Home / Czytelnia / Z ostatniej chwili / Wydarzenia / FestiwalMarketingu.pl rośnie w siłę

FestiwalMarketingu.pl rośnie w siłę

Jak informuje OOH magazine – organizator Targów Reklamy i Poligrafii FestiwalDruku.pl i FestiwalMarketingu.pl, prace nad przygotowaniem tegorocznej edycji wydarzenia nabierają tempa. Najbliższa edycja zapowiada się wyjątkowo, m.in. ze względu na współpracę dwóch dużych graczy na rynku eventowym – w dniach 15–16 września w EXPO XXI Warszawa równolegle odbędą się także 13. Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations (pisaliśmy o tym TUTAJ). Tymczasem swój udział w FestiwalMarketingu.pl potwierdziło już wielu wystawców, a kolejni dołączają do tego grona.

OOH magazine podkreśla, że z licznych rozmów przeprowadzanych z firmami działającymi na rynku reklamowym, w tym z czołowymi agencjami, wynika jasno, że wszyscy z niecierpliwością czekają na powrót spotkań branżowych. Dla firm z tego sektora wrzesień jest początkiem nowego sezonu, dlatego termin FestiwaluMarketingu.pl jest dla nich bardzo korzystny – chcą spotkać się ze swoimi klientami, wymienić spostrzeżenia na temat zmieniającego się rynku oraz oczywiście przedstawić im nowe produkty oraz nowe marki, jakie wprowadziły do swojego portfolio upominków biznesowych.

Swój udział w wydarzeniu potwierdziły już tak ważni gracze jak 12M, EXPEN, Yax interactive, Ivory Ceramics, BeJoy, AWIH Torby Reklamowe, Guapa Clean Up, Fabryka Prezentów, Friends, Headwear Polska, Inspirion Polska, MALFINI, Promonotes, SDX Group, STEFANIA, Texet Poland, The One Group. Nie zabraknie także firmy L-Shop-Team Polska, która obchodzi w tym roku 10-lecie działalności w Polsce i aż 40-lecie obecności całej grupy L-Shop-Team GmbH na rynku tekstyliów promocyjnych, i z tej okazji podczas targów planuje prezentację 330 nowości, 6 nowych marek oraz oferty urodzinowej.

Obok firm z branży reklamowej i eventowej wśród producentów i dostawców upominków reklamowych pojawią się także drukarnie oraz producenci opakowań.

Wystawcy wskazują także na to, że przy przestrzeganym reżimie sanitarnym (jak to miało miejsce podczas edycji 2020) można przeprowadzić bezpieczne spotkania face to face.

Więcej informacji na www.festiwalmarketingu.pl.

  • Obecnie 0 z 5.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ocena: 0/5 (0 ocen/y)

Dziękujemy za ocenę!

Twoja ocena już została uwzględniona. możesz oceniać tylko raz!

Twoja ocena została zmieniona, dziękujemy za ocenę!

Nie masz uprawnień do pisania komentarzy. Zaloguj się.

Z ostatniej chwili

W dn. 19 i 20 czerwca br. w warszawskim Expo XXI odbędzie się V edycja Międzynarodowych Targów Dostawców dla Przemysłu Farmaceutycznego i Kosmetycznego PCI Days 2024. Wydarzenie, w którym udział jest bezpłatny (wymagana jest rejestracja), jest przeznaczone dla producentów leków i kosmetyków, a także przedstawicieli instytucji, uczelni i firm z otoczenia branży farmaceutycznej i kosmetycznej.

Firma Dantex – producent cyfrowych drukarek do etykiet – nawiązała współpracę sprzedażową i marketingową dotyczącą drukarek Pico z Grupo Impryma, działającą na terenie Hiszpanii i Portugalii.

Polecamy

Prenumerata

Zachęcamy do zaprenumerowania naszego pisma.
Wypełnij formularz i dołącz do grona ludzi dobrze poinformowanych.

●Zamawiam prenumeratę●

Reklama

W tym miejscu zamieszczamy cenniki produktów reklamowych w drukowanych wydaniach "Świata DRUKU" oraz informacje techniczne dotyczące ich przygotowania.
Wszelkie ewentualne pytania prosimy kierować do działu reklamy:
tel. 42 687 12 92
reklama@swiatdruku.eu

*Informacje o modułach reklamowych do zestawień tematycznych:

Moduły reklamowe do zestawień przygotowywane przez nasze zewnętrzne studio graficzne (w wym. 180 x 40 mm), w oparciu o przesłane do nas w tym celu następujące materiały Klienta:
- logotyp w rozdzielczości 300 dpi (formaty: AI, CDR, EPS, JPEG, PDF lub TIFF)
- nazwa firmy wraz z formą prawną
- adres: ulica, numer, kod pocztowy, miejscowość
- jeden numer telefonu i jeden numer faksu
- jeden adres e-mail i jeden adres strony www
- opis działalności do 600 znaków ze spacjami.

Moduły są przesyłane do Klienta przed drukiem w celu akceptacji.

W cenie modułu zawarta jest jedna poprawka Klienta i wszelkie korekty ewentualnych błędów zawinionych przez naszą redakcję lub studio graficzne.

Dodatkowe zmiany treści są dodatkowo płatne, uzależnione od czasu pracy studia.