającą na terenie Hiszpanii i Portugalii.

Polecamy

Prenumerata

Zachęcamy do zaprenumerowania naszego pisma.
Wypełnij formularz i dołącz do grona ludzi dobrze poinformowanych.

●Zamawiam prenumeratę●

Reklama

W tym miejscu zamieszczamy cenniki produktów reklamowych w drukowanych wydaniach "Świata DRUKU" oraz informacje techniczne dotyczące ich przygotowania.
Wszelkie ewentualne pytania prosimy kierować do działu reklamy:
tel. 42 687 12 92
reklama@swiatdruku.eu

*Informacje o modułach reklamowych do zestawień tematycznych:

Moduły reklamowe do zestawień przygotowywane przez nasze zewnętrzne studio graficzne (w wym. 180 x 40 mm), w oparciu o przesłane do nas w tym celu następujące materiały Klienta:
- logotyp w rozdzielczości 300 dpi (formaty: AI, CDR, EPS, JPEG, PDF lub TIFF)
- nazwa firmy wraz z formą prawną
- adres: ulica, numer, kod pocztowy, miejscowość
- jeden numer telefonu i jeden numer faksu
- jeden adres e-mail i jeden adres strony www
- opis działalności do 600 znaków ze spacjami.

Moduły są przesyłane do Klienta przed drukiem w celu akceptacji.

W cenie modułu zawarta jest jedna poprawka Klienta i wszelkie korekty ewentualnych błędów zawinionych przez naszą redakcję lub studio graficzne.

Dodatkowe zmiany treści są dodatkowo płatne, uzależnione od czasu pracy studia.