Home / Czytelnia / Z ostatniej chwili / Wydarzenia / Taropak 2022 już we wrześniu

Taropak 2022 już we wrześniu

Targi Taropak w 2021 r.

W dniach 26–28 września 2022 r. w przestrzeniach wystawienniczych MTP w Poznaniu odbędzie się 34. edycja Międzynarodowych Targów Pakowania i Etykietowania Taropak. Wydarzeniu po raz kolejny towarzyszyć będą Targi Polagra, składające się z trzech salonów: Food, FoodTech i HoReCa.

Taropak to jedne z najbardziej rozpoznawalnych targów opakowaniowych w Polsce, przyciągające setki wystawców i licznych zwiedzających szukających nowości, premier rynkowych i innowacyjnych rozwiązań. To także spotkania biznesowe, rozmowy handlowe oraz okazja do poszerzenia wiedzy branżowej.

W przestrzeniach MTP swoje produkty i usługi prezentują producenci i dostawcy technologii pakowania oraz etykietowania. Znaleźć tu będzie można opakowania i technologie przeznaczone zarówno dla branży spożywczej, chemicznej, motoryzacyjnej, farmaceutycznej, jak i kosmetycznej czy modowej. Nie zabraknie również demonstracji „na żywo” najnowocześniejszych maszyn dla branży opakowań i etykiet. Producenci i dystrybutorzy pokażą pracujące linie pakujące, drukarki opakowań czy roboty – wszystko, co potrzebne do optymalizacji produkcji, pakowania i konfekcjonowania. „Podczas tegorocznej edycji wystawy postawimy na mocny sektor maszynowy i rozwiązania związane z szeroko rozumianą automatyzacją, robotyzacją i digitalizacją. Ponadto planujemy kolejne działania wzmacniające i jeszcze bardziej wyróżniające Taropak w branży opakowaniowej” – informuje Hanna Zdrojewska, dyrektor targów.

Nie zabraknie merytorycznych wydarzeń towarzyszących, które uzupełniają każdą edycję targów. Odwiedzający targi będą mogli uczestniczyć w trzeciej edycji Konferencji E-commerce, która od kilku lat przyciąga tłumy słuchaczy, stanowi okazję do spotkania z ekspertami z dziedziny e-handlu, opakowań e-commerce, logistyki i magazynowania, a także ze specjalistami z zakresu marketingu i sprzedaży.

Podczas drugiej edycji Taropak Design przedstawione zostaną m.in. najnowsze trendy w dziedzinie surowców do produkcji opakowań, eksperci opowiedzą, jak powinna wyglądać sprzedaż designerskiego opakowania, na czym polega storytelling w opakowaniu, a także czym jest unboxing. W programie konferencji przewidziano również debatę na temat przyszłości branży opakowań i kierunków jej rozwoju.

Jak co roku program Taropaku wzbogaci także konferencja organizowana przez Polską Izbę Opakowań, podczas której zaproszeni eksperci omówią wyzwania i nowe możliwości w branży opakowań.

Więcej informacji na stronie www.taropak.pl.

  • Obecnie 0 z 5.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ocena: 0/5 (0 ocen/y)

Dziękujemy za ocenę!

Twoja ocena już została uwzględniona. możesz oceniać tylko raz!

Twoja ocena została zmieniona, dziękujemy za ocenę!

Nie masz uprawnień do pisania komentarzy. Zaloguj się.

Z ostatniej chwili

W dn. 19 i 20 czerwca br. w warszawskim Expo XXI odbędzie się V edycja Międzynarodowych Targów Dostawców dla Przemysłu Farmaceutycznego i Kosmetycznego PCI Days 2024. Wydarzenie, w którym udział jest bezpłatny (wymagana jest rejestracja), jest przeznaczone dla producentów leków i kosmetyków, a także przedstawicieli instytucji, uczelni i firm z otoczenia branży farmaceutycznej i kosmetycznej.

Firma Dantex – producent cyfrowych drukarek do etykiet – nawiązała współpracę sprzedażową i marketingową dotyczącą drukarek Pico z Grupo Impryma, działającą na terenie Hiszpanii i Portugalii.

Polecamy

Prenumerata

Zachęcamy do zaprenumerowania naszego pisma.
Wypełnij formularz i dołącz do grona ludzi dobrze poinformowanych.

●Zamawiam prenumeratę●

Reklama

W tym miejscu zamieszczamy cenniki produktów reklamowych w drukowanych wydaniach "Świata DRUKU" oraz informacje techniczne dotyczące ich przygotowania.
Wszelkie ewentualne pytania prosimy kierować do działu reklamy:
tel. 42 687 12 92
reklama@swiatdruku.eu

*Informacje o modułach reklamowych do zestawień tematycznych:

Moduły reklamowe do zestawień przygotowywane przez nasze zewnętrzne studio graficzne (w wym. 180 x 40 mm), w oparciu o przesłane do nas w tym celu następujące materiały Klienta:
- logotyp w rozdzielczości 300 dpi (formaty: AI, CDR, EPS, JPEG, PDF lub TIFF)
- nazwa firmy wraz z formą prawną
- adres: ulica, numer, kod pocztowy, miejscowość
- jeden numer telefonu i jeden numer faksu
- jeden adres e-mail i jeden adres strony www
- opis działalności do 600 znaków ze spacjami.

Moduły są przesyłane do Klienta przed drukiem w celu akceptacji.

W cenie modułu zawarta jest jedna poprawka Klienta i wszelkie korekty ewentualnych błędów zawinionych przez naszą redakcję lub studio graficzne.

Dodatkowe zmiany treści są dodatkowo płatne, uzależnione od czasu pracy studia.