Home / Archiwum / Rok 2011 / 10/2011

10/2011

Październikowe wydanie naszego pisma poświęcamy zagadnieniom związanym z obróbką po druku i uszlachetnianiem, produkcją książek (ze względu na zbliżające się Targi Książki w Krakowie), a także z finansowaniem inwestycji (leasing i faktoring). Przygotowaliśmy dwa sondaże. Pierwszy dotyczy wyboru modelu leasingu i oceny ryzyka przedsięwzięcia w okresie spowolnienia gospodarczego i zawiera wypowiedzi przedstawicieli znanych na polskim rynku firm leasingowych. W drugim na temat znajomości usługi faktoringu wśród przedsiębiorców wypowiadają się przedstawiciele firm faktoringowych. Informacje dotyczące obróbki końcowej druków, w tym gazet i czasopism, oraz produkcji książek, tradycyjnej i cyfrowej, podajemy w dziale Topics News, a także w relacjach i artykułach promocyjnych.
W tym numerze uwagę zwraca relacja z wizyty w zakładach Wiesloch/Walldorf i w Heidelbergu, gdzie przedstawicielka „Świata DRUKU” gościła na specjalne zaproszenie firmy Heidelberger Druckmaschinen i gdzie wywiadu udzielił nam prezes Bernhard Schreier. Zainteresowanym szczegółową wiedzą techniczną polecam relację ze zorganizowanej przez nasze wydawnictwo konferencji Innowacyjne Opakowania. Jeszcze tej jesieni zapraszamy na kolejne organizowane przez nas wydarzenia (patrz str. 5), a potem do zapoznania się z relacjami na ich temat. Warto też zaanonsować pierwszy z cyklu artykuł pozyskany od targów drupa, z którymi współpracujemy jako media partner. Znany autor Andrew Tribute pisze w nim o wzajemnym uzupełnianiu się druku offsetowego i cyfrowego – jednej z dominujących tendencji we współczesnej poligrafii. Poza tym jak zwykle czytelnik znajdzie w numerze wiele doniesień z różnych sektorów branży i jak zwykle będzie mógł wszechstronnie pogłębić swoją wiedzę.
Miłej lektury!
Joanna Więckowska

8,61 zł

Nie masz uprawnień do pisania komentarzy. Zaloguj się.

Polecamy

Prenumerata

Zachęcamy do zaprenumerowania naszego pisma.
Wypełnij formularz i dołącz do grona ludzi dobrze poinformowanych.

●Zamawiam prenumeratę●

Reklama

W tym miejscu zamieszczamy cenniki produktów reklamowych w drukowanych wydaniach "Świata DRUKU" oraz informacje techniczne dotyczące ich przygotowania.
Wszelkie ewentualne pytania prosimy kierować do działu reklamy:
tel. 42 687 12 92
reklama@swiatdruku.eu

*Informacje o modułach reklamowych do zestawień tematycznych:

Moduły reklamowe do zestawień przygotowywane przez nasze zewnętrzne studio graficzne (w wym. 180 x 40 mm), w oparciu o przesłane do nas w tym celu następujące materiały Klienta:
- logotyp w rozdzielczości 300 dpi (formaty: AI, CDR, EPS, JPEG, PDF lub TIFF)
- nazwa firmy wraz z formą prawną
- adres: ulica, numer, kod pocztowy, miejscowość
- jeden numer telefonu i jeden numer faksu
- jeden adres e-mail i jeden adres strony www
- opis działalności do 600 znaków ze spacjami.

Moduły są przesyłane do Klienta przed drukiem w celu akceptacji.

W cenie modułu zawarta jest jedna poprawka Klienta i wszelkie korekty ewentualnych błędów zawinionych przez naszą redakcję lub studio graficzne.

Dodatkowe zmiany treści są dodatkowo płatne, uzależnione od czasu pracy studia.

Lettera Magica

W ciągłej sprzedaży posiadamy książkę LETTERA MAGICA – wydaną przez spółkę Polski Drukarz, autorstwa Krzysztofa Tyczkowskiego.
Przewodnik po sztuce typografii, przeznaczony dla wszystkich, którzy zajmują się projektowaniem typograficznym, niezależnie od tego, czy mają przygotowanie plastyczne, czy też wykonują zawód grafika-projektanta opierając się głównie na intuicji i czerpiąc z gotowych wzorów. Książka cieszy się dużym uznaniem i jest chętnie kupowana przez adeptów sztuki typograficznej.
Cena zakupu: cena książki 45 zł + koszty pakowania i wysyłki 16,00 zł

Z ostatniej chwili

W dn. 19 i 20 czerwca br. w warszawskim Expo XXI odbędzie się V edycja Międzynarodowych Targów Dostawców dla Przemysłu Farmaceutycznego i Kosmetycznego PCI Days 2024. Wydarzenie, w którym udział jest bezpłatny (wymagana jest rejestracja), jest przeznaczone dla producentów leków i kosmetyków, a także przedstawicieli instytucji, uczelni i firm z otoczenia branży farmaceutycznej i kosmetycznej.

Firma Dantex – producent cyfrowych drukarek do etykiet – nawiązała współpracę sprzedażową i marketingową dotyczącą drukarek Pico z Grupo Impryma, działającą na terenie Hiszpanii i Portugalii.