Home / Archiwum / Rok 2011 / 12-2011

12-2011

Grudniowe wydanie naszego miesięcznika to wydanie świąteczne, jego tematami przewodnimi są, tradycyjnie, materiały poligraficzne, nauka i szkolnictwo branżowe, a także działalność szkoleniowa firm. Tematyka ta jest obecna w dziale Topics News i w artykułach, m.in. w relacjach z tegorocznych targów Labelexpo i Ifra Expo, w relacji z konferencji „Etykiety samoprzylepne – najnowsze technologie”, w tekście o atramentach do cyfrowego druku wielkoformatowego, w relacjach z otwarcia Laboratorium Technologii DuPont Cyrel na Politechnice Warszawskiej i z konferencji edukacyjnej.
Zwraca uwagę kolejny z cyklu artykułów pozyskanych od targów drupa, z którymi współpracujemy jako media partner. Jego autor zastanawia się nad tym, jak kryzys ekonomiczny kształtuje przyszłość i jak wpłynie na targi drupa 2012. Jego zdaniem spośród wszystkich sektorów to najprawdopodobniej przemysł poligraficzny najbardziej ucierpiał w wyniku recesji. Z jednej strony zależy on od wiary konsumentów we wzrost gospodarczy, od wzrostu PKB i inwestycji dużych firm w reklamę. Z drugiej strony to przemysł wytwórczy, zależny od kredytów bankowych na inwestycje w maszyny. Choć oczywiście recesja nie we wszystkie obszary przemysłu poligraficznego uderzyła z równą siłą (vide produkcja opakowań). W posumowaniu artykułu pojawia się stwierdzenie, że firmy, które wprowadzają innowacje, by przetrwać, wychodzą z recesji dużo silniejsze i wydajniejsze niż były w chwili, gdy uderzył kryzys. Takiej siły życzymy firmie manroland, której zmagania ze skutkami recesji obserwujemy, i relacjonujemy w dziale News.
Ponieważ Święta coraz bliżej, naszym Czytelnikom życzę odpoczynku i ciepłej atmosfery przy świątecznym stole, a także wytrwałości i powodzenia w Nowym Roku – wszystkim nam będzie ono potrzebne...

8,61 zł

Nie masz uprawnień do pisania komentarzy. Zaloguj się.

Polecamy

Prenumerata

Zachęcamy do zaprenumerowania naszego pisma.
Wypełnij formularz i dołącz do grona ludzi dobrze poinformowanych.

●Zamawiam prenumeratę●

Reklama

W tym miejscu zamieszczamy cenniki produktów reklamowych w drukowanych wydaniach "Świata DRUKU" oraz informacje techniczne dotyczące ich przygotowania.
Wszelkie ewentualne pytania prosimy kierować do działu reklamy:
tel. 42 687 12 92
reklama@swiatdruku.eu

*Informacje o modułach reklamowych do zestawień tematycznych:

Moduły reklamowe do zestawień przygotowywane przez nasze zewnętrzne studio graficzne (w wym. 180 x 40 mm), w oparciu o przesłane do nas w tym celu następujące materiały Klienta:
- logotyp w rozdzielczości 300 dpi (formaty: AI, CDR, EPS, JPEG, PDF lub TIFF)
- nazwa firmy wraz z formą prawną
- adres: ulica, numer, kod pocztowy, miejscowość
- jeden numer telefonu i jeden numer faksu
- jeden adres e-mail i jeden adres strony www
- opis działalności do 600 znaków ze spacjami.

Moduły są przesyłane do Klienta przed drukiem w celu akceptacji.

W cenie modułu zawarta jest jedna poprawka Klienta i wszelkie korekty ewentualnych błędów zawinionych przez naszą redakcję lub studio graficzne.

Dodatkowe zmiany treści są dodatkowo płatne, uzależnione od czasu pracy studia.

Lettera Magica

W ciągłej sprzedaży posiadamy książkę LETTERA MAGICA – wydaną przez spółkę Polski Drukarz, autorstwa Krzysztofa Tyczkowskiego.
Przewodnik po sztuce typografii, przeznaczony dla wszystkich, którzy zajmują się projektowaniem typograficznym, niezależnie od tego, czy mają przygotowanie plastyczne, czy też wykonują zawód grafika-projektanta opierając się głównie na intuicji i czerpiąc z gotowych wzorów. Książka cieszy się dużym uznaniem i jest chętnie kupowana przez adeptów sztuki typograficznej.
Cena zakupu: cena książki 45 zł + koszty pakowania i wysyłki 16,00 zł

Z ostatniej chwili

W dn. 19 i 20 czerwca br. w warszawskim Expo XXI odbędzie się V edycja Międzynarodowych Targów Dostawców dla Przemysłu Farmaceutycznego i Kosmetycznego PCI Days 2024. Wydarzenie, w którym udział jest bezpłatny (wymagana jest rejestracja), jest przeznaczone dla producentów leków i kosmetyków, a także przedstawicieli instytucji, uczelni i firm z otoczenia branży farmaceutycznej i kosmetycznej.

Firma Dantex – producent cyfrowych drukarek do etykiet – nawiązała współpracę sprzedażową i marketingową dotyczącą drukarek Pico z Grupo Impryma, działającą na terenie Hiszpanii i Portugalii.