Home / Archiwum / Rok 2011 / 09/2011

09/2011

Dziewiąte tegoroczne wydanie „Świata DRUKU” przygotowaliśmy z myślą o odbywających się w dniach 12–15 września w Poznaniu targach Pakfood. Jak piszemy w relacji ze zorganizowanych w maju w Düsseldorfie targów Interpack, otaczający nas świat przedmiotów w znacznej części składa się z opakowań – prawie wszystko można zawinąć, owinąć, okręcić, okleić, zafoliować, przewiązać i zadrukować. Ważnym sektorem opakowalnictwa są opakowania na produkty spożywcze, z nimi też wiąże się szereg problemów, dotyczących zdrowia i bezpieczeństwa.
Kwestie te są często omawiane, także na naszych łamach, pojawią się też jako jeden z wątków tegorocznego Pakfoodu.
Opakowania na słodycze stanowią główny temat artykułu udostępnionego nam przez interpack. „Narodowo” o interpacku 2011 pisze Krzysztof Januszewski (ZPF). W tym numerze ŚD wiele miejsca poświęcamy też etykietom – urządzeniom i materiałom do ich produkcji. Publikujemy już pierwsze zapowiedzi firm związane z targami Labelexpo Europe. Równoległym tematem jest, w oczywisty sposób, fleksografia i jej rozwój – można polecić w tym zakresie interesujący wywiad, artykuł specjalistyczny o farbach oraz wiele informacji w dziale Main Topics News. Innym tematem obecnym w tym wydaniu jest druk gazet i targi Ifra. Warto przeczytać także drugą część tekstu odpowiadającego na pytanie, jak zarządzać działem handlowym, i oczywiście pozostałe materiały wypełniające wrześniowy zeszyt.

8,61 zł

Nie masz uprawnień do pisania komentarzy. Zaloguj się.

Polecamy

Prenumerata

Zachęcamy do zaprenumerowania naszego pisma.
Wypełnij formularz i dołącz do grona ludzi dobrze poinformowanych.

●Zamawiam prenumeratę●

Reklama

W tym miejscu zamieszczamy cenniki produktów reklamowych w drukowanych wydaniach "Świata DRUKU" oraz informacje techniczne dotyczące ich przygotowania.
Wszelkie ewentualne pytania prosimy kierować do działu reklamy:
tel. 42 687 12 92
reklama@swiatdruku.eu

*Informacje o modułach reklamowych do zestawień tematycznych:

Moduły reklamowe do zestawień przygotowywane przez nasze zewnętrzne studio graficzne (w wym. 180 x 40 mm), w oparciu o przesłane do nas w tym celu następujące materiały Klienta:
- logotyp w rozdzielczości 300 dpi (formaty: AI, CDR, EPS, JPEG, PDF lub TIFF)
- nazwa firmy wraz z formą prawną
- adres: ulica, numer, kod pocztowy, miejscowość
- jeden numer telefonu i jeden numer faksu
- jeden adres e-mail i jeden adres strony www
- opis działalności do 600 znaków ze spacjami.

Moduły są przesyłane do Klienta przed drukiem w celu akceptacji.

W cenie modułu zawarta jest jedna poprawka Klienta i wszelkie korekty ewentualnych błędów zawinionych przez naszą redakcję lub studio graficzne.

Dodatkowe zmiany treści są dodatkowo płatne, uzależnione od czasu pracy studia.

Lettera Magica

W ciągłej sprzedaży posiadamy książkę LETTERA MAGICA – wydaną przez spółkę Polski Drukarz, autorstwa Krzysztofa Tyczkowskiego.
Przewodnik po sztuce typografii, przeznaczony dla wszystkich, którzy zajmują się projektowaniem typograficznym, niezależnie od tego, czy mają przygotowanie plastyczne, czy też wykonują zawód grafika-projektanta opierając się głównie na intuicji i czerpiąc z gotowych wzorów. Książka cieszy się dużym uznaniem i jest chętnie kupowana przez adeptów sztuki typograficznej.
Cena zakupu: cena książki 45 zł + koszty pakowania i wysyłki 16,00 zł

Z ostatniej chwili

W dn. 19 i 20 czerwca br. w warszawskim Expo XXI odbędzie się V edycja Międzynarodowych Targów Dostawców dla Przemysłu Farmaceutycznego i Kosmetycznego PCI Days 2024. Wydarzenie, w którym udział jest bezpłatny (wymagana jest rejestracja), jest przeznaczone dla producentów leków i kosmetyków, a także przedstawicieli instytucji, uczelni i firm z otoczenia branży farmaceutycznej i kosmetycznej.

Firma Dantex – producent cyfrowych drukarek do etykiet – nawiązała współpracę sprzedażową i marketingową dotyczącą drukarek Pico z Grupo Impryma, działającą na terenie Hiszpanii i Portugalii.