Home / Czytelnia / Z ostatniej chwili / Konkursy, promocje, okazje / Finał XXII edycji konkursu o nagrodę Złotego Gryfa
Anna Dudkiewicz
06.12.2022 16:07
25 listopada br., podczas Gali Jubileuszowej Polskiej Izby Druku, poznaliśmy laureatów XXII edycji konkursu Złotego Gryfa. Jest to największy i najstarszy w Polsce konkurs obejmujący całe spektrum produkcji poligraficznej, gdzie oceniana jest wyłącznie jakość wykonania produktu. Jak już informowaliśmy, w tegorocznej edycji rywalizacji prestiżową statuetką nagrodzono wydanie nr 6/2021 „Świata DRUKU” (kategoria: Czasopismo wielobarwne). Jakie inne produkty rodzimej poligrafii zdobyły wyróżnienie?
Jury Konkursu, któremu przewodniczył Jerzy Petriaszwili, postanowiło przyznać następujące nagrody Złotego Gryfa za rok 2021 w dziewięciu kategoriach produktowych:
– Produkt wielobarwny w oprawie prostej – Drzeworyty Japońskie; Drukarnia Skleniarz; Włodzimierz Skleniarz;
– Produkt wielobarwny w oprawie złożonej – Beksiński – Obrazy; Drukarnia Skleniarz; Włodzimierz Skleniarz;
– Produkt jedno- lub dwubarwny w oprawie prostej – „Klub 5 rano”; Robin Sharma; Drukarnia Pozkal Sp. z o.o. SK;
– Produkt jedno- lub dwubarwny w oprawie złożonej – „Plewiński”; Drukarnia Skleniarz; Włodzimierz Skleniarz;
– Produkt informacyjno-reklamowy – butelka Kingfisher; Chespa Sp. z o.o.;
– Czasopismo wielobarwne – „Świat Druku” nr 6/2021; Polski Drukarz Sp. z o.o.;
– Opakowanie z nadrukiem – Dictador Gererations El Lalique” dla Dictador; Takt Sp. z o.o.;
– Kalendarz – Tinta i przyjaciele „ZAMKI”; Drukarnia Tinta; Zbigniew Szymański;
– Etykieta – Monte Santi Frizzante (seria 6 etykiet); Fano Sp. z o.o.
Nagrodę „Diamentowego Gryfa 2021” otrzymali trzykrotni laureaci nagrody „Złotego Gryfa”. W tym roku były to firmy: Drukarnia Pozkal Sp. z o.o. Sp.k., Drukarnia Skleniarz Włodzimierz Skleniarz oraz Takt Sp. z o.o.
Finał 22. odsłony rywalizacji miał miejsce 25 listopada br. podczas Gali Jubileuszowej Polskiej Izby Druku, świętującej 30-lecie istnienia. Uroczystość poprzedziła konferencja pod nazwą „Środowisko przemysłu poligraficzno-konwertingowego dzisiaj i w przyszłości”, podczas której zostało zaprezentowane 8. wydanie raportu „Rynek poligraficzny oraz opakowań z nadrukiem w Polsce”. Relację z wydarzenia zamieścimy w kolejnym wydaniu „Świata DRUKU”.
Przypomnijmy – celem konkursu jest wyłonienie najlepszego pod względem jakości wykonania produktu poligraficznego. Produkty mogą zgłaszać zarównano ich wykonawcy (drukarnie) jak i ich właściciele (np. wydawcy lub firmy handlowe). Zostanie laureatem tej rywalizacji jest równoważne z certyfikatem najwyższej jakości produkcji. Zwycięzcy otrzymują statuetkę „Złotego Gryfa” wraz z prawem używania znaku graficznego na blankiecie firmowym oraz prawem do zamieszczenia go na swoich wyrobach.
Wszystkim tegorocznym zwycięzcom serdecznie gratulujemy!
Dziękujemy za ocenę!
Twoja ocena już została uwzględniona. możesz oceniać tylko raz!
Twoja ocena została zmieniona, dziękujemy za ocenę!
W dn. 19 i 20 czerwca br. w warszawskim Expo XXI odbędzie się V edycja Międzynarodowych Targów Dostawców dla Przemysłu Farmaceutycznego i Kosmetycznego PCI Days 2024. Wydarzenie, w którym udział jest bezpłatny (wymagana jest rejestracja), jest przeznaczone dla producentów leków i kosmetyków, a także przedstawicieli instytucji, uczelni i firm z otoczenia branży farmaceutycznej i kosmetycznej.
Firma Dantex – producent cyfrowych drukarek do etykiet – nawiązała współpracę sprzedażową i marketingową dotyczącą drukarek Pico z Grupo Impryma, działającą na terenie Hiszpanii i Portugalii.
Zachęcamy do zaprenumerowania naszego pisma.
Wypełnij formularz i dołącz do grona ludzi dobrze poinformowanych.
W tym miejscu zamieszczamy cenniki produktów reklamowych w drukowanych wydaniach "Świata DRUKU" oraz informacje techniczne dotyczące ich przygotowania.
Wszelkie ewentualne pytania prosimy kierować do działu reklamy:
tel. 42 687 12 92
reklama@swiatdruku.eu
*Informacje o modułach reklamowych do zestawień tematycznych:
Moduły reklamowe do zestawień przygotowywane przez nasze zewnętrzne studio graficzne (w wym. 180 x 40 mm), w oparciu o przesłane do nas w tym celu następujące materiały Klienta:
- logotyp w rozdzielczości 300 dpi (formaty: AI, CDR, EPS, JPEG, PDF lub TIFF)
- nazwa firmy wraz z formą prawną
- adres: ulica, numer, kod pocztowy, miejscowość
- jeden numer telefonu i jeden numer faksu
- jeden adres e-mail i jeden adres strony www
- opis działalności do 600 znaków ze spacjami.
Moduły są przesyłane do Klienta przed drukiem w celu akceptacji.
W cenie modułu zawarta jest jedna poprawka Klienta i wszelkie korekty ewentualnych błędów zawinionych przez naszą redakcję lub studio graficzne.
Dodatkowe zmiany treści są dodatkowo płatne, uzależnione od czasu pracy studia.