Home / Archiwum / Rok 2011 / 06/2011

06/2011

Tematyka czerwcowego numeru naszego pisma jest dość szeroka: druk arkuszowy i zwojowy, introligatornia i obróbka po druku, serwis i obsługa posprzedażna, rynek maszyn używanych. Na początek kolejna część opracowania Franka Romano na temat rozwoju mediów. Na pewno warto zapoznać się z relacją z kwietniowych targów Poligrafia (raport po targach Euro-Reklama ukazał się w poprzednim wydaniu ŚD). Proponujemy także aż dwa obszerne wywiady - pierwszy o aktualnych tendencjach na rynku maszyn używanych, drugi o zwojowych cyfrowych systemachw do druku produkcyjnego.
Na pierwszej okładce – zaproszenie do udziału w kolejnej edycji naszego katalogu „Poligrafia w twoim regionie”, który będzie stanowił dodatek do letniego wydania Świata DRUKU.
Zachęcam także do przeczytania relacji z Sheetfed Summit, na który firma manroland zaprosiła nas do Offenbach, i z konferencji zorganizowanej przez firmy Heidelberg Polska i Grafikus, przy udziale MTP, podczas tegorocznych targów w Poznaniu (motto spotkania stanowiła myśl, że dzielenie się wiedzą jest wartością nadrzędną, która będzie decydować o obliczu polskiej poligrafii), a także drugiej części opracowania na temat form do lakierowania dla maszyn offsetowych, oraz innych relacji. W dziale Topics News dominuje tematyka maszyn i urządzeń drukujących, produkujących opakowania oraz stosowanych do obróbki po druku.

8,61 zł

Nie masz uprawnień do pisania komentarzy. Zaloguj się.

Polecamy

Prenumerata

Zachęcamy do zaprenumerowania naszego pisma.
Wypełnij formularz i dołącz do grona ludzi dobrze poinformowanych.

●Zamawiam prenumeratę●

Reklama

W tym miejscu zamieszczamy cenniki produktów reklamowych w drukowanych wydaniach "Świata DRUKU" oraz informacje techniczne dotyczące ich przygotowania.
Wszelkie ewentualne pytania prosimy kierować do działu reklamy:
tel. 42 687 12 92
reklama@swiatdruku.eu

*Informacje o modułach reklamowych do zestawień tematycznych:

Moduły reklamowe do zestawień przygotowywane przez nasze zewnętrzne studio graficzne (w wym. 180 x 40 mm), w oparciu o przesłane do nas w tym celu następujące materiały Klienta:
- logotyp w rozdzielczości 300 dpi (formaty: AI, CDR, EPS, JPEG, PDF lub TIFF)
- nazwa firmy wraz z formą prawną
- adres: ulica, numer, kod pocztowy, miejscowość
- jeden numer telefonu i jeden numer faksu
- jeden adres e-mail i jeden adres strony www
- opis działalności do 600 znaków ze spacjami.

Moduły są przesyłane do Klienta przed drukiem w celu akceptacji.

W cenie modułu zawarta jest jedna poprawka Klienta i wszelkie korekty ewentualnych błędów zawinionych przez naszą redakcję lub studio graficzne.

Dodatkowe zmiany treści są dodatkowo płatne, uzależnione od czasu pracy studia.

Lettera Magica

W ciągłej sprzedaży posiadamy książkę LETTERA MAGICA – wydaną przez spółkę Polski Drukarz, autorstwa Krzysztofa Tyczkowskiego.
Przewodnik po sztuce typografii, przeznaczony dla wszystkich, którzy zajmują się projektowaniem typograficznym, niezależnie od tego, czy mają przygotowanie plastyczne, czy też wykonują zawód grafika-projektanta opierając się głównie na intuicji i czerpiąc z gotowych wzorów. Książka cieszy się dużym uznaniem i jest chętnie kupowana przez adeptów sztuki typograficznej.
Cena zakupu: cena książki 45 zł + koszty pakowania i wysyłki 16,00 zł

Z ostatniej chwili

W dn. 19 i 20 czerwca br. w warszawskim Expo XXI odbędzie się V edycja Międzynarodowych Targów Dostawców dla Przemysłu Farmaceutycznego i Kosmetycznego PCI Days 2024. Wydarzenie, w którym udział jest bezpłatny (wymagana jest rejestracja), jest przeznaczone dla producentów leków i kosmetyków, a także przedstawicieli instytucji, uczelni i firm z otoczenia branży farmaceutycznej i kosmetycznej.

Firma Dantex – producent cyfrowych drukarek do etykiet – nawiązała współpracę sprzedażową i marketingową dotyczącą drukarek Pico z Grupo Impryma, działającą na terenie Hiszpanii i Portugalii.