Home / Czytelnia / Z ostatniej chwili / Wydarzenia / Inauguracja działalności Muzeum Drukarstwa
Anna Strożek
05.06.2015 13:04
W dniu 27 maja odbyła się uroczysta inauguracja w nowej siedzibie Muzeum Drukarstwa oddziału Muzeum Warszawy przy ul. Ząbkowskiej 23/25. W uroczystości wzięło udział blisko 80 osób, wśród nich dyrektor Muzeum Warszawy Ewa Nekanda-Trepka, zastępca dyrektora ds. merytorycznych dr Jarosław Trybuś, dyrektor Biblioteki Narodowej, a zarazem przewodniczący Rady Muzeum dr Tomasz Makowski, burmistrz dzielnicy Praga Północ, Paweł Lisiecki oraz przyjaciele Muzeum ze środowiska poligraficznego i zaproszeni goście.
Zebrani mogli zwiedzić ekspozycję Muzeum, a także własnoręcznie wytłoczyć na zabytkowej prasie druk okolicznościowy – linoryt przedstawiający prasę dociskową typu Boston autorstwa Joanny Makuch-Folwarskiej.
Muzeum Drukarstwa oddział Muzeum Warszawy jest otwarte dla zwiedzających od 2 czerwca i czynne od wtorku do niedzieli w godzinach 10–18. Zwiedzający mogą obejrzeć wyposażenie Oficyny Drukarskiej, prasy korektorskie, przyrządy zecerskie i narzędzia do wykonywania technik graficznych. Poza zwiedzaniem Muzeum, indywidualnym bądź grupowym, można zamówić lekcję muzealną z historii książki i druku oraz artystycznych technik graficznych.
Fot. Igor Oleś z Muzeum Warszawskiej
Dziękujemy za ocenę!
Twoja ocena już została uwzględniona. możesz oceniać tylko raz!
Twoja ocena została zmieniona, dziękujemy za ocenę!
W dn. 19 i 20 czerwca br. w warszawskim Expo XXI odbędzie się V edycja Międzynarodowych Targów Dostawców dla Przemysłu Farmaceutycznego i Kosmetycznego PCI Days 2024. Wydarzenie, w którym udział jest bezpłatny (wymagana jest rejestracja), jest przeznaczone dla producentów leków i kosmetyków, a także przedstawicieli instytucji, uczelni i firm z otoczenia branży farmaceutycznej i kosmetycznej.
Firma Dantex – producent cyfrowych drukarek do etykiet – nawiązała współpracę sprzedażową i marketingową dotyczącą drukarek Pico z Grupo Impryma, działającą na terenie Hiszpanii i Portugalii.
Zachęcamy do zaprenumerowania naszego pisma.
Wypełnij formularz i dołącz do grona ludzi dobrze poinformowanych.
W tym miejscu zamieszczamy cenniki produktów reklamowych w drukowanych wydaniach "Świata DRUKU" oraz informacje techniczne dotyczące ich przygotowania.
Wszelkie ewentualne pytania prosimy kierować do działu reklamy:
tel. 42 687 12 92
reklama@swiatdruku.eu
*Informacje o modułach reklamowych do zestawień tematycznych:
Moduły reklamowe do zestawień przygotowywane przez nasze zewnętrzne studio graficzne (w wym. 180 x 40 mm), w oparciu o przesłane do nas w tym celu następujące materiały Klienta:
- logotyp w rozdzielczości 300 dpi (formaty: AI, CDR, EPS, JPEG, PDF lub TIFF)
- nazwa firmy wraz z formą prawną
- adres: ulica, numer, kod pocztowy, miejscowość
- jeden numer telefonu i jeden numer faksu
- jeden adres e-mail i jeden adres strony www
- opis działalności do 600 znaków ze spacjami.
Moduły są przesyłane do Klienta przed drukiem w celu akceptacji.
W cenie modułu zawarta jest jedna poprawka Klienta i wszelkie korekty ewentualnych błędów zawinionych przez naszą redakcję lub studio graficzne.
Dodatkowe zmiany treści są dodatkowo płatne, uzależnione od czasu pracy studia.