Home / Czytelnia / Z ostatniej chwili / Personalia / Miraclon wzmacnia zespół kierowniczy ds. innowacji

Miraclon wzmacnia zespół kierowniczy ds. innowacji

Od lewej: Reid Chesterfield i Zaki Ali

Firma Miraclon poinformowała o poszerzeniu zespołu kierującego działem technologii i innowacji. Stanowisko dyrektora ds. technologii i innowacji objął Reid Chesterfield, zaś głównym doradcą ds. technologii przy prezesie został Zaki Ali.

Reid Chesterfield wnosi do firmy Miraclon rozległe doświadczenie branżowe, handlowe i kierownicze. Od października 2016 r. zajmował stanowisko globalnego dyrektora ds. materiałów termoprzewodzących w firmie Henkel. Wcześniej przez 13 lat pracował na różnych stanowiskach technicznych i kierowniczych w firmie DuPont.

Zaki Ali, nazywany ojcem chrzestnym technologii Flexcel NX, kieruje rozwojem technologii i produktów od momentu zaistnienia fleksografii w firmie Kodak, co umożliwiło jej rozwój, a w rezultacie powstanie firmy Miraclon. Posiada kilka patentów na tę unikatową technologię, która pomaga przekształcać branżę fleksodruku.

Chris Payne, prezes firmy Miraclon, komentuje: „Rozszerzenie zespołu kierowniczego działu technologii i innowacji jest ważnym krokiem dla naszej firmy. Zarówno Reid, który wnosi do zespołu szeroką wiedzę i doświadczenie, jak i Zaki, dysponujący równie fachową wiedzą, są dla nas bardzo cenni, ponieważ zamierzamy nadal wykorzystywać nasze bogate dziedzictwo rozwoju i innowacji. Jestem przekonany, że wzmocniony zespół pomoże nam dalej przewodzić transformacji fleksografii i przyczyni się do jeszcze większych sukcesów firm naszych klientów”.

  • Obecnie 0 z 5.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ocena: 0/5 (0 ocen/y)

Dziękujemy za ocenę!

Twoja ocena już została uwzględniona. możesz oceniać tylko raz!

Twoja ocena została zmieniona, dziękujemy za ocenę!

Nie masz uprawnień do pisania komentarzy. Zaloguj się.

Z ostatniej chwili

W dn. 19 i 20 czerwca br. w warszawskim Expo XXI odbędzie się V edycja Międzynarodowych Targów Dostawców dla Przemysłu Farmaceutycznego i Kosmetycznego PCI Days 2024. Wydarzenie, w którym udział jest bezpłatny (wymagana jest rejestracja), jest przeznaczone dla producentów leków i kosmetyków, a także przedstawicieli instytucji, uczelni i firm z otoczenia branży farmaceutycznej i kosmetycznej.

Firma Dantex – producent cyfrowych drukarek do etykiet – nawiązała współpracę sprzedażową i marketingową dotyczącą drukarek Pico z Grupo Impryma, działającą na terenie Hiszpanii i Portugalii.

Polecamy

Prenumerata

Zachęcamy do zaprenumerowania naszego pisma.
Wypełnij formularz i dołącz do grona ludzi dobrze poinformowanych.

●Zamawiam prenumeratę●

Reklama

W tym miejscu zamieszczamy cenniki produktów reklamowych w drukowanych wydaniach "Świata DRUKU" oraz informacje techniczne dotyczące ich przygotowania.
Wszelkie ewentualne pytania prosimy kierować do działu reklamy:
tel. 42 687 12 92
reklama@swiatdruku.eu

*Informacje o modułach reklamowych do zestawień tematycznych:

Moduły reklamowe do zestawień przygotowywane przez nasze zewnętrzne studio graficzne (w wym. 180 x 40 mm), w oparciu o przesłane do nas w tym celu następujące materiały Klienta:
- logotyp w rozdzielczości 300 dpi (formaty: AI, CDR, EPS, JPEG, PDF lub TIFF)
- nazwa firmy wraz z formą prawną
- adres: ulica, numer, kod pocztowy, miejscowość
- jeden numer telefonu i jeden numer faksu
- jeden adres e-mail i jeden adres strony www
- opis działalności do 600 znaków ze spacjami.

Moduły są przesyłane do Klienta przed drukiem w celu akceptacji.

W cenie modułu zawarta jest jedna poprawka Klienta i wszelkie korekty ewentualnych błędów zawinionych przez naszą redakcję lub studio graficzne.

Dodatkowe zmiany treści są dodatkowo płatne, uzależnione od czasu pracy studia.