Home / Czytelnia / Z ostatniej chwili / Personalia / Heidelberg wzmacnia dział serwisu
Anna Dudkiewicz
27.01.2022 11:53
Z dniem 1 lutego br. roku obowiązki dyrektora serwisu firmy Heidelberg Polska Sp. z o.o. obejmuje Bartosz Rusin. Decyzja ta związana jest z kontynuacją procesu transformacji i dalszego wzmacniania struktur serwisu polskiego oddziału firmy oraz całej grupy Heidelberg.
Bartosz Rusin jest absolwentem Instytutu Poligrafii na Wydziale Geodezji i Kartografii Politechniki Warszawskiej. Z firmą Heidelberg Polska związany jest od 24 lat. Zdobywał doświadczenie na stanowiskach kierownika serwisu ds. SystemService i projektów inwestycyjnych oraz Department Head Service w Centrum Usług Wspólnych SSC EE, a przez ostatnie dwa lata na stanowisku dyrektora sprzedaży materiałów i wsparcia procesów produkcji.
Firma Heidelberg, informując o powołaniu Bartosza Rusina na nowe stanowisko, wyraża przekonanie, że nominacja ta pozwoli na rozwój kompleksowej oferty serwisowej w zakresie codziennej opieki nad maszynami i systemami Heidelberga w polskich drukarniach oraz sprawne wdrażanie usług cyfrowych.
Dziękujemy za ocenę!
Twoja ocena już została uwzględniona. możesz oceniać tylko raz!
Twoja ocena została zmieniona, dziękujemy za ocenę!
W dn. 19 i 20 czerwca br. w warszawskim Expo XXI odbędzie się V edycja Międzynarodowych Targów Dostawców dla Przemysłu Farmaceutycznego i Kosmetycznego PCI Days 2024. Wydarzenie, w którym udział jest bezpłatny (wymagana jest rejestracja), jest przeznaczone dla producentów leków i kosmetyków, a także przedstawicieli instytucji, uczelni i firm z otoczenia branży farmaceutycznej i kosmetycznej.
Firma Dantex – producent cyfrowych drukarek do etykiet – nawiązała współpracę sprzedażową i marketingową dotyczącą drukarek Pico z Grupo Impryma, działającą na terenie Hiszpanii i Portugalii.
Zachęcamy do zaprenumerowania naszego pisma.
Wypełnij formularz i dołącz do grona ludzi dobrze poinformowanych.
W tym miejscu zamieszczamy cenniki produktów reklamowych w drukowanych wydaniach "Świata DRUKU" oraz informacje techniczne dotyczące ich przygotowania.
Wszelkie ewentualne pytania prosimy kierować do działu reklamy:
tel. 42 687 12 92
reklama@swiatdruku.eu
*Informacje o modułach reklamowych do zestawień tematycznych:
Moduły reklamowe do zestawień przygotowywane przez nasze zewnętrzne studio graficzne (w wym. 180 x 40 mm), w oparciu o przesłane do nas w tym celu następujące materiały Klienta:
- logotyp w rozdzielczości 300 dpi (formaty: AI, CDR, EPS, JPEG, PDF lub TIFF)
- nazwa firmy wraz z formą prawną
- adres: ulica, numer, kod pocztowy, miejscowość
- jeden numer telefonu i jeden numer faksu
- jeden adres e-mail i jeden adres strony www
- opis działalności do 600 znaków ze spacjami.
Moduły są przesyłane do Klienta przed drukiem w celu akceptacji.
W cenie modułu zawarta jest jedna poprawka Klienta i wszelkie korekty ewentualnych błędów zawinionych przez naszą redakcję lub studio graficzne.
Dodatkowe zmiany treści są dodatkowo płatne, uzależnione od czasu pracy studia.