Home / Archiwum / Rok 2011 / 03/2011

03/2011

Szanowni Czytelnicy,
tegoroczne polsko-angielskie wydanie naszego miesięcznika przygotowaliśmy przede wszystkim z myślą o zbliżających się targach digi:media w Düsseldorfie (7–9 kwietnia) oraz PRINTexpo w Brnie (3–6 maja). Zamieszczamy w nim również pierwszą część prezentacji na Euro-Reklamę i Poligrafię oraz wywiad z Jerzym Kaczmarkiem, menedżerem projektu Międzynarodowych Targów Maszyn, Materiałów i Usług Poligrafia. Dział Main Topics News poświęcony jest drukowi cyfrowemu w małym formacie i na żądanie (Print-on-Demand) oraz różnym sposobom zabezpieczania druków i ochrony marki.
Poza tym w numerze można znaleźć kolejny rozdział przedruku książki autorstwa Franka Romano, dokończenie opracowania na temat fleksodrukowych tulei fotopolimerowych, ponadto dwa ciekawe felietony na zawsze aktualne tematy.
W sekwencji anglojęzycznej (którą należy zacząć czytać odwracając zeszyt, „od drugiej strony”) znalazło się przede wszystkim tłumaczenie artykułu dotyczącego banknotu testowego „Sabała” opracowanego przez Polską Wytwórnię Papierów Wartościowych S.A., w którym szczegółowo opisano zastosowane w nim rodzaje zabezpieczeń. Nasi anglojęzyczni czytelnicy będą mogli równiezasięgnąć informacji na temat organizowanych w Polsce najważniejszych wydarzeniach targowych, konferencjach i seminariach branży poligraficznej, przeczytać ciekawy materiał dotyczący Muzeum Piśmiennictwa i Drukarstwa w Grębocinie oraz zapoznać się z projektem artystycznym „Drukująca kula”. Zachęcam do lektury!
Joanna Więckowska

8,61 zł

Nie masz uprawnień do pisania komentarzy. Zaloguj się.

Polecamy

Prenumerata

Zachęcamy do zaprenumerowania naszego pisma.
Wypełnij formularz i dołącz do grona ludzi dobrze poinformowanych.

●Zamawiam prenumeratę●

Reklama

W tym miejscu zamieszczamy cenniki produktów reklamowych w drukowanych wydaniach "Świata DRUKU" oraz informacje techniczne dotyczące ich przygotowania.
Wszelkie ewentualne pytania prosimy kierować do działu reklamy:
tel. 42 687 12 92
reklama@swiatdruku.eu

*Informacje o modułach reklamowych do zestawień tematycznych:

Moduły reklamowe do zestawień przygotowywane przez nasze zewnętrzne studio graficzne (w wym. 180 x 40 mm), w oparciu o przesłane do nas w tym celu następujące materiały Klienta:
- logotyp w rozdzielczości 300 dpi (formaty: AI, CDR, EPS, JPEG, PDF lub TIFF)
- nazwa firmy wraz z formą prawną
- adres: ulica, numer, kod pocztowy, miejscowość
- jeden numer telefonu i jeden numer faksu
- jeden adres e-mail i jeden adres strony www
- opis działalności do 600 znaków ze spacjami.

Moduły są przesyłane do Klienta przed drukiem w celu akceptacji.

W cenie modułu zawarta jest jedna poprawka Klienta i wszelkie korekty ewentualnych błędów zawinionych przez naszą redakcję lub studio graficzne.

Dodatkowe zmiany treści są dodatkowo płatne, uzależnione od czasu pracy studia.

Lettera Magica

W ciągłej sprzedaży posiadamy książkę LETTERA MAGICA – wydaną przez spółkę Polski Drukarz, autorstwa Krzysztofa Tyczkowskiego.
Przewodnik po sztuce typografii, przeznaczony dla wszystkich, którzy zajmują się projektowaniem typograficznym, niezależnie od tego, czy mają przygotowanie plastyczne, czy też wykonują zawód grafika-projektanta opierając się głównie na intuicji i czerpiąc z gotowych wzorów. Książka cieszy się dużym uznaniem i jest chętnie kupowana przez adeptów sztuki typograficznej.
Cena zakupu: cena książki 45 zł + koszty pakowania i wysyłki 16,00 zł

Z ostatniej chwili

W dn. 19 i 20 czerwca br. w warszawskim Expo XXI odbędzie się V edycja Międzynarodowych Targów Dostawców dla Przemysłu Farmaceutycznego i Kosmetycznego PCI Days 2024. Wydarzenie, w którym udział jest bezpłatny (wymagana jest rejestracja), jest przeznaczone dla producentów leków i kosmetyków, a także przedstawicieli instytucji, uczelni i firm z otoczenia branży farmaceutycznej i kosmetycznej.

Firma Dantex – producent cyfrowych drukarek do etykiet – nawiązała współpracę sprzedażową i marketingową dotyczącą drukarek Pico z Grupo Impryma, działającą na terenie Hiszpanii i Portugalii.