Home / Czytelnia / Z ostatniej chwili / Konkursy, promocje, okazje / Ruszył konkurs FESPA Awards 2023

Ruszył konkurs FESPA Awards 2023

Stowarzyszenie FESPA poinformowało o otwarciu najnowszej edycji konkursu FESPA Awards 2023, skierowanego do dostawców usług poligraficznych i twórców oznakowań, którzy chcą, by ich wyjątkowe projekty zostały zauważone w świecie. W tym roku do rywalizacji dodano nową kategorię, związaną ze zrównoważonym rozwojem. Prace można przesyłać do 25 stycznia 2023 r.

Uczestnicy mogą zgłaszać prace do następujących kategorii: Displaye i POP z papieru i tektury; Opakowania z papieru i tektury; Displaye i POP z tworzyw sztucznych; Opakowania z tworzyw sztucznych; Plakaty; Sitodruki i sztuki piękne; Naklejki i etykiety drukowane; Wrapping (oklejanie); Kreatywne efekty specjalne z papieru, tektury i tworzyw sztucznych; Efekty specjalne na koszulkach, odzieży i innych tekstyliach; Druk na tekstyliach; Druk na tekstyliach z roli na rolę; Produkty ze szkła, ceramiki, metalu i drewna; Druk bezpośredni na produktach trójwymiarowych; Oznakowania niezadrukowane; Druk funkcjonalny – szyldy, panele, plakietki; Zdobienie wnętrz. Istnieje też kategoria Young Star Award, przeznaczona dla osób w wieku 16–25 lat, stawiających swoje pierwsze kroki w świecie druku cyfrowego, sitodruku i wzornictwa (kryterium stanowi wiek, udział jest bezpłatny, oceniane są tu prace w dowolnej kategorii).

Ponadto wszystkie prace mogą liczyć na nagrody specjalne. Jedną z nich jest nowa nagroda za walory prośrodowiskowe. Wprowadzając wyróżnienie za zrównoważony rozwój FESPA chce podkreślić swoje zaangażowanie w tym obszarze oraz wysiłek firm, które już teraz realnie stosują się do wytycznych środowiskowych. Na tę nagrodę ma szansę każda praca zgłoszona do konkursu, która spełni określone proekologiczne wymogi, takie jak redukcja zużycia materiałów, energii i pracy w procesach produkcyjnych; możliwość ponownego wykorzystania lub recyklingu; przeprowadzenie analizy cyklu życia oraz ekonomiczna opłacalność projektu. Kolejne trzy nagrody to People's Choice Award (głosowanie internetowe, dostępne od 13 lutego 2023 r. dla wszystkich członków FESPA), oraz przyznawane przez jury konkursu Best in Show Award i Judges Award for Innovation.

Koszt zgłoszenia wynosi 100 euro dla członków FESPA i 150 euro dla pozostałych uczestników konkursu. Listę laureatów poznamy 13 marca 2023 r., zwycięskie prace będziem ozna zobaczyć podczas wystawy FESPA Global Print Expo 2023, która odbędzie się w dn. 23–26 maja w Expo Munich. Więcej informacji na stronie www.fespaawards.com.

  • Obecnie 0 z 5.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ocena: 0/5 (0 ocen/y)

Dziękujemy za ocenę!

Twoja ocena już została uwzględniona. możesz oceniać tylko raz!

Twoja ocena została zmieniona, dziękujemy za ocenę!

Nie masz uprawnień do pisania komentarzy. Zaloguj się.

Z ostatniej chwili

Sezon urlopowy nadal trwa i prawdopodobnie część z Państwa wróciła już z urlopów, a kolejni Państwo udaliście się wypoczywać. My kończymy pracę nad dwoma grzbietami naszego miesięcznika (już wkrótce do Państwa rąk trafi numer lipcowo-sierpniowy oraz specjalny dodatek pt. „Świat opakowań i etykiet – trendy, perspektywy, wyzwania”), a jednocześnie rozpoczynamy przygotowania do wrześniowego wydania „Świata DRUKU”. Tradycyjnie podejmiemy w nim tematykę maszyn i urządzeń do zadrukowywania i uszlachetniania opakowań i etykiet, fleksografii; tektury falistej i litej, opakowań kartonowych; znakowania, pakowania oraz bezpieczeństwa opakowań.
Publikacja dostępna będzie w dodatkowej bezpłatnej dystrybucji na wrześniowych targach Taropak i Polagra Food (Poznań, 26–28.09) i FachPack (Norymberga, 27–29.09).
Zapraszamy do współtworzenia tego wydania np. poprzez zamieszczenie artykułów eksperckich i promocyjnych, reklam oraz prezentację oferty swojej firmy w następujących zestawieniach numeru: Dostawcy rozwiązań i usług do produkcji opakowań i etykiet oraz Producenci opakowań giętkich i etykiet.

Dostępna jest już pełna wersja raportu – w języku polskim – przygotowanego przez firmę badawczą Keypoint Intelligence, w którym zawarto wyniki testów najnowszych ploterów eko/żywicznych Mutoh z serii XpertJet Pro. Specjaliści poddali analizom modele 1341SR Pro i 1641SR Pro – obydwa będą prezentowane na stoisku Atrium Centrum Ploterowego podczas Festiwalu Marketingu (Warszawa, 14–15.09). Co wykazały testy?

Na skokowe podwyżki cen papieru narzekają nie tylko wydawcy prasowi – odczuwają je także firmy z branży reklamy zewnętrznej oraz reklamodawcy. Jak w rozmowie z portalem wirualnemedia.pl podkreśla Marcin Stan z zarządu Cityboard Media, drożeje też prąd i paliwo, więc koszty kampanii idą w górę, a przy obecnym poziomie inflacji nie ma ekonomicznej możliwości, aby ceny usług outdoorowych pozostały w miejscu.

Polecamy

Prenumerata

Zachęcamy do zaprenumerowania naszego pisma.
Wypełnij formularz i dołącz do grona ludzi dobrze poinformowanych.

●Zamawiam prenumeratę●

Reklama

W tym miejscu zamieszczamy cenniki produktów reklamowych w drukowanych wydaniach "Świata DRUKU" oraz informacje techniczne dotyczące ich przygotowania.
Wszelkie ewentualne pytania prosimy kierować do działu reklamy:
tel. 42 687 12 92
reklama@swiatdruku.eu

*Informacje o modułach reklamowych do zestawień tematycznych:

Moduły reklamowe do zestawień przygotowywane przez nasze zewnętrzne studio graficzne (w wym. 180 x 40 mm), w oparciu o przesłane do nas w tym celu następujące materiały Klienta:
- logotyp w rozdzielczości 300 dpi (formaty: AI, CDR, EPS, JPEG, PDF lub TIFF)
- nazwa firmy wraz z formą prawną
- adres: ulica, numer, kod pocztowy, miejscowość
- jeden numer telefonu i jeden numer faksu
- jeden adres e-mail i jeden adres strony www
- opis działalności do 600 znaków ze spacjami.

Moduły są przesyłane do Klienta przed drukiem w celu akceptacji.

W cenie modułu zawarta jest jedna poprawka Klienta i wszelkie korekty ewentualnych błędów zawinionych przez naszą redakcję lub studio graficzne.

Dodatkowe zmiany treści są dodatkowo płatne, uzależnione od czasu pracy studia.