Home / Archiwum / Rok 2011 / 02/2011

02/2011

Tegoroczne lutowe wydanie miesięcznika „Świat DRUKU” przygotowaliśmy głównie z myślą o targach nowych rozwiązań w branży opakowań Packaging Innovations odbywających się w marcu w Warszawie, dlatego też wśród tematów przewodnich są innowacyjne opakowania oraz maszyny i urządzenia do ich produkcji, a także fleksografia, metoda stosowana najczęściej w przemyśle opakowaniowym. Dotyczące tych tematów informacje można znaleźć, między innymi, w sekcji Main Topics News. Ponadto publikujemy pierwszą część opracowania „Fleksodrukowe tuleje fotopolimerowe”.
Kolejny temat przewodni to finansowanie inwestycji. W związku z tym opracowaliśmy sondaż skierowany do
firm leasingowych, w którym specjaliści z branży wypowiedzieli się m.in. na temat perspektyw rysujących się w tym sektorze w 2011 roku. Zamieściliśmy również podsumowanie wyników branży leasingowej w 2010 roku.
W numerze znalazły się także relacje z krajowych i zagranicznych targów oraz innych imprez, w których uczestniczyli reprezentanci „Świata DRUKU” – m.in. z Międzynarodowych Dni Reklamy RemaDays, Międzynarodowych Targów Artykułów Biurowych i Szkolnych Paperworld oraz Zimowej Konferencji Poligraficznej w Bukowinie. Kontynuujemy też przedruk książki „Przyszłość druku w XXI wieku” autorstwa Franka Romano – będziemy ją publikowali do końca bieżącego roku. Oczywiście na koniec jak zwykle felietony na zawsze aktualne tematy. Zachęcam do lektury!

7,38 zł

Nie masz uprawnień do pisania komentarzy. Zaloguj się.

Polecamy

Prenumerata

Zachęcamy do zaprenumerowania naszego pisma.
Wypełnij formularz i dołącz do grona ludzi dobrze poinformowanych.

●Zamawiam prenumeratę●

Reklama

W tym miejscu zamieszczamy cenniki produktów reklamowych w drukowanych wydaniach "Świata DRUKU" oraz informacje techniczne dotyczące ich przygotowania.
Wszelkie ewentualne pytania prosimy kierować do działu reklamy:
tel. 42 687 12 92
reklama@swiatdruku.eu

*Informacje o modułach reklamowych do zestawień tematycznych:

Moduły reklamowe do zestawień przygotowywane przez nasze zewnętrzne studio graficzne (w wym. 180 x 40 mm), w oparciu o przesłane do nas w tym celu następujące materiały Klienta:
- logotyp w rozdzielczości 300 dpi (formaty: AI, CDR, EPS, JPEG, PDF lub TIFF)
- nazwa firmy wraz z formą prawną
- adres: ulica, numer, kod pocztowy, miejscowość
- jeden numer telefonu i jeden numer faksu
- jeden adres e-mail i jeden adres strony www
- opis działalności do 600 znaków ze spacjami.

Moduły są przesyłane do Klienta przed drukiem w celu akceptacji.

W cenie modułu zawarta jest jedna poprawka Klienta i wszelkie korekty ewentualnych błędów zawinionych przez naszą redakcję lub studio graficzne.

Dodatkowe zmiany treści są dodatkowo płatne, uzależnione od czasu pracy studia.

Lettera Magica

W ciągłej sprzedaży posiadamy książkę LETTERA MAGICA – wydaną przez spółkę Polski Drukarz, autorstwa Krzysztofa Tyczkowskiego.
Przewodnik po sztuce typografii, przeznaczony dla wszystkich, którzy zajmują się projektowaniem typograficznym, niezależnie od tego, czy mają przygotowanie plastyczne, czy też wykonują zawód grafika-projektanta opierając się głównie na intuicji i czerpiąc z gotowych wzorów. Książka cieszy się dużym uznaniem i jest chętnie kupowana przez adeptów sztuki typograficznej.
Cena zakupu: cena książki 45 zł + koszty pakowania i wysyłki 16,00 zł

Z ostatniej chwili

W dn. 19 i 20 czerwca br. w warszawskim Expo XXI odbędzie się V edycja Międzynarodowych Targów Dostawców dla Przemysłu Farmaceutycznego i Kosmetycznego PCI Days 2024. Wydarzenie, w którym udział jest bezpłatny (wymagana jest rejestracja), jest przeznaczone dla producentów leków i kosmetyków, a także przedstawicieli instytucji, uczelni i firm z otoczenia branży farmaceutycznej i kosmetycznej.

Firma Dantex – producent cyfrowych drukarek do etykiet – nawiązała współpracę sprzedażową i marketingową dotyczącą drukarek Pico z Grupo Impryma, działającą na terenie Hiszpanii i Portugalii.