Home / Czytelnia / Z ostatniej chwili / Technologie / Mimaki zwiększy kreatywność w branży detalicznej

Mimaki zwiększy kreatywność w branży detalicznej

Firma Mimaki Europe, producent drukarek atramentowych i systemów tnących, zapowiedziała wprowadzenie nowego oprogramowania projektowego pod nazwą Simple POP, którego premierę zaplanowano na kwiecień 2019 r. Oprogramowanie Simple POP jest przeznaczone na rynek handlu detalicznego i ma zwiększyć kreatywność w obszarze wystroju sklepów. Umożliwi firmom detalicznym łatwe projektowanie i samodzielne produkowanie elementów dekoracji oraz poszerzanie gamy materiałów do punktów sprzedaży (typu POP) przez stosowanie szablonów.

W branży detalicznej korzysta się z szerokiego wachlarza materiałów reklamowych — od oznaczeń okiennych, plakatów i reklam typu POP po pieczęcie i naklejki, które ponadto ściśle wiążą się z wydarzeniami sezonowymi, ograniczonymi czasowo akcjami sprzedażowymi, trendami pogodowymi i ofertami dziennymi. W tej sytuacji kluczowe znaczenie dla poprawiania wyników sprzedaży ma elastyczność w zakresie wewnętrznej produkcji materiałów reklamowych. Bezpośrednią odpowiedzią na te potrzeby jest autorskie oprogramowanie Simple POP, które udostępnia łatwe procesy oparte na wykorzystaniu gotowych szablonów, które zaprojektowano z myślą o atrakcyjnym wyglądzie i właściwym przekazywaniu najważniejszych informacji (np. wobblery, etykiety cenowe, plakaty, banery), elementach dekoracji sklepu o charakterze sezonowym lub przeznaczonych na wydarzenia (np. naklejki ścienne, oznaczenia okienne, arkusze magnetyczne, materiały tkane itp.), a także niewielkich artykułach (etykiety, pieczęcie, naklejki itp.). Po wybraniu szablonu można łatwo zmienić tekst, a także modyfikować i dodawać obrazy i symbole graficzne oraz zmieniać ich rozmiary.

W celu dodatkowego zwiększenia elastyczności i jakości szablony wyposażono w dane dotyczące cięcia, co umożliwia automatyczne drukowanie i cięcie przy użyciu oprogramowania Simple POP oraz drukarek atramentowych z funkcją cięcia Mimaki serii UCJV150 i UCJV300, wykorzystujących atrament utwardzany promieniami UV. Drukarki te mają zintegrowaną funkcję cięcia, umożliwiającą automatyczną produkcję materiałów ekspozycyjnych o różnych kształtach, których cięcie ręczne wymagałoby dużego nakładu czasu i pracy. Dodatkowym atutem jest biały atrament o dużej sile krycia dostępny w serii urządzeń UCJV300. Zastosowanie białego atramentu jako bazy wydruków barwnych na nośnikach przezroczystych, kolorowych i metalicznych zwiększa intensywność kolorów atramentu oraz pomaga uzyskać piękne i atrakcyjne wydruki.

  • Obecnie 0 z 5.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ocena: 0/5 (0 ocen/y)

Dziękujemy za ocenę!

Twoja ocena już została uwzględniona. możesz oceniać tylko raz!

Twoja ocena została zmieniona, dziękujemy za ocenę!

Nie masz uprawnień do pisania komentarzy. Zaloguj się.

Z ostatniej chwili

W dn. 19 i 20 czerwca br. w warszawskim Expo XXI odbędzie się V edycja Międzynarodowych Targów Dostawców dla Przemysłu Farmaceutycznego i Kosmetycznego PCI Days 2024. Wydarzenie, w którym udział jest bezpłatny (wymagana jest rejestracja), jest przeznaczone dla producentów leków i kosmetyków, a także przedstawicieli instytucji, uczelni i firm z otoczenia branży farmaceutycznej i kosmetycznej.

Firma Dantex – producent cyfrowych drukarek do etykiet – nawiązała współpracę sprzedażową i marketingową dotyczącą drukarek Pico z Grupo Impryma, działającą na terenie Hiszpanii i Portugalii.

Polecamy

Prenumerata

Zachęcamy do zaprenumerowania naszego pisma.
Wypełnij formularz i dołącz do grona ludzi dobrze poinformowanych.

●Zamawiam prenumeratę●

Reklama

W tym miejscu zamieszczamy cenniki produktów reklamowych w drukowanych wydaniach "Świata DRUKU" oraz informacje techniczne dotyczące ich przygotowania.
Wszelkie ewentualne pytania prosimy kierować do działu reklamy:
tel. 42 687 12 92
reklama@swiatdruku.eu

*Informacje o modułach reklamowych do zestawień tematycznych:

Moduły reklamowe do zestawień przygotowywane przez nasze zewnętrzne studio graficzne (w wym. 180 x 40 mm), w oparciu o przesłane do nas w tym celu następujące materiały Klienta:
- logotyp w rozdzielczości 300 dpi (formaty: AI, CDR, EPS, JPEG, PDF lub TIFF)
- nazwa firmy wraz z formą prawną
- adres: ulica, numer, kod pocztowy, miejscowość
- jeden numer telefonu i jeden numer faksu
- jeden adres e-mail i jeden adres strony www
- opis działalności do 600 znaków ze spacjami.

Moduły są przesyłane do Klienta przed drukiem w celu akceptacji.

W cenie modułu zawarta jest jedna poprawka Klienta i wszelkie korekty ewentualnych błędów zawinionych przez naszą redakcję lub studio graficzne.

Dodatkowe zmiany treści są dodatkowo płatne, uzależnione od czasu pracy studia.