Home / Czytelnia / Z ostatniej chwili / Technologie / Papier barierowy dla rynku fast foodów
Anna Dudkiewicz
13.12.2022 14:13
Koehler Paper – dostawca papierów opakowaniowych z funkcją barierową, poszerzył portfolio o kolejne zrównoważone rozwiązanie przeznaczone dla rynku fast foodów. Olejo- i tłuszczoodporny papier NexPure OGR znajdzie zastosowanie do pakowania żywności typu frytki, kanapki, wrapy i burrito.
Nowy produkt ma gramaturę 38 g/m2 i jest całkowicie wolny od fluorochemikaliów i dlatego stanowi zrównoważoną, przyjazną dla środowiska alternatywę dla papieru opakowaniowego stosowanego obecnie w sektorze fast food. Funkcję barierową oferuje przy wykorzystaniu naturalnych surowców.
Kilka miesięcy wcześniej Koehler zaprezentował inny papier dla rynku fast foodów – NexPure Wrap. Ten papier odznacza się wyjątkowo niską gramaturą i jest przeznaczony do pakowania burgerów.
Dziękujemy za ocenę!
Twoja ocena już została uwzględniona. możesz oceniać tylko raz!
Twoja ocena została zmieniona, dziękujemy za ocenę!
W dn. 19 i 20 czerwca br. w warszawskim Expo XXI odbędzie się V edycja Międzynarodowych Targów Dostawców dla Przemysłu Farmaceutycznego i Kosmetycznego PCI Days 2024. Wydarzenie, w którym udział jest bezpłatny (wymagana jest rejestracja), jest przeznaczone dla producentów leków i kosmetyków, a także przedstawicieli instytucji, uczelni i firm z otoczenia branży farmaceutycznej i kosmetycznej.
Firma Dantex – producent cyfrowych drukarek do etykiet – nawiązała współpracę sprzedażową i marketingową dotyczącą drukarek Pico z Grupo Impryma, działającą na terenie Hiszpanii i Portugalii.
Zachęcamy do zaprenumerowania naszego pisma.
Wypełnij formularz i dołącz do grona ludzi dobrze poinformowanych.
W tym miejscu zamieszczamy cenniki produktów reklamowych w drukowanych wydaniach "Świata DRUKU" oraz informacje techniczne dotyczące ich przygotowania.
Wszelkie ewentualne pytania prosimy kierować do działu reklamy:
tel. 42 687 12 92
reklama@swiatdruku.eu
*Informacje o modułach reklamowych do zestawień tematycznych:
Moduły reklamowe do zestawień przygotowywane przez nasze zewnętrzne studio graficzne (w wym. 180 x 40 mm), w oparciu o przesłane do nas w tym celu następujące materiały Klienta:
- logotyp w rozdzielczości 300 dpi (formaty: AI, CDR, EPS, JPEG, PDF lub TIFF)
- nazwa firmy wraz z formą prawną
- adres: ulica, numer, kod pocztowy, miejscowość
- jeden numer telefonu i jeden numer faksu
- jeden adres e-mail i jeden adres strony www
- opis działalności do 600 znaków ze spacjami.
Moduły są przesyłane do Klienta przed drukiem w celu akceptacji.
W cenie modułu zawarta jest jedna poprawka Klienta i wszelkie korekty ewentualnych błędów zawinionych przez naszą redakcję lub studio graficzne.
Dodatkowe zmiany treści są dodatkowo płatne, uzależnione od czasu pracy studia.