Home / Czytelnia / Z ostatniej chwili / Wydarzenia / Konkurs Mistrz Druku – przedłużony termin zgłoszeń

Konkurs Mistrz Druku – przedłużony termin zgłoszeń

Stowarzyszenie Absolwentów Instytutu Poligrafii Politechniki Warszawskiej przedłuża termin zgłoszeń udziału w konkursie Mistrz Druku 2013 do 30 kwietnia. Konkurs jest skierowany do arkuszowych drukarń offsetowych – dużych i małych, ma dwuetapowy przebieg, arkusz testowy jest w formacie A2, druk procesowy CMYK.

Organizator nie narzuca żadnych standardów kolorystycznych – drukarnia sama określa swoje możliwości. Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy:
1. Zgłosić swój udział – wypełnić formularz, wpłacić opłatę konkursową.
2. Ściągnąć udostępnione arkusze testowe I i je wydrukować.
3. Wysłać wydrukowane odbitki konkursowe I wraz z formularzem konkursowym do siedziby SAIP.
4. Ściągnąć udostępnione arkusze testowe II i je wydrukować.
5.Wysłać wydrukowane odbitki konkursowe II wraz z formularzem konkursowym do siedziby SAIP.
6. Przyjechać na Bal z okazji 45-lecia Instytutu Poligrafii PW 28.09.2013 i poznać wyniki konkursu.

SAIP to ogólnopolska organizacja, która od 2004 r. prowadzi w Warszawie jednodniowe konferencje-szkolenia o tematyce poligraficznej dla wszystkich zainteresowanych; raz na pięć lat odbywają się w hucznej atmosferze balu Zjazdy Absolwentów, w których każdorazowo uczestniczy kilkaset osób.
W SAIPie wszyscy są czynnymi poligrafami, pracownikami drukarń, firm dostawczych dla rynku poligraficznego, obserwatorami i uczestnikami zmian w naszej branży. Członków SAIP jest obecnie 182, sympatyków o wiele więcej. SAIP postanowił zorganizować konkurs dla drukarzy, który po pierwsze pozwoli im się porównać w kwestiach rzeczywiście istotnych dla klienta, po drugie da im możliwość pochwalenia się swoim wynikiem poza branżą.
Konkurs Mistrz Druku jest dwuetapowy, dzięki temu jury konkursowe będzie mogło zbadać i ocenić powtarzalność prac drukarni w czasie; parametr, który jest tak istotny dla wszystkich klientów drukarni. Poza tym, co stanowi o absolutnej wyjątkowości konkursu – nie ma żadnego z góry określonego celu, któremu wszystkie drukarnie muszą sprostać. Organizator zdaje sobie sprawę, że wymagania klientów i wyposażenie drukarń są bardzo różnorodne, dlatego to drukarnia-uczestnik przystępując do konkursu określi swoje jakościowe cele druku, a jury oceni, czy drukarnia potrafi te cele zrealizować. Jest to niespotykana dotąd formuła, ale organizatorowi wydaje się najbardziej fair w stosunku do uczestników i klientów.
Rozstrzygnięcie wyników konkursu odbędzie się na czwartym już Zjeździe Absolwentów, 28 września br. w warszawskim klubie studenckim „Stodoła”. Tym razem będzie to święto 45-lecia utworzenia Instytutu Poligrafii PW.
Konkurs Mistrz Druku organizowany jest pod patronatem Zakładu Technologii Poligraficznych Instytutu Mechaniki i Poligrafii, a wszyscy członkowie jury są pracownikami Zakładu. Jury składa się z uznanych w branży autorytetów, poligrafów-naukowców, ale i jednocześnie poligrafów-praktyków: przewodniczącym jest dr inż. hab. Stefan Jakucewicz, a członkami jury dr inż. Konrad Blachowski i dr inż. Jan Kowalczyk.

Informacje na temat konkursu (pełny tekst regulaminu i formularz zgłoszenia) znajdują się na stronie organizatora: www.absolwencipoligrafii.org

  • Obecnie 0 z 5.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ocena: 0/5 (0 ocen/y)

Dziękujemy za ocenę!

Twoja ocena już została uwzględniona. możesz oceniać tylko raz!

Twoja ocena została zmieniona, dziękujemy za ocenę!

Nie masz uprawnień do pisania komentarzy. Zaloguj się.

Z ostatniej chwili

W dn. 19 i 20 czerwca br. w warszawskim Expo XXI odbędzie się V edycja Międzynarodowych Targów Dostawców dla Przemysłu Farmaceutycznego i Kosmetycznego PCI Days 2024. Wydarzenie, w którym udział jest bezpłatny (wymagana jest rejestracja), jest przeznaczone dla producentów leków i kosmetyków, a także przedstawicieli instytucji, uczelni i firm z otoczenia branży farmaceutycznej i kosmetycznej.

Firma Dantex – producent cyfrowych drukarek do etykiet – nawiązała współpracę sprzedażową i marketingową dotyczącą drukarek Pico z Grupo Impryma, działającą na terenie Hiszpanii i Portugalii.

Polecamy

Prenumerata

Zachęcamy do zaprenumerowania naszego pisma.
Wypełnij formularz i dołącz do grona ludzi dobrze poinformowanych.

●Zamawiam prenumeratę●

Reklama

W tym miejscu zamieszczamy cenniki produktów reklamowych w drukowanych wydaniach "Świata DRUKU" oraz informacje techniczne dotyczące ich przygotowania.
Wszelkie ewentualne pytania prosimy kierować do działu reklamy:
tel. 42 687 12 92
reklama@swiatdruku.eu

*Informacje o modułach reklamowych do zestawień tematycznych:

Moduły reklamowe do zestawień przygotowywane przez nasze zewnętrzne studio graficzne (w wym. 180 x 40 mm), w oparciu o przesłane do nas w tym celu następujące materiały Klienta:
- logotyp w rozdzielczości 300 dpi (formaty: AI, CDR, EPS, JPEG, PDF lub TIFF)
- nazwa firmy wraz z formą prawną
- adres: ulica, numer, kod pocztowy, miejscowość
- jeden numer telefonu i jeden numer faksu
- jeden adres e-mail i jeden adres strony www
- opis działalności do 600 znaków ze spacjami.

Moduły są przesyłane do Klienta przed drukiem w celu akceptacji.

W cenie modułu zawarta jest jedna poprawka Klienta i wszelkie korekty ewentualnych błędów zawinionych przez naszą redakcję lub studio graficzne.

Dodatkowe zmiany treści są dodatkowo płatne, uzależnione od czasu pracy studia.