Home / Czytelnia / Z ostatniej chwili / Od wydawcy / Patent na tekturę falistą
Anna Dudkiewicz
22.06.2022 11:58
Czytelników i sympatyków „Świata DRUKU” zainteresowanych tematyką produkcji i przetwórstwa tektury falistej i opakowań z tektury falistej zachęcamy do udziału w XI Konferencji „Tektura falista – najnowsze technologie”. W tym roku zapraszamy Państwa w dniach 8–9 września do Hotelu Klimczok w Szczyrku.
Podczas dorocznego spotkania ekspertów z branży tektury falistej gwarantujemy wymianę doświadczeń i odpowiedzi na trudne pytania, integrację w góralskim klimacie oraz przede wszystkim bogaty program merytoryczny.
Co dla Państwa przygotowujemy?
Nasi eksperci opowiedzą Państwu m.in. o:
Szczegółowy program konferencji zamieścimy wkrótce na stronie poświęconej wydarzeniu: tekturafalista.akademia-wiedzy.eu.
Organizatorem konferencji jest wydawnictwo Polski Drukarz.
Wśród współorganizatorów są firmy: Agergaard, BOBST, Digiprint, Digiprint PL, Highcon, Introzap, Koenig & Bauer, Nestro, SCORPIO i Siegwerk. Partnerem wydarzenia jest firma HSM, zaś patronat branżowy nad wydarzeniem objęli: Centrum Papiernictwa i Poligrafii Politechniki Łódzkiej, Centrum Opakowań – Sieć Badawcza Łukasiewicz – Łódzki Instytut Technologiczny, Polska Izba Odzysku i Recyklingu Opakowań, Polska Izba Opakowań oraz Stowarzyszenie Papierników Polskich.
Na Państwa zgłoszenia czekamy do 19 sierpnia 2022 r. Przy wcześniejszej rejestracji oferujemy promocyjne ceny. Warunki udziału i regulamin konferencji znajdą Państwo na stronie tekturafalista.akademia-wiedzy.eu/regulamin.
Serdecznie zapraszamy. Do zobaczenia w Szczyrku!
Dziękujemy za ocenę!
Twoja ocena już została uwzględniona. możesz oceniać tylko raz!
Twoja ocena została zmieniona, dziękujemy za ocenę!
Sezon urlopowy nadal trwa i prawdopodobnie część z Państwa wróciła już z urlopów, a kolejni Państwo udaliście się wypoczywać. My kończymy pracę nad dwoma grzbietami naszego miesięcznika (już wkrótce do Państwa rąk trafi numer lipcowo-sierpniowy oraz specjalny dodatek pt. „Świat opakowań i etykiet – trendy, perspektywy, wyzwania”), a jednocześnie rozpoczynamy przygotowania do wrześniowego wydania „Świata DRUKU”. Tradycyjnie podejmiemy w nim tematykę maszyn i urządzeń do zadrukowywania i uszlachetniania opakowań i etykiet, fleksografii; tektury falistej i litej, opakowań kartonowych; znakowania, pakowania oraz bezpieczeństwa opakowań.
Publikacja dostępna będzie w dodatkowej bezpłatnej dystrybucji na wrześniowych targach Taropak i Polagra Food (Poznań, 26–28.09) i FachPack (Norymberga, 27–29.09).
Zapraszamy do współtworzenia tego wydania np. poprzez zamieszczenie artykułów eksperckich i promocyjnych, reklam oraz prezentację oferty swojej firmy w następujących zestawieniach numeru: Dostawcy rozwiązań i usług do produkcji opakowań i etykiet oraz Producenci opakowań giętkich i etykiet.
Dostępna jest już pełna wersja raportu – w języku polskim – przygotowanego przez firmę badawczą Keypoint Intelligence, w którym zawarto wyniki testów najnowszych ploterów eko/żywicznych Mutoh z serii XpertJet Pro. Specjaliści poddali analizom modele 1341SR Pro i 1641SR Pro – obydwa będą prezentowane na stoisku Atrium Centrum Ploterowego podczas Festiwalu Marketingu (Warszawa, 14–15.09). Co wykazały testy?
Na skokowe podwyżki cen papieru narzekają nie tylko wydawcy prasowi – odczuwają je także firmy z branży reklamy zewnętrznej oraz reklamodawcy. Jak w rozmowie z portalem wirualnemedia.pl podkreśla Marcin Stan z zarządu Cityboard Media, drożeje też prąd i paliwo, więc koszty kampanii idą w górę, a przy obecnym poziomie inflacji nie ma ekonomicznej możliwości, aby ceny usług outdoorowych pozostały w miejscu.
Zachęcamy do zaprenumerowania naszego pisma.
Wypełnij formularz i dołącz do grona ludzi dobrze poinformowanych.
W tym miejscu zamieszczamy cenniki produktów reklamowych w drukowanych wydaniach "Świata DRUKU" oraz informacje techniczne dotyczące ich przygotowania.
Wszelkie ewentualne pytania prosimy kierować do działu reklamy:
tel. 42 687 12 92
reklama@swiatdruku.eu
*Informacje o modułach reklamowych do zestawień tematycznych:
Moduły reklamowe do zestawień przygotowywane przez nasze zewnętrzne studio graficzne (w wym. 180 x 40 mm), w oparciu o przesłane do nas w tym celu następujące materiały Klienta:
- logotyp w rozdzielczości 300 dpi (formaty: AI, CDR, EPS, JPEG, PDF lub TIFF)
- nazwa firmy wraz z formą prawną
- adres: ulica, numer, kod pocztowy, miejscowość
- jeden numer telefonu i jeden numer faksu
- jeden adres e-mail i jeden adres strony www
- opis działalności do 600 znaków ze spacjami.
Moduły są przesyłane do Klienta przed drukiem w celu akceptacji.
W cenie modułu zawarta jest jedna poprawka Klienta i wszelkie korekty ewentualnych błędów zawinionych przez naszą redakcję lub studio graficzne.
Dodatkowe zmiany treści są dodatkowo płatne, uzależnione od czasu pracy studia.