Home / Czytelnia / Z ostatniej chwili / drupa news / Bobst zaprasza na seminaria
Joanna Więckowska
08.04.2012 19:09
W czasie targów Bobst przeprowadzi szereg seminariów dotyczących zagadnień innowacyjności, produktywności i zrównoważonego rozwoju. Będzie to doskonała okazja do wysłuchania opinii właścicieli znanych marek, a także do wzięcia udziału w dyskusji na temat najnowszych trendów dotyczących przemysłu opakowaniowego, drukarskiego oraz przetwórczego. Z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc niezbędna będzie wcześniejsza rejestracja.
Tematem pierwszego seminarium, zaplanowanego na 3 i 14 maja, będą „Innowacje w branży opakowaniowej, produkującej na potrzeby przemysłu farmaceutycznego”. Spotkanie to będzie doskonałym polem do dyskusji na temat dalszych perspektyw współpracy z sektorem farmaceutycznym, wymagań względem opakowań, a także nowych trendów dla kluczowych graczy z tego sektora. Udział w nim wezmą:
- VFA – grupa zrzeszająca 43 liczące się w branży firmy farmaceutyczne z całego świata. Jej członkowie reprezentują ponad 2/3 niemieckiego rynku farmaceutycznego i zatrudniają w samych Niemczech ponad 90 tys. osób.
- Merck KGaA – niemiecka firma chemiczna i farmaceutyczna, która swoimi korzeniami sięga 1668 roku, pionier w zakresie różnego rodzaju innowacji w przemyśle farmaceutycznym; zatrudnia ponad 40 tys. osób, ma swoje przedstawicielstwa w 62 krajach świata.
- Carl Edelmann GmbH, Heidenheim/Germany – jeden z głównych dostawców wysokiej jakości rozwiązań dla przemysłu opakowaniowego (tektura). Firma, założona w 1913 r., specjalizuje się w produkcji opakowań dla przemysłu farmaceutycznego, a także opakowań o podwyższonym standardzie jakości, głównie kosmetyków, farb do włosów, słodyczy, papierosów, jak również ulotek oraz naklejek.
Bobst wyraża przekonanie, że budując mocniejsze relacje partnerskie z klientami będzie w stanie zapewnić najwyższą jakość świadczonych przez Grupę usług, zwiększać produktywność, a także ulepszać funkcjonowanie produkowanych przez firmę maszyn, mając jednocześnie na uwadze obopólną troskę o środowisko naturalne.
Podczas targów drupa Bobst Group ogłosi założenia nowej filozofii dotyczącej Całkowitych Kosztów Użytkowania (TCO) maszyn drukujących i przetwórczych. Zaprezentuje także szereg innowacji, które umożliwią klientom dalszą redukcję odpadów oraz czasu narządu, a także zwiększą precyzyjność oraz wydajność urządzeń Bobsta.
Fot. System Accubraille Bobsta, do tłoczenia napisów alfabetem Braille’a na opakowaniach leków
Dziękujemy za ocenę!
Twoja ocena już została uwzględniona. możesz oceniać tylko raz!
Twoja ocena została zmieniona, dziękujemy za ocenę!
W ostatnim czasie kilkuosobowa delegacja firmy Polkos – autoryzowanego dealera urządzeń marek Roland oraz Xenons – spędziła prawie dwa tygodnie w Chinach. W ramach współpracy z firmą Xenons przedstawiciele dystrybutora zwiedzili nowoczesne fabryki producenta, przyglądając się z bliska zaawansowanym procesom produkcyjnym i nowym technologiom; z zapoznali się również z najnowszymi produktami i prototypami maszyn, które dopiero będą wprowadzane na rynek.
6 czerwca 2024 r. w Hotelu Grzegorzewski w Tuszynie koło Łodzi odbyło się doroczne Walne Zebranie Sprawozdawcze Członków Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych (PIAP). Wydarzenie dla zrzeszonych w Izbie przedstawicieli branży artykułów promocyjnych z całej Polski zwieńczył uroczysty bankiet, podczas którego wręczono Jubileuszowe Statuetki PIAP 2024.
Kilkadziesiąt osób, reprezentujących kadrę zarządzającą drukarń wąskowstęgowych, wzięło udział w sympozjum zorganizowanym przez firmę Mark Andy z myślą o jej klientach z Polski. Wydarzenie odbyło się 9 maja br. w Zamku Topacz w Ślęzie. Złożyło się na nie kilka wystąpień, które – w odróżnieniu od wcześniejszych tego typu spotkań dla użytkowników maszyn amerykańskiego producenta – koncentrowały się nie tylko na aspektach rynkowych i technologicznych. Uczestnicy mieli bowiem okazję wysłuchać prezentacji na temat cyberbezpieczeństwa czy wykładu motywacyjnego.
Zachęcamy do zaprenumerowania naszego pisma.
Wypełnij formularz i dołącz do grona ludzi dobrze poinformowanych.
W tym miejscu zamieszczamy cenniki produktów reklamowych w drukowanych wydaniach "Świata DRUKU" oraz informacje techniczne dotyczące ich przygotowania.
Wszelkie ewentualne pytania prosimy kierować do działu reklamy:
tel. 42 687 12 92
reklama@swiatdruku.eu
*Informacje o modułach reklamowych do zestawień tematycznych:
Moduły reklamowe do zestawień przygotowywane przez nasze zewnętrzne studio graficzne (w wym. 180 x 40 mm), w oparciu o przesłane do nas w tym celu następujące materiały Klienta:
- logotyp w rozdzielczości 300 dpi (formaty: AI, CDR, EPS, JPEG, PDF lub TIFF)
- nazwa firmy wraz z formą prawną
- adres: ulica, numer, kod pocztowy, miejscowość
- jeden numer telefonu i jeden numer faksu
- jeden adres e-mail i jeden adres strony www
- opis działalności do 600 znaków ze spacjami.
Moduły są przesyłane do Klienta przed drukiem w celu akceptacji.
W cenie modułu zawarta jest jedna poprawka Klienta i wszelkie korekty ewentualnych błędów zawinionych przez naszą redakcję lub studio graficzne.
Dodatkowe zmiany treści są dodatkowo płatne, uzależnione od czasu pracy studia.