Home / Czytelnia / Z ostatniej chwili / Mix - News / Automatyzacja w roli głównej

Automatyzacja w roli głównej

Automatyzacja stała się motywem przewodnim prezentacji Duplo podczas targów RemaDays Warsaw 2024. Okazało się bowiem, że klienci poszukują obecnie tego typu rozwiązań. Z kolei firma Duplo ma w tej kwestii bardzo wiele do zaoferowania. Od lat dostarcza bowiem maszyny automatyzujące działy introligatorskie drukarń. Jej sprzęt wspiera również produkcję w firmach reklamowych, a także z innych branż, które wytwarzają wydruki na swoje potrzeby.

Wszystko to zadecydowało o dużym sukcesie firmy podczas wspomnianego wydarzenia. Odbywało się ono w dniach od 30 stycznia do 2 lutego br. w centrum Ptak Expo w Nadarzynie k. Warszawy. Firma sprzedała tu system broszurujący 700 do jednej z poznańskich drukarni, również multifiniszer Docucutter DC-618 znalazł tu swoich nabywców. Rozpoczęła też wiele rozmów handlowych. Goście doceniali przede wszystkim wysoki stopień automatyzacji produkcji, jaką oferowały urządzenia Duplo. Również ich wydajność i wysoką jakość oraz przyśpieszenia realizacji zleceń. To obecnie, jak się okazuje, jedna z najważniejszych wartości, oferowanych urządzeń do produkcji poligraficznej.

Nowy system broszurujący 700 – sprzedany!

Jedną z maszyn, jakie zaprezentowała firma Duplo po raz pierwszy na rynku polskim był system broszurujący 700. Znalazł on od razu swojego nabywcę na targach RemaDays Warsaw i już wkrótce rozpocznie pracę w poznańskiej firmie Poligrafia Fabisiak. To kolejne już urządzenie Duplo w parku maszynowym tego prężnie działającego przedsiębiorstwa.

Duplo 700 to szybki system broszurujący, zapewniający szerszy zakres zastosowań – od katalogów, poprzez kalendarze do licznych, innych produktów. Wykańcza do 5200 broszur na godzinę, ale co najważniejsze można na nim produkować grube katalogi (do 240 stron) z płaskim grzbietem. To sprawia, że pakowanie staje się bardziej wydajne, a to przynosi oszczędności. „Gruby i jednocześnie płaski katalog, kalendarz czy mała książka – mówi Gabriela Swat-Osiekowicz – robiły na naszych gościach naprawdę duże wrażenie, bo dzięki temu tego rodzaju produkty mogą wyróżnić się spośród innych. Co za tym idzie – mogą w większym stopniu zainteresować klientów końcowych”.

Kolejna nowość – falcerka online do urządzenia Docucutter DC-618

Firma zaprezentowała w Nadarzynie po raz pierwszy w Polsce jeszcze jedno urządzenie. Była nim falcerka online do urządzeń Docucutter DC-618 i DC-648. Również to urządzenie zainteresowało gości targowych firmy ze względu na wielofunkcyjność, jaką oferuje. Przeznaczona do obsługi wydruków cyfrowych, krótkich serii i zmieniających się nakładów, oferuje funkcjonalność wielu urządzeń w jednym. Oferuje bowiem opcje perforacji i bigowania wzdłużnego. Zapewnia wydajną produkcję wizytówek, zaproszeń, winiet, ulotek, zawieszek, pocztówek, folderów, kuponów i innych akcydensów oraz możliwość realizacji tych produktów w znacznie krótszym czasie. „Falcerka ta połączona ze wspomnianymi multifinisherami Duplo – podkreśla Gabriela Swat-Osiekowicz - znacząco poszerza możliwości wykańczania, skracając czas potrzebny na wykonanie usługi, a także eliminując potrzebę posiadania dodatkowych urządzeń, co może stanowić oszczędności dla użytkowników. Goście obserwujący nasze pokazy bardzo doceniali te wartości”.

Docucutter DC-618 – znany i sprawdzony model

Również Docucutter DC-618, jaki zaprezentowała firma Duplo podczas targów RemaDays Warsaw, znalazł swoich nabywców po targach. To znane i sprawdzone już przez klientów rozwiązanie cieszyło się dużym zainteresowaniem podczas wydarzenia.

Automatyzacja! – znane i cenione modele Duplo

Firma zaprezentowała jeszcze kilka maszyn o dużym stopniu automatyzacji. Wśród nich był stół tnący w formacie B2 Duplo PFi - do produkcji personalizowanych opakowań, etykiet, różnego rodzaju kart, naklejek, puzzli, materiałów POS o nietypowych kształtach. Firma pokazała także bigówko-falcerkę Touchline CF-375, przeznaczoną do produkcji folderów, składanych ulotek, pocztówek, zaproszeń, okładek, teczek, plecków do kalendarzy i innych podobnych produktów.
Na stoisku goście mogli zobaczyć także automatyczną bigówkę - model DC-446, przeznaczony do obsługi wydruków cyfrowych i zmiennych nakładów - a także falcerkę DF-1300 L, przeznaczoną do papierów offsetowych i kredowych.

Warto dodać, że urządzenia Duplo były prezentowane także na stoiskach jej firm partnerskich (Amagraf i Canon), gdzie można było obserwować pełne procesy automatyzacji produkcji - od impozycji, poprzez druk aż po finishing.

Inspirujące spotkania

„Warto podkreślić, że nie mniejszym zainteresowaniem naszych gości niż same maszyny cieszyły się aplikacje, jakie prezentowaliśmy – mówi Gabriela Swat-Osiekowicz. – Okazało się, że były dla nas one początkiem wielu inspirujących spotkań i rozmów, które rozpoczęły obiecujące rozmowy handlowe. Dziękujemy wszystkim za wizytę na stoisku Duplo i przekazane nam ciekawe spostrzeżenia na temat potrzeb rynku i ich własnych”.

  • Obecnie 0 z 5.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ocena: 0/5 (0 ocen/y)

Dziękujemy za ocenę!

Twoja ocena już została uwzględniona. możesz oceniać tylko raz!

Twoja ocena została zmieniona, dziękujemy za ocenę!

Powiązana zawartość

Nie masz uprawnień do pisania komentarzy. Zaloguj się.

Z ostatniej chwili

W dn. 19 i 20 czerwca br. w warszawskim Expo XXI odbędzie się V edycja Międzynarodowych Targów Dostawców dla Przemysłu Farmaceutycznego i Kosmetycznego PCI Days 2024. Wydarzenie, w którym udział jest bezpłatny (wymagana jest rejestracja), jest przeznaczone dla producentów leków i kosmetyków, a także przedstawicieli instytucji, uczelni i firm z otoczenia branży farmaceutycznej i kosmetycznej.

Firma Dantex – producent cyfrowych drukarek do etykiet – nawiązała współpracę sprzedażową i marketingową dotyczącą drukarek Pico z Grupo Impryma, działającą na terenie Hiszpanii i Portugalii.

Polecamy

Prenumerata

Zachęcamy do zaprenumerowania naszego pisma.
Wypełnij formularz i dołącz do grona ludzi dobrze poinformowanych.

●Zamawiam prenumeratę●

Reklama

W tym miejscu zamieszczamy cenniki produktów reklamowych w drukowanych wydaniach "Świata DRUKU" oraz informacje techniczne dotyczące ich przygotowania.
Wszelkie ewentualne pytania prosimy kierować do działu reklamy:
tel. 42 687 12 92
reklama@swiatdruku.eu

*Informacje o modułach reklamowych do zestawień tematycznych:

Moduły reklamowe do zestawień przygotowywane przez nasze zewnętrzne studio graficzne (w wym. 180 x 40 mm), w oparciu o przesłane do nas w tym celu następujące materiały Klienta:
- logotyp w rozdzielczości 300 dpi (formaty: AI, CDR, EPS, JPEG, PDF lub TIFF)
- nazwa firmy wraz z formą prawną
- adres: ulica, numer, kod pocztowy, miejscowość
- jeden numer telefonu i jeden numer faksu
- jeden adres e-mail i jeden adres strony www
- opis działalności do 600 znaków ze spacjami.

Moduły są przesyłane do Klienta przed drukiem w celu akceptacji.

W cenie modułu zawarta jest jedna poprawka Klienta i wszelkie korekty ewentualnych błędów zawinionych przez naszą redakcję lub studio graficzne.

Dodatkowe zmiany treści są dodatkowo płatne, uzależnione od czasu pracy studia.