Home / Czytelnia / Z ostatniej chwili / Personalia / Fujifilm wzmacnia dział opakowań cyfrowych w EMEA

Fujifilm wzmacnia dział opakowań cyfrowych w EMEA

Raynald Barillot

Firma Fujifilm Europe poinformowała o powołaniu Raynalda Barillota na stanowisko menedżera kategorii w dziale opakowań cyfrowych na terenie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. Będzie on zarządzał portfolio produktów przeznaczonych dla tego sektora poligrafii, podlegając bezpośrednio Manuelowi Schruttowi, szefowi działu opakowań w Fujifilm EMEA.

Raynald Barillot ma ponad 29-letnie doświadczenie zawodowe w branży opakowaniowej we Francji, doświadczenie zdobywał w takich firmach jak Brodart Packaging, SAC Emballages, UNI Packaging, Landa Digital Printing, Schur Flexibles Group i HP.

Stanowisko Raynalda będzie ściśle związane z rozwojem działu opakowań cyfrowych, a do jego podstawowych zadań będzie należało opracowywanie i wdrażanie strategii rozwoju firmy. Raynald będzie wspierać klientów, potencjalnych klientów, partnerów i zespoły sprzedaży we wszystkich kwestiach technicznych i dotyczących produktów, w tym w obsłudze targów, prezentacji i wydarzeń.

Raynald Barillot komentuje: „Cieszę się, że będę pracować w Fujifilm i rozpocznę nowy rozdział w mojej karierze. Opakowania cyfrowe niewątpliwie mają duży potencjał do wzrostu na rynku, a firma Fujifilm ustala zasady gry w tej dziedzinie, zwłaszcza po wprowadzeniu i opracowaniu maszyny Jet Press 750S High Speed Model, systemu Printbar 42K i mającej wkrótce trafić na rynek maszyny Jet Press FP790. Cieszę się, że mogę wykorzystać moje kompetencje i wiedzę na tym stanowisku, a także przyczynić się do rosnącego sukcesu firmy Fujifilm”.

Manuel Schrutt, szef działu opakowań, Fujifilm EMEA, komentuje: „Raynald przychodzi do nas z bardzo dużym doświadczeniem w produkcji opakowań analogowych i cyfrowych i wniesie bardzo cenną dodatkową wiedzę do naszego rosnącego zespołu. Jest dobrze znany i szanowany w sektorze opakowań i był jedną z pierwszych osób w branży, które napędzały konwersję opakowań analogowych do cyfrowych, wdrażając jedną z pierwszych na świecie maszyn cyfrowych w przemyśle opakowań giętkich. To doświadczenie pomoże firmie Fujifilm, a jeszcze bardziej naszym klientom, w przeprowadzeniu konwersji analogowo-cyfrowej. Nominacja Raynalda oznacza kolejny krok naprzód w ewolucji szerszej strategii opakowań firmy Fujifilm”.

  • Obecnie 0 z 5.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ocena: 0/5 (0 ocen/y)

Dziękujemy za ocenę!

Twoja ocena już została uwzględniona. możesz oceniać tylko raz!

Twoja ocena została zmieniona, dziękujemy za ocenę!

Nie masz uprawnień do pisania komentarzy. Zaloguj się.

Z ostatniej chwili

Sezon urlopowy nadal trwa i prawdopodobnie część z Państwa wróciła już z urlopów, a kolejni Państwo udaliście się wypoczywać. My kończymy pracę nad dwoma grzbietami naszego miesięcznika (już wkrótce do Państwa rąk trafi numer lipcowo-sierpniowy oraz specjalny dodatek pt. „Świat opakowań i etykiet – trendy, perspektywy, wyzwania”), a jednocześnie rozpoczynamy przygotowania do wrześniowego wydania „Świata DRUKU”. Tradycyjnie podejmiemy w nim tematykę maszyn i urządzeń do zadrukowywania i uszlachetniania opakowań i etykiet, fleksografii; tektury falistej i litej, opakowań kartonowych; znakowania, pakowania oraz bezpieczeństwa opakowań.
Publikacja dostępna będzie w dodatkowej bezpłatnej dystrybucji na wrześniowych targach Taropak i Polagra Food (Poznań, 26–28.09) i FachPack (Norymberga, 27–29.09).
Zapraszamy do współtworzenia tego wydania np. poprzez zamieszczenie artykułów eksperckich i promocyjnych, reklam oraz prezentację oferty swojej firmy w następujących zestawieniach numeru: Dostawcy rozwiązań i usług do produkcji opakowań i etykiet oraz Producenci opakowań giętkich i etykiet.

Dostępna jest już pełna wersja raportu – w języku polskim – przygotowanego przez firmę badawczą Keypoint Intelligence, w którym zawarto wyniki testów najnowszych ploterów eko/żywicznych Mutoh z serii XpertJet Pro. Specjaliści poddali analizom modele 1341SR Pro i 1641SR Pro – obydwa będą prezentowane na stoisku Atrium Centrum Ploterowego podczas Festiwalu Marketingu (Warszawa, 14–15.09). Co wykazały testy?

Na skokowe podwyżki cen papieru narzekają nie tylko wydawcy prasowi – odczuwają je także firmy z branży reklamy zewnętrznej oraz reklamodawcy. Jak w rozmowie z portalem wirualnemedia.pl podkreśla Marcin Stan z zarządu Cityboard Media, drożeje też prąd i paliwo, więc koszty kampanii idą w górę, a przy obecnym poziomie inflacji nie ma ekonomicznej możliwości, aby ceny usług outdoorowych pozostały w miejscu.

Polecamy

Prenumerata

Zachęcamy do zaprenumerowania naszego pisma.
Wypełnij formularz i dołącz do grona ludzi dobrze poinformowanych.

●Zamawiam prenumeratę●

Reklama

W tym miejscu zamieszczamy cenniki produktów reklamowych w drukowanych wydaniach "Świata DRUKU" oraz informacje techniczne dotyczące ich przygotowania.
Wszelkie ewentualne pytania prosimy kierować do działu reklamy:
tel. 42 687 12 92
reklama@swiatdruku.eu

*Informacje o modułach reklamowych do zestawień tematycznych:

Moduły reklamowe do zestawień przygotowywane przez nasze zewnętrzne studio graficzne (w wym. 180 x 40 mm), w oparciu o przesłane do nas w tym celu następujące materiały Klienta:
- logotyp w rozdzielczości 300 dpi (formaty: AI, CDR, EPS, JPEG, PDF lub TIFF)
- nazwa firmy wraz z formą prawną
- adres: ulica, numer, kod pocztowy, miejscowość
- jeden numer telefonu i jeden numer faksu
- jeden adres e-mail i jeden adres strony www
- opis działalności do 600 znaków ze spacjami.

Moduły są przesyłane do Klienta przed drukiem w celu akceptacji.

W cenie modułu zawarta jest jedna poprawka Klienta i wszelkie korekty ewentualnych błędów zawinionych przez naszą redakcję lub studio graficzne.

Dodatkowe zmiany treści są dodatkowo płatne, uzależnione od czasu pracy studia.