Home / Czytelnia / Z ostatniej chwili / Wydarzenia / Targi FESPA Global Print Expo już za trzy tygodnie

Targi FESPA Global Print Expo już za trzy tygodnie

FESPA Global Print Expo 2021

Zbliża się data rozpoczęcia tegorocznej edycji targów FESPA Global Print Expo i European Sign Expo – jak informują organizatorzy wydarzenia, ograniczenia związane z COVID-19 zostały zniesione, a przestrzenie Messe Berlin są gotowe na przyjęcie wystawców i zwiedzających. W dn. 31 maja – 3 czerwca 2022 r. swoją ofertę zaprezentuje około 340 międzynarodowych dostawców, w tym wielu kluczowych graczy branżowych, którzy nie mogli uczestniczyć w targach w 2021 r.
Nasi Czytelnicy chcący wziąć udział w targach mogą uzyskać rabat na zakup biletu w wysokości 30 euro – wystarczy przy rejestracji przez stronę główną wydarzenia podać w formularzu jeden z kodów: FESM216, FESA225 lub FESH232. Kody są ważne do 31 maja br.

Michael Ryan, kierujący przygotowaniami do targów Fespa, komentuje: „Ekscytacja rośnie w miarę zbliżania się do wydarzenia, a niedawna wiadomość, że zniesiono ograniczenia epidemiczne dla niemieckiej branży eventowej, spowodowały silny wzrost zainteresowania wystawców. 340 potwierdzonych wystawców oznacza, że w tegorocznej odsłonie targów weźmie udział prawie dwa razy więcej firm niż w Amsterdamie w zeszłym roku, więc goście mogą być pewni, że znajdą produkty i rozwiązania biznesowe, których potrzebują, aby pobudzić ich odbudowę i rozwój”.

Wielu wystawców zapowiedziało prezentację nowości w Berlinie – o wielu z nich przeczytają Państwo na łamach „Świata DRUKU”. W gronie przedsiębiorstw, które pokażą światu właśnie na Fespie nowe technologie i materiały eksploatacyjne, będą m.in.: Agfa, Avery Dennison, Brother, Canon, Durst, EFI, EFKA, Fujifilm, HP i Mimaki. Pełną listę wystawców znajdą Państwo TUTAJ.

Oprócz szerokiej oferty wystawienniczej organizator targów zadbał o bogaty program, na który złożą się edukacyjne i inspirujące przedsięwzięcia – zarówno zupełnie nowe, jak Ekologia w Centrum Uwagi (Sustainability Spotlight) i Pawilon Stowarzyszeń (Associations Pavilion), a także znane i lubiane, czyli Printeriors i World Wrap Masters.

„Hasło »Experience Print in Motion« (Poznaj druk w ruchu) potwierdza, że pomimo wyzwań z ostatnich dwóch lat rynek druku specjalistycznego nadal się rozwija i ewoluuje. W czasach po pandemii hasło to informuje, że firmy poligraficzne wznowiły działalność i kierują swoją uwagę ku przyszłości. Nasza branża jest dynamiczna, jesteśmy świadkami jej ciągłego rozwoju i dywersyfikacji. Tak więc niezależnie od tego, czy mówimy o innowacjach technicznych, czy o zdobywaniu nowych rynków i wymyślaniu zastosowań, goście targów FESPA Global Print Expo 2022 zobaczą branżę w ruchu. Wydarzenia na żywo w czasie FESPA Global Print Expo umożliwią naszej społeczności nawiązanie bezcennych kontaktów oraz wymianę informacji z osobami o podobnych poglądach. A kiedy dodamy do tego nasze ekscytujące i inspirujące wydarzenia towarzyszące, otrzymamy pełen obraz wrażeń, jakich dostarczą targi FESPA” – mów w wywiadzie dla „Świata DRUKU” (znajdą go Państwo TUTAJ) Michael Ryan.

Targi Fespa w Berlinie mogą odbywać się bez ograniczeń dotyczących liczby odwiedzających, dystansu społecznego lub wymogu noszenia masek na twarz. Wymagane jest poświadczone szczepienie, poświadczone przebycie w ostatnim czasie COVID-19 lub okazanie negatywnego wyniku testu na obecność wirusa bezpośrednio przed przybyciem na wydarzenie. Organizatorzy zapewniają pakiet środków higieny. Więcej informacji na ten temat znajdą Państwo TUTAJ.

„Bez ograniczeń związanych z COVID-19 i z pierwszorzędnym składem wystawców możemy ponownie dostarczać branży pełnego doświadczenia, jakiego od targów Fespa oczekują profesjonaliści zajmujący się drukiem i oznakowaniami. Nasza społeczność entuzjastycznie reaguje na możliwość uczestniczenia w wydarzeniach na żywo, co znajduje odzwierciedlenie w liczbie dokonanych wstępnych rejestracji. Atmosfera jest świetna, apetyt na innowacje i spotkania silny, a my też nie możemy się doczekać, kiedy wspólnie pobudzimy branżę druku” – podsumowuje Michael Ryan.

Więcej informacji o targach oraz formularz do wstępnej rejestracji znajdą Państwo na stronie www.fespaglobalprintexpo.com.

  • Obecnie 0 z 5.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ocena: 0/5 (0 ocen/y)

Dziękujemy za ocenę!

Twoja ocena już została uwzględniona. możesz oceniać tylko raz!

Twoja ocena została zmieniona, dziękujemy za ocenę!

Nie masz uprawnień do pisania komentarzy. Zaloguj się.

Z ostatniej chwili

Obchodząca w tym roku 80-lecie istnienia firma Seiko Epson Corporation otworzyła w swojej japońskiej centrali w Suwa, w prefekturze Nagano, muzeum poświęcone swojej historii. Placówka składa się z dwóch części: odnowionego Muzeum Monozukuri i całkiem nowej Izbie Pamięci. Odwiedzający będą mogli poznać rozwój firmy Epson i zobaczyć jej dawne produkty. Izba Pamięci znajduje się w zabytkowym, odrestaurowanym budynku z 1945 r., gdzie kiedyś mieściła się administracja firmy.

Firma Duplo poszerzyła swoje portfolio o urządzenie do lakierowania w formacie B2+ – DuSense DDC-8000. Ta – jak podaje producent – prosta w obsłudze, w pełni zautomatyzowana i kompaktowa maszyna, daje możliwość lakierowania wybiórczego i metalizowania w linii. Urządzenie przeznaczone jest do uszlachetniania m.in. okładek książek, a także opakowań, wizytówek, wszelkiego rodzaju wydruków akcydensowych – od jednego arkusza po nakłady produkcyjne.

Sun Chemical wprowadził do swojej oferty SunConnect – kolejny moduł wzbogacający pakiet SunColorBox. Nowe rozwiązanie jest skierowane do firm specjalizujących się w produkcji bazującej na tekturze falistej.

Polecamy

Prenumerata

Zachęcamy do zaprenumerowania naszego pisma.
Wypełnij formularz i dołącz do grona ludzi dobrze poinformowanych.

●Zamawiam prenumeratę●

Reklama

W tym miejscu zamieszczamy cenniki produktów reklamowych w drukowanych wydaniach "Świata DRUKU" oraz informacje techniczne dotyczące ich przygotowania.
Wszelkie ewentualne pytania prosimy kierować do działu reklamy:
tel. 42 687 12 92
reklama@swiatdruku.eu

*Informacje o modułach reklamowych do zestawień tematycznych:

Moduły reklamowe do zestawień przygotowywane przez nasze zewnętrzne studio graficzne (w wym. 180 x 40 mm), w oparciu o przesłane do nas w tym celu następujące materiały Klienta:
- logotyp w rozdzielczości 300 dpi (formaty: AI, CDR, EPS, JPEG, PDF lub TIFF)
- nazwa firmy wraz z formą prawną
- adres: ulica, numer, kod pocztowy, miejscowość
- jeden numer telefonu i jeden numer faksu
- jeden adres e-mail i jeden adres strony www
- opis działalności do 600 znaków ze spacjami.

Moduły są przesyłane do Klienta przed drukiem w celu akceptacji.

W cenie modułu zawarta jest jedna poprawka Klienta i wszelkie korekty ewentualnych błędów zawinionych przez naszą redakcję lub studio graficzne.

Dodatkowe zmiany treści są dodatkowo płatne, uzależnione od czasu pracy studia.