Home / Czytelnia / Z ostatniej chwili / Personalia
Informacje na temat osób: zmiany na stanowiskach, nagrody, gratulacje, nekrologi.
Firma 3M ma nowego prezesa. Rada dyrektorów 3M powołała na stanowisko CEO Inge Thulina. Zastąpi on dotychczasowego CEO, George’a W. Buckleya, który od 1 czerwca przejdzie na emeryturę. Thulin pełni obecnie funkcję dyrektora zarządzającego i prezesa koncernu, a swoją kadencję zainaugurował ogłoszeniem nowej wizji firmy.
W kwietniu br. firma Edica, producent kalendarzy książkowych, zmieniła formę prawną – ze spółki akcyjnej na spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością. Zmiana ta ma charakter formalny i jest efektem konsolidacji udziałów. Równocześnie poszerzono dotychczasowy, dwuosobowy zarząd spółki.
Na początku maja do zespołu firmy Xaar, produkującej głowice do przemysłowego druku inkjetowego, dołączył Richard Barham – obejmując stanowisko dyrektora sprzedaży i marketingu.
Manfred Minich przejął obowiązki Chief Executive Officer (CEO) w Atlantic Zeiser Group, która jest producentem modułów i systemowych rozwiązań end2end do przemysłowego druku cyfrowego i z zabezpieczeniami, czy personalizacji kart. Został również członkiem rady nadzorczej firmy córki Orell Füssli Holding AG.
W kwietniu br. na czele firmy Canon w regionie EMEA stanął Rokus van Iperen. Na stanowisku prezesa i dyrektora generalnego w regionie Europy, Środkowego Wschodu i Afryki zastąpił Ryoichi Bambę, który przeszedł na emeryturę po czterech latach pełnienia wymienionej funkcji i łącznie 40-letniej pracy w firmie Canon.
Friedbert Klefenz, przewodniczący rady zarządzającej działu Packaging Technology w firmie Robert Bosch GmbH, w jawnym głosowaniu Rady Doradczej targów interpack 2014 wybrany został nowym prezesem interpacku.
Ewa Rajnsz objęła funkcję dyrektora ds. współpracy z klientami strategicznymi. Kierowała oddziałem warszawskim MHP niemalże od początku jego istnienia. Pracę z Huberem rozpoczęła we wrześniu 1994 r. i od tamtej pory oddział w Warszawie rozwijał się coraz prężniej.
Natomiast Robert Kuczera, w ramach pełnienia dotychczasowej funkcji dyrektora zespołu doradców technicznych, przejął również obowiązki dyrektora oddziału warszawskiego.
Vyomesh Joshi, IPG (Imaging and Printing Group) Executive Vice President w firmie HP, odszedł w efekcie „zmian organizacyjnych”. Joshiemu, który zakończył 31-letnią karierę w HP, przypisuje się zwiększenie przychodów działu z 19 miliardów dolarów US do 26. Działy IPG i PSG (Personal Systems Group) zostały połączone, a ich kierownictwo objął Todd Bradley, który od 2005 roku pełnił funkcję Executive Vice President PSG.
Od początku kwietnia Nigel Tracey zajmuje stanowisko International Sales Director w firmie Highcon Systems Ltd. Odpowiada za pozyskiwanie nowych partnerów na świecie i wspiera rozwój bazy klientów inwestujących w rozwiązania Euclid.
Firma Meech International podała do wiadomości, że Donald Lewis objął stanowisko Business Development Manager i odpowiada za rozwój oraz wparcie firmy Meech na nowych obszarach rynku.
W dn. 19 i 20 czerwca br. w warszawskim Expo XXI odbędzie się V edycja Międzynarodowych Targów Dostawców dla Przemysłu Farmaceutycznego i Kosmetycznego PCI Days 2024. Wydarzenie, w którym udział jest bezpłatny (wymagana jest rejestracja), jest przeznaczone dla producentów leków i kosmetyków, a także przedstawicieli instytucji, uczelni i firm z otoczenia branży farmaceutycznej i kosmetycznej.
Firma Dantex – producent cyfrowych drukarek do etykiet – nawiązała współpracę sprzedażową i marketingową dotyczącą drukarek Pico z Grupo Impryma, działającą na terenie Hiszpanii i Portugalii.
Zachęcamy do zaprenumerowania naszego pisma.
Wypełnij formularz i dołącz do grona ludzi dobrze poinformowanych.
W tym miejscu zamieszczamy cenniki produktów reklamowych w drukowanych wydaniach "Świata DRUKU" oraz informacje techniczne dotyczące ich przygotowania.
Wszelkie ewentualne pytania prosimy kierować do działu reklamy:
tel. 42 687 12 92
reklama@swiatdruku.eu
*Informacje o modułach reklamowych do zestawień tematycznych:
Moduły reklamowe do zestawień przygotowywane przez nasze zewnętrzne studio graficzne (w wym. 180 x 40 mm), w oparciu o przesłane do nas w tym celu następujące materiały Klienta:
- logotyp w rozdzielczości 300 dpi (formaty: AI, CDR, EPS, JPEG, PDF lub TIFF)
- nazwa firmy wraz z formą prawną
- adres: ulica, numer, kod pocztowy, miejscowość
- jeden numer telefonu i jeden numer faksu
- jeden adres e-mail i jeden adres strony www
- opis działalności do 600 znaków ze spacjami.
Moduły są przesyłane do Klienta przed drukiem w celu akceptacji.
W cenie modułu zawarta jest jedna poprawka Klienta i wszelkie korekty ewentualnych błędów zawinionych przez naszą redakcję lub studio graficzne.
Dodatkowe zmiany treści są dodatkowo płatne, uzależnione od czasu pracy studia.