Home / Czytelnia / Z ostatniej chwili / Mix - News
Informacje różne, które nie mieszczą się w zakresie tematycznym pozostałych działów.
Dostępna jest już pełna wersja raportu – w języku polskim – przygotowanego przez firmę badawczą Keypoint Intelligence, w którym zawarto wyniki testów najnowszych ploterów eko/żywicznych Mutoh z serii XpertJet Pro. Specjaliści poddali analizom modele 1341SR Pro i 1641SR Pro – obydwa będą prezentowane na stoisku Atrium Centrum Ploterowego podczas Festiwalu Marketingu (Warszawa, 14–15.09). Co wykazały testy?
Na skokowe podwyżki cen papieru narzekają nie tylko wydawcy prasowi – odczuwają je także firmy z branży reklamy zewnętrznej oraz reklamodawcy. Jak w rozmowie z portalem wirualnemedia.pl podkreśla Marcin Stan z zarządu Cityboard Media, drożeje też prąd i paliwo, więc koszty kampanii idą w górę, a przy obecnym poziomie inflacji nie ma ekonomicznej możliwości, aby ceny usług outdoorowych pozostały w miejscu.
Landa Digital Printing uruchomiła nowy europejski zakład produkcyjny w niderlandzkiej miejscowości Sittard. Powstają tam autorskie atramenty nanograficzne, wykorzystywane przez maszyny Landa S10 i S10P Nanographic Printing.
Ikonos, polski producent mediów do druku wielkoformatowego, poinformował, że jednym z priorytetów w działalności firmy jest postawa proekologiczna mająca na celu osiągniecie neutralności dla klimatu i środowiska. Jak wygląda plan rozwoju marki oraz co obejmują inwestycje w obszarze ekologii?
W marcu br. Stora Enso zleciła badania rynkowe dotyczące czytelnictwa książek, zarówno tych w formie tradycyjnej, jak i cyfrowej. Objęły one ok. 2,4 tys. osób z Wlk. Brytanii, Francji, Niemiec oraz USA. Celem badania było określenie, w jakim kierunku powinien podążać po pandemii rynek książki. Na co wskazują jego wyniki, opublikowane właśnie przez firmę?
Podczas 8. edycji konkursu European Paper Recycling Awards zgromadzeni w Brukseli przedstawiciele europejskiego łańcucha dostaw papieru zobowiązali się do recyklingu aż 76% całego zużytego papieru w perspektywie do 2030 r. Poziom ten obliczono poprzez podzielenie ilości zużytych materiałów przez całkowitą konsumpcję papieru i tektury.
Firma Grafmasz nawiązała współpracę z marką Lemorau, poszerzając tym samym ofertę maszyn do cyfrowego wykańczania etykiet. Polska firma miała w portfolio rozwiązania bazujące na wykrawaniu nożowym, jednak portugalskie urządzenia oferują większą wydajność, dodatkowo mają modułową budowę i oferują wiele dodatkowych opcji.
Grupa Heinzel zawarła z UPM umowę kupna udziałów w celu nabycia UPM Kymmene Austria GmbH i jej spółek zależnych w Steyrermühl (Górna Austria). Wraz z należącą do Heinzel spółką Laakirchen Papier AG, która znajduje się niecałe trzy kilometry od papierni w Steyrermühl, zakład stanie się centrum produkcji ekologicznych papierów opakowaniowych i energii odnawialnej po zamknięciu transakcji 1 stycznia 2024 r.
Refabrykowane urządzenia drukujące Ricoh zostały wyróżnione przez Keypoint Intelligence nagrodą Buyers Lab (BLI) Pacesetter Award. Eksperci instytutu docenili szeroką ofertę, która obejmuje dwie linie Greenline i Eco-line, a także przejrzystą politykę cenową, przemyślaną strategię rynkową oraz fakt, że precyzyjnie określone standardy związane z ponownym wykorzystaniem materiałów i części oraz recyklingiem wpisują się w Cele Zrównoważonego Rozwoju ONZ.
Smurfit Kappa zakończyła wielomilionowy projekt zrealizowany w ramach działań mających na celu zrównoważony rozwój papierni w Zülpich w Niemczech oraz zmniejszenie emisji CO2. Inwestycja o wartości 11,5 mln euro obejmowała gruntowną przebudowę wielopaliwowego kotła, aby zapewnić bardziej zrównoważone źródła paliwa do wytwarzania pary i energii elektrycznej.
Sezon urlopowy nadal trwa i prawdopodobnie część z Państwa wróciła już z urlopów, a kolejni Państwo udaliście się wypoczywać. My kończymy pracę nad dwoma grzbietami naszego miesięcznika (już wkrótce do Państwa rąk trafi numer lipcowo-sierpniowy oraz specjalny dodatek pt. „Świat opakowań i etykiet – trendy, perspektywy, wyzwania”), a jednocześnie rozpoczynamy przygotowania do wrześniowego wydania „Świata DRUKU”. Tradycyjnie podejmiemy w nim tematykę maszyn i urządzeń do zadrukowywania i uszlachetniania opakowań i etykiet, fleksografii; tektury falistej i litej, opakowań kartonowych; znakowania, pakowania oraz bezpieczeństwa opakowań.
Publikacja dostępna będzie w dodatkowej bezpłatnej dystrybucji na wrześniowych targach Taropak i Polagra Food (Poznań, 26–28.09) i FachPack (Norymberga, 27–29.09).
Zapraszamy do współtworzenia tego wydania np. poprzez zamieszczenie artykułów eksperckich i promocyjnych, reklam oraz prezentację oferty swojej firmy w następujących zestawieniach numeru: Dostawcy rozwiązań i usług do produkcji opakowań i etykiet oraz Producenci opakowań giętkich i etykiet.
Dostępna jest już pełna wersja raportu – w języku polskim – przygotowanego przez firmę badawczą Keypoint Intelligence, w którym zawarto wyniki testów najnowszych ploterów eko/żywicznych Mutoh z serii XpertJet Pro. Specjaliści poddali analizom modele 1341SR Pro i 1641SR Pro – obydwa będą prezentowane na stoisku Atrium Centrum Ploterowego podczas Festiwalu Marketingu (Warszawa, 14–15.09). Co wykazały testy?
Na skokowe podwyżki cen papieru narzekają nie tylko wydawcy prasowi – odczuwają je także firmy z branży reklamy zewnętrznej oraz reklamodawcy. Jak w rozmowie z portalem wirualnemedia.pl podkreśla Marcin Stan z zarządu Cityboard Media, drożeje też prąd i paliwo, więc koszty kampanii idą w górę, a przy obecnym poziomie inflacji nie ma ekonomicznej możliwości, aby ceny usług outdoorowych pozostały w miejscu.
Zachęcamy do zaprenumerowania naszego pisma.
Wypełnij formularz i dołącz do grona ludzi dobrze poinformowanych.
W tym miejscu zamieszczamy cenniki produktów reklamowych w drukowanych wydaniach "Świata DRUKU" oraz informacje techniczne dotyczące ich przygotowania.
Wszelkie ewentualne pytania prosimy kierować do działu reklamy:
tel. 42 687 12 92
reklama@swiatdruku.eu
*Informacje o modułach reklamowych do zestawień tematycznych:
Moduły reklamowe do zestawień przygotowywane przez nasze zewnętrzne studio graficzne (w wym. 180 x 40 mm), w oparciu o przesłane do nas w tym celu następujące materiały Klienta:
- logotyp w rozdzielczości 300 dpi (formaty: AI, CDR, EPS, JPEG, PDF lub TIFF)
- nazwa firmy wraz z formą prawną
- adres: ulica, numer, kod pocztowy, miejscowość
- jeden numer telefonu i jeden numer faksu
- jeden adres e-mail i jeden adres strony www
- opis działalności do 600 znaków ze spacjami.
Moduły są przesyłane do Klienta przed drukiem w celu akceptacji.
W cenie modułu zawarta jest jedna poprawka Klienta i wszelkie korekty ewentualnych błędów zawinionych przez naszą redakcję lub studio graficzne.
Dodatkowe zmiany treści są dodatkowo płatne, uzależnione od czasu pracy studia.