Home / Czytelnia / Z ostatniej chwili / drupa news / Bobst zaprasza na seminaria

Bobst zaprasza na seminaria

W czasie targów Bobst przeprowadzi szereg seminariów dotyczących zagadnień innowacyjności, produktywności i zrównoważonego rozwoju. Będzie to doskonała okazja do wysłuchania opinii właścicieli znanych marek, a także do wzięcia udziału w dyskusji na temat najnowszych trendów dotyczących przemysłu opakowaniowego, drukarskiego oraz przetwórczego. Z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc niezbędna będzie wcześniejsza rejestracja.

Tematem pierwszego seminarium, zaplanowanego na 3 i 14 maja, będą „Innowacje w branży opakowaniowej, produkującej na potrzeby przemysłu farmaceutycznego”. Spotkanie to będzie doskonałym polem do dyskusji na temat dalszych perspektyw współpracy z sektorem farmaceutycznym, wymagań względem opakowań, a także nowych trendów dla kluczowych graczy z tego sektora. Udział w nim wezmą:
- VFA – grupa zrzeszająca 43 liczące się w branży firmy farmaceutyczne z całego świata. Jej członkowie reprezentują ponad 2/3 niemieckiego rynku farmaceutycznego i zatrudniają w samych Niemczech ponad 90 tys. osób.
- Merck KGaA – niemiecka firma chemiczna i farmaceutyczna, która swoimi korzeniami sięga 1668 roku, pionier w zakresie różnego rodzaju innowacji w przemyśle farmaceutycznym; zatrudnia ponad 40 tys. osób, ma swoje przedstawicielstwa w 62 krajach świata.
- Carl Edelmann GmbH, Heidenheim/Germany – jeden z głównych dostawców wysokiej jakości rozwiązań dla przemysłu opakowaniowego (tektura). Firma, założona w 1913 r., specjalizuje się w produkcji opakowań dla przemysłu farmaceutycznego, a także opakowań o podwyższonym standardzie jakości, głównie kosmetyków, farb do włosów, słodyczy, papierosów, jak również ulotek oraz naklejek.

Bobst wyraża przekonanie, że budując mocniejsze relacje partnerskie z klientami będzie w stanie zapewnić najwyższą jakość świadczonych przez Grupę usług, zwiększać produktywność, a także ulepszać funkcjonowanie produkowanych przez firmę maszyn, mając jednocześnie na uwadze obopólną troskę o środowisko naturalne.
Podczas targów drupa Bobst Group ogłosi założenia nowej filozofii dotyczącej Całkowitych Kosztów Użytkowania (TCO) maszyn drukujących i przetwórczych. Zaprezentuje także szereg innowacji, które umożliwią klientom dalszą redukcję odpadów oraz czasu narządu, a także zwiększą precyzyjność oraz wydajność urządzeń Bobsta.

Fot. System Accubraille Bobsta, do tłoczenia napisów alfabetem Braille’a na opakowaniach leków

  • Obecnie 0 z 5.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ocena: 0/5 (0 ocen/y)

Dziękujemy za ocenę!

Twoja ocena już została uwzględniona. możesz oceniać tylko raz!

Twoja ocena została zmieniona, dziękujemy za ocenę!

Powiązana zawartość

Nie masz uprawnień do pisania komentarzy. Zaloguj się.

Z ostatniej chwili

W ostatnim czasie kilkuosobowa delegacja firmy Polkos – autoryzowanego dealera urządzeń marek Roland oraz Xenons – spędziła prawie dwa tygodnie w Chinach. W ramach współpracy z firmą Xenons przedstawiciele dystrybutora zwiedzili nowoczesne fabryki producenta, przyglądając się z bliska zaawansowanym procesom produkcyjnym i nowym technologiom; z zapoznali się również z najnowszymi produktami i prototypami maszyn, które dopiero będą wprowadzane na rynek.

6 czerwca 2024 r. w Hotelu Grzegorzewski w Tuszynie koło Łodzi odbyło się doroczne Walne Zebranie Sprawozdawcze Członków Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych (PIAP). Wydarzenie dla zrzeszonych w Izbie przedstawicieli branży artykułów promocyjnych z całej Polski zwieńczył uroczysty bankiet, podczas którego wręczono Jubileuszowe Statuetki PIAP 2024.

Kilkadziesiąt osób, reprezentujących kadrę zarządzającą drukarń wąskowstęgowych, wzięło udział w sympozjum zorganizowanym przez firmę Mark Andy z myślą o jej klientach z Polski. Wydarzenie odbyło się 9 maja br. w Zamku Topacz w Ślęzie. Złożyło się na nie kilka wystąpień, które – w odróżnieniu od wcześniejszych tego typu spotkań dla użytkowników maszyn amerykańskiego producenta – koncentrowały się nie tylko na aspektach rynkowych i technologicznych. Uczestnicy mieli bowiem okazję wysłuchać prezentacji na temat cyberbezpieczeństwa czy wykładu motywacyjnego.

Polecamy

Prenumerata

Zachęcamy do zaprenumerowania naszego pisma.
Wypełnij formularz i dołącz do grona ludzi dobrze poinformowanych.

●Zamawiam prenumeratę●

Reklama

W tym miejscu zamieszczamy cenniki produktów reklamowych w drukowanych wydaniach "Świata DRUKU" oraz informacje techniczne dotyczące ich przygotowania.
Wszelkie ewentualne pytania prosimy kierować do działu reklamy:
tel. 42 687 12 92
reklama@swiatdruku.eu

*Informacje o modułach reklamowych do zestawień tematycznych:

Moduły reklamowe do zestawień przygotowywane przez nasze zewnętrzne studio graficzne (w wym. 180 x 40 mm), w oparciu o przesłane do nas w tym celu następujące materiały Klienta:
- logotyp w rozdzielczości 300 dpi (formaty: AI, CDR, EPS, JPEG, PDF lub TIFF)
- nazwa firmy wraz z formą prawną
- adres: ulica, numer, kod pocztowy, miejscowość
- jeden numer telefonu i jeden numer faksu
- jeden adres e-mail i jeden adres strony www
- opis działalności do 600 znaków ze spacjami.

Moduły są przesyłane do Klienta przed drukiem w celu akceptacji.

W cenie modułu zawarta jest jedna poprawka Klienta i wszelkie korekty ewentualnych błędów zawinionych przez naszą redakcję lub studio graficzne.

Dodatkowe zmiany treści są dodatkowo płatne, uzależnione od czasu pracy studia.