Home / Czytelnia / Z ostatniej chwili / Od wydawcy

Od wydawcy

W tym dziale zamieszczamy informacje własne – na temat bieżących wydań "Świat DRUKU", organizowanych lub współorganizowanych przez nasze wydawnictwo przedsięwzięć oraz oferowanych promocji.

Moc okazji do wiosennych spotkań

W maju możemy cieszyć oczy wybuchem żywej zieleni, ale nadchodzące tygodnie będą pełne energii także za sprawą licznych wydarzeń branżowych, dzięki którym nie braknie okazji do rozmów z Państwem. Najbliższy czas zapowiada się bowiem bardzo intensywnie.
Już w przyszłym tygodniu będą Państwo mogli spotkać przedstawiciela „Świata DRUKU” w Toruniu na Seminarium Mondi „Od włókna do tektury” (17–19 maja), w Warszawie na szkoleniu „Poligrafia w marketingu” (18 maja), w Łodzi na warsztatowym spotkaniu – SKK Innovation Days 2022 (19 maja), w Prószkowie k. Opola na jubileuszowym Sympozjum Poligraficznym firmy Chespa (19–20 maja) oraz w Wadowicach na Walnym Zebraniu PIAP (20 maja).
Kolejny tydzień przyniesie równie wiele spotkań – z wieloma naszymi Czytelnikami mamy nadzieję spotkać się w Pile podczas Konferencji Fleksografów 2022 (23–24 maja) oraz na targach: Packaging Innovations (Warszawa, 31 maja – 01 czerwca) i FESPA Global Print Expo (Berlin, 31 maja – 3 czerwca).
A na deser, w dn. 09–10 czerwca, widzimy się w Krakowie na Kongresie Etykiety Samoprzylepne 2022!

UWAGA – zmiana terminu szkolenia branżowego!

Informujemy, że z przyczyn niezależnych od nas jesteśmy zmuszeni zmienić termin planowanego w maju szkolenia „Jak prowadzić profil firmy poligraficznej na biznesowym portalu społecznościowym. Praktyczne szkolenie warsztatowe – LinkedIn dla branży poligraficznej”. O nowej dacie poinformujemy wkrótce.
Mamy nadzieję, że wszyscy zainteresowani dołączą do grupy szkoleniowej w nowym terminie.

Udanej majówki!

Przed nami kilka dni majowego oddechu – na nadchodzące dni wolne od pracy pragniemy życzyć wszystkim naszym Czytelnikom prawdziwego odpoczynku w takiej formie, jaką Państwo lubicie najbardziej – aktywnie lub leniwie, a może w tropikach lub we własnym ogrodzie... Albo po prostu przy grillu.

Zespół „Świata DRUKU”

Zdrowych i spokojnych Świąt!

Na nadchodzące świąteczne dni pragniemy życzyć Państwu przede wszystkim nadziei w sercach, wytchnienia od codziennych trosk i wielu miłych chwil spędzonych w gronie najbliższych. Zdrowia, radości i słonecznej Wielkanocy!

Zespół „Świata DRUKU”

Twórz z nami kwietniowy „Świat DRUKU”

Do Państwa rąk trafiło już marcowe, polsko-angielskie wydanie „Świata DRUKU”, poświęcone przede wszystkim etykietom i opakowaniom giętkim. Jego elektroniczna wersja jest też dostępna na naszej stronie internetowej. Warto go przeczytać, bowiem zawiera jak zawsze wiele interesujących informacji.
My tymczasem pracujemy nad kolejnym wydaniem naszego miesięcznika, które przygotowujemy na targi FESPA Global Print Expo 2022 – największe w tym roku międzynarodowe wydarzenie dla branży druku wielkoformatowego oraz druku na tekstyliach. Większość naszej branży działającej w obszarze komunikacji wizualnej, sitodruku, druku cyfrowego i druku na tekstyliach spotka się w dniach 31 maja – 3 czerwca w Berlinie, nie zabraknie tam również przedstawicieli „Świata DRUKU” oraz kwietniowego numeru.
Będziemy w nim pisać m.in. o…

Kongres Etykiety Samoprzylepne 2022 w czerwcu!

Najbliższa odsłona dorocznego spotkania poświęconego drukowi wąskowstęgowemu zbliża się wielkimi krokami. Miło nam poinformować, że na Kongres Etykiety Samoprzylepne 2022, w ramach którego odbędzie się XVII Konferencja „Etykiety samoprzylepne – najnowsze technologie” oraz Wystawa technologii i rozwiązań dla producentów etykiet samoprzylepnych, zapraszamy Państwa w dniach 9–10 czerwca br. do hotelu Metropolo Kraków by Golden Tulip przy ul. Orzechowej 11 w Krakowie.
Program wydarzenia i szczegóły dotyczące udziału podamy już wkrótce.

UWAGA – poszerzamy ofertę szkoleń branżowych!

Zapraszamy na szkolenie „Jak prowadzić profil firmy poligraficznej na biznesowym portalu społecznościowym. Praktyczne szkolenie warsztatowe – LinkedIn dla branży poligraficznej”, organizowane przez wydawnictwo Polski Drukarz sp. z o.o. które odbędzie się 17 maja 2022 r. w Warszawie w godz. 9.00–16.30.
Szkolenie poprowadzi Piotr Sznajderuk – specjalista rynku poligraficzno-wydawniczego, autor artykułów merytorycznych publikowanych na łamach „Świata DRUKU”, znany także z LinkedIn jako Poligraf z pasją (gdzie aktualnie śledzi go ponad 12 tys. osób m.in. z szeroko rozumianej branży poligraficznej).
Jego celem jest dostarczenie uczestnikom wiedzy zarówno na poziomie teoretycznym, jak i praktycznym, by stworzyć podstawy do samodzielnego działania i nieszablonowego myślenia, dzięki którym z sukcesem będą mogli wyróżnić swoją markę na konkurencyjnym rynku.
Na zgłoszenia udziału w szkoleniu czekamy do 6 maja, przy wcześniejszej rejestracji (do 22 kwietnia) oferujemy cenę promocyjną.
Szczegółowe informacje oraz program spotkania znajdą Państwo na stronie www.akademia-wiedzy.eu/Konferencje/Poligrafia/Jak-zbudowac-profil-firmy-poligraficznej-na-biznesowym-portalu-spolecznosciowym.

„Poligrafia w marketingu” nie tylko dla marketingowców

Wszystkie osoby współpracujące z drukarniami – pracowników działów marketingu, wydawnictw, agencji reklamowych, studiów graficznych zapraszamy do udziału w szkoleniu „Poligrafia w marketingu”, które odbędzie się 18 maja br. w godz. 9.00–17.00 w Warszawie. Poprowadzi je doświadczony trener, nauczyciel, naukowiec i konsultant – dr inż. Jacek Hamerliński. Cel szkolenia to zapoznanie uczestników z praktycznymi i teoretycznymi zagadnieniami dotyczącymi przygotowania projektu, druku, uszlachetniania i introligatorni, a także uświadomienie możliwości i ograniczeń poszczególnych technik drukarskich w celu obniżenia kosztów, oszczędności czasu oraz wypracowania precyzyjnych i skutecznych sposobów komunikacji między działem marketingu, agencją reklamową i drukarnią.
Szczegółowe informacje, program, warunki udziału w szkoleniu oraz formularz rejestracyjny znajdą państwo na stronie www.akademiawiedzy.eu/Konferencje/Poligrafia/Poligrafia-w-marketingu.
Na zgłoszenia czekamy do 6 maja br.

Kwietniowe wydanie „Świata DRUKU”

Dynamika sytuacji wszystkich nas pobudza do działania – przed nami wiele spotkań branżowych. Już w przyszłym tygodniu nasz kolega Rafał Kłąb będzie reprezentować „Świat DRUKU” na targach CCE International (Monachium, 15–17 marca), nad którymi nasz tytuł sprawuje patronat medialny. Jeśli ktoś z Państwa chce się z nim spotkać przy tej okazji, zapraszamy do kontaktu.
A już za dwa tygodnie spotkamy się na targach RemaDays Warsaw (Nadarzyn, 23–25 marca). Kończymy także prace nad marcowym, polsko-angielskim wydaniem, które będzie wizytówką polskiego sektora etykietowego w Europie i na świecie – będzie ono dystrybuowane nie tylko na targach Warsaw Pack i Packaging Innovations, ale też pracujemy nad tym, by było obecne również na innych prestiżowych imprezach targowych, nie tylko w Europie.
Jednocześnie rozpoczęliśmy pracę nad kwietniowym wydaniem naszego miesięcznika, które przygotowujemy na targi FESPA Global Print Expo 2022 – największe w tym roku międzynarodowe wydarzenie dla branży druku wielkoformatowego oraz druku na tekstyliach. Większość naszej branży działającej w obszarze komunikacji wizualnej, sitodruku, druku cyfrowego i druku na tekstyliach spotka się w dniach 31 maja – 3 czerwca w Berlinie, nie zabraknie tam również przedstawicieli „Świata DRUKU” oraz kwietniowego numeru.
Będziemy w nim pisać o…

„Świat DRUKU” na targi Labelexpo

Choć ostatnio pogoda niemiło nas zaskakuje gwałtownymi wiatrami, jednak w powietrzu czuć już wiosnę. My także odczuwamy przypływ sił witalnych i z dużym zaangażowaniem pracujemy, by przekazywać Państwu najnowsze poligraficzne wieści i towarzyszyć w najważniejszych wydarzeniach branżowych, których w najbliższym czasie nie zabraknie.
Już wkrótce do Państwa rąk trafi lutowy numer „Świata DRUKU”, lada chwila będzie on dostępny także na naszej stronie internetowej. Warto poświęcić mu uwagę, bowiem zawiera jak zawsze wiele interesujących informacji.
My tymczasem pracujemy nad marcowym, polsko-angielskim wydaniem „Świata DRUKU”, przygotowywanym na targi Labelexpo Europe 2022 (Bruksela, 26–29.04). Tematem przewodnim będą oczywiście etykiety i wszystko to, co związane jest z ich produkcją. Zachęcamy Państwa do zaprezentowania szerszemu gronu odbiorców swojej oferty na łamach tego wyjątkowego numeru.

Z ostatniej chwili

Obchodząca w tym roku 80-lecie istnienia firma Seiko Epson Corporation otworzyła w swojej japońskiej centrali w Suwa, w prefekturze Nagano, muzeum poświęcone swojej historii. Placówka składa się z dwóch części: odnowionego Muzeum Monozukuri i całkiem nowej Izbie Pamięci. Odwiedzający będą mogli poznać rozwój firmy Epson i zobaczyć jej dawne produkty. Izba Pamięci znajduje się w zabytkowym, odrestaurowanym budynku z 1945 r., gdzie kiedyś mieściła się administracja firmy.

Firma Duplo poszerzyła swoje portfolio o urządzenie do lakierowania w formacie B2+ – DuSense DDC-8000. Ta – jak podaje producent – prosta w obsłudze, w pełni zautomatyzowana i kompaktowa maszyna, daje możliwość lakierowania wybiórczego i metalizowania w linii. Urządzenie przeznaczone jest do uszlachetniania m.in. okładek książek, a także opakowań, wizytówek, wszelkiego rodzaju wydruków akcydensowych – od jednego arkusza po nakłady produkcyjne.

Sun Chemical wprowadził do swojej oferty SunConnect – kolejny moduł wzbogacający pakiet SunColorBox. Nowe rozwiązanie jest skierowane do firm specjalizujących się w produkcji bazującej na tekturze falistej.

Polecamy

Prenumerata

Zachęcamy do zaprenumerowania naszego pisma.
Wypełnij formularz i dołącz do grona ludzi dobrze poinformowanych.

●Zamawiam prenumeratę●

Reklama

W tym miejscu zamieszczamy cenniki produktów reklamowych w drukowanych wydaniach "Świata DRUKU" oraz informacje techniczne dotyczące ich przygotowania.
Wszelkie ewentualne pytania prosimy kierować do działu reklamy:
tel. 42 687 12 92
reklama@swiatdruku.eu

*Informacje o modułach reklamowych do zestawień tematycznych:

Moduły reklamowe do zestawień przygotowywane przez nasze zewnętrzne studio graficzne (w wym. 180 x 40 mm), w oparciu o przesłane do nas w tym celu następujące materiały Klienta:
- logotyp w rozdzielczości 300 dpi (formaty: AI, CDR, EPS, JPEG, PDF lub TIFF)
- nazwa firmy wraz z formą prawną
- adres: ulica, numer, kod pocztowy, miejscowość
- jeden numer telefonu i jeden numer faksu
- jeden adres e-mail i jeden adres strony www
- opis działalności do 600 znaków ze spacjami.

Moduły są przesyłane do Klienta przed drukiem w celu akceptacji.

W cenie modułu zawarta jest jedna poprawka Klienta i wszelkie korekty ewentualnych błędów zawinionych przez naszą redakcję lub studio graficzne.

Dodatkowe zmiany treści są dodatkowo płatne, uzależnione od czasu pracy studia.