Home / Czytelnia / Z ostatniej chwili / Technologie / Pierwsza w Europie maszyna Nozomi 18000+ LED

Pierwsza w Europie maszyna Nozomi 18000+ LED

Delta Group – mająca siedzibę w Londynie firma specjalizująca się w dostarczaniu usług z zakresu komunikacji wizualnej zdecydowała się na zakup jednoprzebiegowej drukarki EFI Nozomi 18000+ LED do druku oznakowań oraz grafiki reklamowej. Celem inwestycji jest zwiększenie możliwości technicznych przedsiębiorstwa w zakresie ultraszybkiego, wysokojakościowego druku. Wdrożenie zaplanowano na 3. kwartał br. Będzie to pierwsza tego typu instalacja w Europie i dopiero druga na świecie (po Ameryce Płn.).

Kontrakt dotyczący zakupu drukarki został ogłoszony podczas tegorocznych targów FESPA Global Print Expo w Berlinie. Cztery lata wcześniej Delta Group zainwestowała w inny model z portfolio EFI – Nozomi C18000 do zadruku tektury falistej. Jak podkreśla Martin Shipp, COO w Delta Group, poprzedni zakup okazał się niezwykle korzystnym krokiem w procesie rozwoju firmy, dlatego teraz firma zdecydowała się na dalsze poszerzenie możliwości produkcyjnych i zwiększenie rentowności przedsiębiorstwa.

Nozomi 18000+ LED o szerokości 1,8 m oferuje druk z prędkością 3–5 tys. m2/godz. lub do 1000 arkuszy o wymiarach 1,2 × 1,4 m/godz., co oznacza, że maszyna ta jest trzy, a nawet pięć razy szybsza niż konkurencyjne rozwiązania. Ultraszybka prędkość jest możliwa dzięki zaawansowanemu cyfrowemu systemowi EFI Fiery NZ-1000 (DFE). Maszyna obsługuje różnorodne materiały – zarówno papier i tekturę falistą, jak i tworzywa sztuczne (arkusze o grubości od 0,3 do 12 mm). Zapewnia szeroką gamę kolorów z maksymalnie siedmioma kolorami w trybie CMYK oraz opcjonalnymi atramentami białym, pomarańczowym i fioletowym. Oferuje tez wiele innowacji i ulepszeń technicznych – m.in. ręczne lub w pełni zautomatyzowane podawanie i układanie, hybrydowy podkład wodny/UV do druku na materiałach o obniżonej przyczepności, opcjonalny biały podkład do powierzchni odblaskowych i kolorowych, opcjonalne powlekanie lakierem UV dla zapewnienia odporności na warunki atmosferyczne i ochrony przed promieniowaniem UV, automatyczne czyszczenie dysz, czy zaawansowany, w pełni recyrkulacyjny system dostarczania atramentu.

  • Obecnie 0 z 5.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ocena: 0/5 (0 ocen/y)

Dziękujemy za ocenę!

Twoja ocena już została uwzględniona. możesz oceniać tylko raz!

Twoja ocena została zmieniona, dziękujemy za ocenę!

Nie masz uprawnień do pisania komentarzy. Zaloguj się.

Z ostatniej chwili

Sezon urlopowy nadal trwa i prawdopodobnie część z Państwa wróciła już z urlopów, a kolejni Państwo udaliście się wypoczywać. My kończymy pracę nad dwoma grzbietami naszego miesięcznika (już wkrótce do Państwa rąk trafi numer lipcowo-sierpniowy oraz specjalny dodatek pt. „Świat opakowań i etykiet – trendy, perspektywy, wyzwania”), a jednocześnie rozpoczynamy przygotowania do wrześniowego wydania „Świata DRUKU”. Tradycyjnie podejmiemy w nim tematykę maszyn i urządzeń do zadrukowywania i uszlachetniania opakowań i etykiet, fleksografii; tektury falistej i litej, opakowań kartonowych; znakowania, pakowania oraz bezpieczeństwa opakowań.
Publikacja dostępna będzie w dodatkowej bezpłatnej dystrybucji na wrześniowych targach Taropak i Polagra Food (Poznań, 26–28.09) i FachPack (Norymberga, 27–29.09).
Zapraszamy do współtworzenia tego wydania np. poprzez zamieszczenie artykułów eksperckich i promocyjnych, reklam oraz prezentację oferty swojej firmy w następujących zestawieniach numeru: Dostawcy rozwiązań i usług do produkcji opakowań i etykiet oraz Producenci opakowań giętkich i etykiet.

Dostępna jest już pełna wersja raportu – w języku polskim – przygotowanego przez firmę badawczą Keypoint Intelligence, w którym zawarto wyniki testów najnowszych ploterów eko/żywicznych Mutoh z serii XpertJet Pro. Specjaliści poddali analizom modele 1341SR Pro i 1641SR Pro – obydwa będą prezentowane na stoisku Atrium Centrum Ploterowego podczas Festiwalu Marketingu (Warszawa, 14–15.09). Co wykazały testy?

Na skokowe podwyżki cen papieru narzekają nie tylko wydawcy prasowi – odczuwają je także firmy z branży reklamy zewnętrznej oraz reklamodawcy. Jak w rozmowie z portalem wirualnemedia.pl podkreśla Marcin Stan z zarządu Cityboard Media, drożeje też prąd i paliwo, więc koszty kampanii idą w górę, a przy obecnym poziomie inflacji nie ma ekonomicznej możliwości, aby ceny usług outdoorowych pozostały w miejscu.

Polecamy

Prenumerata

Zachęcamy do zaprenumerowania naszego pisma.
Wypełnij formularz i dołącz do grona ludzi dobrze poinformowanych.

●Zamawiam prenumeratę●

Reklama

W tym miejscu zamieszczamy cenniki produktów reklamowych w drukowanych wydaniach "Świata DRUKU" oraz informacje techniczne dotyczące ich przygotowania.
Wszelkie ewentualne pytania prosimy kierować do działu reklamy:
tel. 42 687 12 92
reklama@swiatdruku.eu

*Informacje o modułach reklamowych do zestawień tematycznych:

Moduły reklamowe do zestawień przygotowywane przez nasze zewnętrzne studio graficzne (w wym. 180 x 40 mm), w oparciu o przesłane do nas w tym celu następujące materiały Klienta:
- logotyp w rozdzielczości 300 dpi (formaty: AI, CDR, EPS, JPEG, PDF lub TIFF)
- nazwa firmy wraz z formą prawną
- adres: ulica, numer, kod pocztowy, miejscowość
- jeden numer telefonu i jeden numer faksu
- jeden adres e-mail i jeden adres strony www
- opis działalności do 600 znaków ze spacjami.

Moduły są przesyłane do Klienta przed drukiem w celu akceptacji.

W cenie modułu zawarta jest jedna poprawka Klienta i wszelkie korekty ewentualnych błędów zawinionych przez naszą redakcję lub studio graficzne.

Dodatkowe zmiany treści są dodatkowo płatne, uzależnione od czasu pracy studia.