Home / Czytelnia / Z ostatniej chwili / Od wydawcy / „Etykiety samoprzylepne – najnowsze technologie” – ostatnia szansa na rejestrację

„Etykiety samoprzylepne – najnowsze technologie” – ostatnia szansa na rejestrację

Tylko do 7 października można zgłosić swój udział w konferencji „Etykiety samoprzylepne – najnowsze technologie” organizowanej przez Wydawnictwo Polski Drukarz sp. z o.o., wydawcę miesięcznika „Świat DRUKU”, i współorganizatorów: Avery Dennison, Digiprint (HP), Digiprint PL (Esko), FLEXcon Europe, Flint Group Polska, Fujifilm Sericol, Heidelberg Polska, Infosystems SA, Kodak Polska, Lohmann Polska, Mark Andy Inc., Scorpio, Siegwerk Poland Marki, Sun Chemical, System P (AVT), Xeikon International BV, X-Rite Inc. Jubileuszowa – X konferencja z cyklu „Etykiety samoprzylepne – najnowsze technologie”, odbędzie się w dniach 22–23 października w Hotelu OSSA Congress & SPA (Ossa 1, 96-200 Rawa Mazowiecka). Zachęcamy do zapoznania się z programem wydarzenia.

I dzień konferencji:
9.00–9.55 Rejestracja i powitalna kawa
9.55–10.00 Rozpoczęcie konferencji
10.00–10.40 „Inspirujące rozwiązania dla branży etykiet samoprzylepnych”, Artur Zach, Business Development Manager; Szymon Ignarski, Technical Sales Specialist NEE; Avery Dennison Materials Group Europe
10.40–11.20 „Kompleksowe rozwiązania dla drukarni etykietowych”, Zbigniew Jemioło, specjalista ds. oprogramowania Esko; Łukasz Szymański, przedstawiciel ds. produktów firmy Esko i GMG; Digiprint PL
11.20–12.00 „Znaczenie taśm kompresyjnych dla wysokiej jakości druku fleksograficznego etykiet”, Marcin Wróblewski, inżynier aplikacji produktów fleksograficznych, Lohmann Polska
12.00–12.20 Przerwa kawowa
12.20–13.00 „Low Migration (niskie migracje)”, Joanna Siwek, Sales Manager Poland, BU Narrow Web, Siegwerk Poland Marki
13.00–13.40 „Najprostsza droga do płaskiego punktu w etykiecie”, Kamil Haczmerian, kierownik Działu Technologii Fleksograficznej, Scorpio
13.40–14.20 „Innowacyjne rozwiązania we fleksograficznym i cyfrowym druku wąskowstęgowym”, Łukasz Chruśliński, Sales Manager, Mark Andy Inc.
14.20–15.00 Obiad
15.00–15.40 „Rozwiązania o najwyższej skuteczności dla trwałych etykiet”, Sander de Jong, dyrektor operacyjny, Holandia, i globalny menedżer serwisu technicznego; Dorota Witthuhn, Sales Representative for Eastern Europe; FLEXcon Europe Ltd.
15.40–16.20 „UV LED – oszczędnie, ekologicznie, wydajnie”, Wojciech Szindler, Technical Sales Manager CEE, Packaging and Narrow Web, Flint Group Polska
16.20–16.40 Przerwa kawowa
16.40–17.20 „Druk cyfrowy, fleksograficzny, offsetowy…, a może po prostu druk?”, Tomasz Wojnarowski, Sales Manager Eastern Europe, Xeikon International BV
17.20–18.00 „Postęp w kontroli docisku druku poprzez zastosowanie systemów wizyjnych”, Piotr Skłodowski, przedstawiciel AVT i MPS, System P
20.00–24.00 Uroczysta kolacja integracyjna – Restauracja Kryształowa
II dzień:
8.30–8.55 Powitalna kawa
9.00 Rozpoczęcie II dnia Konferencji
9.00–9.30 „Rynek etykiet samoprzylepnych w Polsce. Trendy i perspektywy – inspiracje z Labelexpo Europe 2015”, Tomasz Dąbrowski, wiceprzewodniczący Stowarzyszenia Polskich Producentów Etykiet Samoprzylepnych
9.30–10.10 „Technologia cyfrowa a technologia analogowa w produkcji etykiet samoprzylepnych”, Andrzej Turski, kierownik sprzedaży maszyn, Heidelberg Polska
10.10–10.50 „Technologia utrwalania UV za pomocą niskoenergetycznych lamp”, Piotr Bogusz, Sales Manager, Sun Chemical
10.50–11.30 „Nowy standard zarządzania zoptymalizowaną produkcją etykiet i opakowań – iPackManager”, Mariusz Sosnowski, prezes zarządu, Infosystems SA
11.30–12.00 Przerwa kawowa. Oddanie kluczy od pokoi do recepcji
12.00–12.40 „Wodowymywalne płyty fleksograficzne o wysokiej rozdzielczości”, Kazuhiko Onishi, Product Development and Marketing Manager, Fujifilm Graphic System Division; Aleksander Smerczek, koordynator działu technicznego, Fujifilm Sericol
12.40–13.20 „Barwa jako wskaźnik i element zarządzania produkcją w drukarniach etykiet samoprzylepnych”, Małgorzata Lososová Ungrádová, Sales Manager, Distributors and Dealers Coordination, X-Rite Inc.
13.20–13.40 Przerwa kawowa
13.40–14.20 „Druk cyfrowy vs druk analogowy. Korzyści płynące z druku cyfrowego w dzisiejszym świecie opakowań”, Paweł Lul, Sales Manager HP Indigo Labels & Packaging Western CEE, HP
14.20–14.50 „Etykiety – za co je kochamy?”, Jacek Galiński, Account Manager Packaging, Graphic Communications Group, Kodak Polska
14.50–15.00 Losowanie nagród, pytania i odpowiedzi, zakończenie obrad konferencyjnych
15.00–16.30 Obiad. Zwiedzanie wystawy
Opłata netto za udział w konferencji (nie obejmuje kosztu pokoju w hotelu):
- dla przedstawicieli drukarń etykiet samoprzylepnych: 400 zł + VAT 23% (492 zł brutto);
- dla przedstawicieli pozostałych firm: 800 zł + VAT 23% (984 zł brutto)
Cena obejmuje: udział w konferencji, materiały konferencyjne, przerwy kawowe, dwa obiady, udział w uroczystej kolacji integracyjnej, miejsce parkingowe.
Na zgłoszenia czekamy do 7 października. Opłatę za udział w konferencji należy przelać – do dnia 9 października br. – na konto: Polski Drukarz sp. z o.o., ul. Obywatelska 115, 94-104 Łódź, nr konta: 24 1240 1545 1111 0000 1165 9583.
Rezerwacji pokojów należy dokonać indywidualnie, bezpośrednio w Hotelu Ossa Congress & Spa pod adresem anna.czaczkowska@hotelossa.pl lub pod numerem telefonu 46 813 26 71, w terminie do dnia 7 października 2015 r., powołując się na hasło „Konferencja: Etykiety samoprzylepne” i „Świat DRUKU”. Po tym terminie ewentualne rezerwacje będą dokonywane jedynie na zasadzie dostępności pokoi.
Dodatkowe informacje na stronie: http://www.akademia-wiedzy.eu/Konferencje/Poligrafia/Etykiety-samoprzylepne-2015/

  • Obecnie 0 z 5.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ocena: 0/5 (0 ocen/y)

Dziękujemy za ocenę!

Twoja ocena już została uwzględniona. możesz oceniać tylko raz!

Twoja ocena została zmieniona, dziękujemy za ocenę!

Nie masz uprawnień do pisania komentarzy. Zaloguj się.

Z ostatniej chwili

W dn. 19 i 20 czerwca br. w warszawskim Expo XXI odbędzie się V edycja Międzynarodowych Targów Dostawców dla Przemysłu Farmaceutycznego i Kosmetycznego PCI Days 2024. Wydarzenie, w którym udział jest bezpłatny (wymagana jest rejestracja), jest przeznaczone dla producentów leków i kosmetyków, a także przedstawicieli instytucji, uczelni i firm z otoczenia branży farmaceutycznej i kosmetycznej.

Firma Dantex – producent cyfrowych drukarek do etykiet – nawiązała współpracę sprzedażową i marketingową dotyczącą drukarek Pico z Grupo Impryma, działającą na terenie Hiszpanii i Portugalii.

Polecamy

Prenumerata

Zachęcamy do zaprenumerowania naszego pisma.
Wypełnij formularz i dołącz do grona ludzi dobrze poinformowanych.

●Zamawiam prenumeratę●

Reklama

W tym miejscu zamieszczamy cenniki produktów reklamowych w drukowanych wydaniach "Świata DRUKU" oraz informacje techniczne dotyczące ich przygotowania.
Wszelkie ewentualne pytania prosimy kierować do działu reklamy:
tel. 42 687 12 92
reklama@swiatdruku.eu

*Informacje o modułach reklamowych do zestawień tematycznych:

Moduły reklamowe do zestawień przygotowywane przez nasze zewnętrzne studio graficzne (w wym. 180 x 40 mm), w oparciu o przesłane do nas w tym celu następujące materiały Klienta:
- logotyp w rozdzielczości 300 dpi (formaty: AI, CDR, EPS, JPEG, PDF lub TIFF)
- nazwa firmy wraz z formą prawną
- adres: ulica, numer, kod pocztowy, miejscowość
- jeden numer telefonu i jeden numer faksu
- jeden adres e-mail i jeden adres strony www
- opis działalności do 600 znaków ze spacjami.

Moduły są przesyłane do Klienta przed drukiem w celu akceptacji.

W cenie modułu zawarta jest jedna poprawka Klienta i wszelkie korekty ewentualnych błędów zawinionych przez naszą redakcję lub studio graficzne.

Dodatkowe zmiany treści są dodatkowo płatne, uzależnione od czasu pracy studia.