Home / Czytelnia / Z ostatniej chwili / Wydarzenia / Trwają przygotowania do targów drupa 2024

Trwają przygotowania do targów drupa 2024

Jak informują organizatorzy targów drupa, przygotowania do przyszłorocznej edycji tej największej i najważniejszej na świecie imprezy wystawienniczej branży poligraficznej nabierają rozpędu. W wystawie, którą zaplanowano w Düsseldorfie w terminie od 28 maja do 7 czerwca 2024 r., udział zadeklarowało już wiele firm z 32 krajów, reprezentujących pełen łańcuch wartości z zakresu produkcji druku i opakowań – w tym gronie są zarówno znani globalni gracze, jak i młode przedsiębiorstwa.

Przypomnijmy – drupa to targi odbywające się w cyklu czteroletnim. Edycja, zaplanowana zgodnie z harmonogramem na termin 16–26 czerwca 2020 r., z powodu pandemii została przełożona na 20–30 kwietnia 2021 r., jednak z powodu trwających obostrzeń i wycofania się większości wystawców, organizatorzy poinformowali, że po ścisłych konsultacjach z wystawcami i partnerami także tę odsłonę wydarzenia zdecydowali się odwołać. W zamian, aby utrzymać dynamikę towarzyszącą tym największym targom branżowym, w czasie, kiedy miała mieć miejsce stacjonarna drupa, odbyło się czterodniowe wydarzenie online pod nazwą „virtual.drupa”.

Obecnie wszystko wskazuje na to, że organizacja targów nie tylko wróci na właściwe tory i odbędzie się zgodnie z kalendarzem, ale też –jak minionych latach – odegra rolę wydarzenia numer 1 w świecie technologii poligraficznych. Pod hasłem „Tworzymy przyszłość” drupa będzie globalnym miejscem spotkań prezentującym wizje branży skupionej wokół druku i opakowań. Najbliższa edycja wystawy skupi się w szczególności na megatrendach, zrównoważonym rozwoju i cyfryzacji, a także ich wpływie na procesy, produkty, zrównoważone modele biznesowe i przyszłość branży. Wiadomo już także, że Platynowym Partnerem targów drupa 2024 będzie firma Leonhard Kurz.

„Obecna liczba zarejestrowanych wystawców oraz ich plany dotyczące imponujących koncepcji stoisk, planowanych premier produktów i pokazów maszyn na żywo stanowią dla nas źródło ogromnego optymizmu. Nasz zespół wkłada wiele wysiłku, aby przygotować inspirujące i zaskakujące wydarzenia i atrakcje, które wzmocnią efekt i przyczynią się do silnych wrażeń odczuwanych przez gości targów” – mówi Sabine Geldermann, dyrektor targów drupa.

  • Obecnie 0 z 5.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ocena: 0/5 (0 ocen/y)

Dziękujemy za ocenę!

Twoja ocena już została uwzględniona. możesz oceniać tylko raz!

Twoja ocena została zmieniona, dziękujemy za ocenę!

Nie masz uprawnień do pisania komentarzy. Zaloguj się.

Z ostatniej chwili

Sezon urlopowy nadal trwa i prawdopodobnie część z Państwa wróciła już z urlopów, a kolejni Państwo udaliście się wypoczywać. My kończymy pracę nad dwoma grzbietami naszego miesięcznika (już wkrótce do Państwa rąk trafi numer lipcowo-sierpniowy oraz specjalny dodatek pt. „Świat opakowań i etykiet – trendy, perspektywy, wyzwania”), a jednocześnie rozpoczynamy przygotowania do wrześniowego wydania „Świata DRUKU”. Tradycyjnie podejmiemy w nim tematykę maszyn i urządzeń do zadrukowywania i uszlachetniania opakowań i etykiet, fleksografii; tektury falistej i litej, opakowań kartonowych; znakowania, pakowania oraz bezpieczeństwa opakowań.
Publikacja dostępna będzie w dodatkowej bezpłatnej dystrybucji na wrześniowych targach Taropak i Polagra Food (Poznań, 26–28.09) i FachPack (Norymberga, 27–29.09).
Zapraszamy do współtworzenia tego wydania np. poprzez zamieszczenie artykułów eksperckich i promocyjnych, reklam oraz prezentację oferty swojej firmy w następujących zestawieniach numeru: Dostawcy rozwiązań i usług do produkcji opakowań i etykiet oraz Producenci opakowań giętkich i etykiet.

Dostępna jest już pełna wersja raportu – w języku polskim – przygotowanego przez firmę badawczą Keypoint Intelligence, w którym zawarto wyniki testów najnowszych ploterów eko/żywicznych Mutoh z serii XpertJet Pro. Specjaliści poddali analizom modele 1341SR Pro i 1641SR Pro – obydwa będą prezentowane na stoisku Atrium Centrum Ploterowego podczas Festiwalu Marketingu (Warszawa, 14–15.09). Co wykazały testy?

Na skokowe podwyżki cen papieru narzekają nie tylko wydawcy prasowi – odczuwają je także firmy z branży reklamy zewnętrznej oraz reklamodawcy. Jak w rozmowie z portalem wirualnemedia.pl podkreśla Marcin Stan z zarządu Cityboard Media, drożeje też prąd i paliwo, więc koszty kampanii idą w górę, a przy obecnym poziomie inflacji nie ma ekonomicznej możliwości, aby ceny usług outdoorowych pozostały w miejscu.

Polecamy

Prenumerata

Zachęcamy do zaprenumerowania naszego pisma.
Wypełnij formularz i dołącz do grona ludzi dobrze poinformowanych.

●Zamawiam prenumeratę●

Reklama

W tym miejscu zamieszczamy cenniki produktów reklamowych w drukowanych wydaniach "Świata DRUKU" oraz informacje techniczne dotyczące ich przygotowania.
Wszelkie ewentualne pytania prosimy kierować do działu reklamy:
tel. 42 687 12 92
reklama@swiatdruku.eu

*Informacje o modułach reklamowych do zestawień tematycznych:

Moduły reklamowe do zestawień przygotowywane przez nasze zewnętrzne studio graficzne (w wym. 180 x 40 mm), w oparciu o przesłane do nas w tym celu następujące materiały Klienta:
- logotyp w rozdzielczości 300 dpi (formaty: AI, CDR, EPS, JPEG, PDF lub TIFF)
- nazwa firmy wraz z formą prawną
- adres: ulica, numer, kod pocztowy, miejscowość
- jeden numer telefonu i jeden numer faksu
- jeden adres e-mail i jeden adres strony www
- opis działalności do 600 znaków ze spacjami.

Moduły są przesyłane do Klienta przed drukiem w celu akceptacji.

W cenie modułu zawarta jest jedna poprawka Klienta i wszelkie korekty ewentualnych błędów zawinionych przez naszą redakcję lub studio graficzne.

Dodatkowe zmiany treści są dodatkowo płatne, uzależnione od czasu pracy studia.