Home / Czytelnia / Z ostatniej chwili / Personalia / Swapan Chaudhuri w ścisłym zarządzie Infosystems SA
Joanna Więckowska
12.03.2014 13:45
Od 1 marca br. do ścisłego zarządu Infosystems SA dołączył Swapan Chaudhuri, obejmując stanowisko Vice President Sales & Marketing. Jest odpowiedzialny za sprzedaż produktów firmy i jej działania marketingowe w kraju oraz zagranicą.
Swapan Chaudhuri od wielu lat związany jest z branżą poligraficzną. Zarządzał między innymi takimi firmami jak Xerox Polska, X-team, Creo Polska, Kodak Polska. Do niedawna pełnił funkcję Country Managera w firmie Videojet Technologies, która jest częścią amerykańskiej korporacji Danaher.
„Jestem bardzo zadowolony, że do naszego zespołu dołącza osoba z ogromnym doświadczeniem i znajomością branży poligraficznej. Jestem przekonany, że nowa wartość, jaką wnosi Swapan Chaudhuri, otworzy przed naszą firmą nowe perspektywy, przyczyniając się do znaczącego wzrostu sprzedaży naszych innowacyjnych rozwiązań” – mówi Mariusz Sosnowski, prezes Infosystems SA.
Dołączając do zespołu spółki Swapan Chaudhuri zamierza ugruntować pozycję firmy Infosystems SA jako lidera i wiodącego europejskiego dostawcy rozwiązań informatycznych w zakresie informatyzacji przedsiębiorstw poligraficznych, wydawniczych i opakowaniowych. Priorytetem jego działań będzie rozwój nowych rynków, na których już działa lub będzie działać Infosystems SA poprzez rozbudowę kanału dystrybucyjnego. „Od kilku lat przyglądałem się rozwojowi firmy Infosystems i byłem pod wrażeniem potencjału rozwiązań tej polskiej firmy, które w wielu aspektach okazywały się bardziej funkcjonalne i innowacyjne niż porównywalne rozwiązania największych międzynarodowych graczy. Cieszę się, że teraz będę mógł współtworzyć międzynarodowy sukces firmy Infosystems, na który z pewnością nie trzeba będzie długo czekać” – mówi Swapan Chaudhuri
W ciągu ostatnich dwóch lat – jak podaje firma Infosystems SA – dzięki akwizycji i konsolidacji rozwiązań z zakresu prepress (PuzzleFlow) oraz najlepszych polskich systemów klasy MIS (PrintManager, Galileo) powstały zupełnie nowe, innowacyjne rozwiązania o niespotykanych dotąd na rynku funkcjonalnościach, mogące w pełni obsłużyć wszystkie procesy: od przetwarzania pliku, poprzez druk, aż po logistykę gotowych produktów poligraficznych. Infosystems posiada obecnie – co podkreśla – jedno z największych w całej Europie portfolio systemów informatycznych dedykowanych dla branży poligraficznej, wydawniczej i opakowaniowej. Z rozwiązań tej firmy korzysta już ponad 600 przedsiębiorstw. W tym gronie są nie tylko największe w Polsce zakłady produkcji opakowań (np. Markuszewscy Druk, DAKO, BSC Drukarnia Opakowań), poligraficzne (np. Perfect, OZGraf) oraz wydawnictwa (np. Bauer i Agora), ale także największe wydawnictwo w USA (Gannett). Przedsiębiorstwa te dzięki oferowanym przez Infosystems SA rozwiązaniom usprawniły zarządzanie, zoptymalizowały procesy biznesowe oraz zautomatyzowały procesy produkcyjne, tym samym zwiększając swoją konkurencyjność na rynku.
Dziękujemy za ocenę!
Twoja ocena już została uwzględniona. możesz oceniać tylko raz!
Twoja ocena została zmieniona, dziękujemy za ocenę!
W dn. 19 i 20 czerwca br. w warszawskim Expo XXI odbędzie się V edycja Międzynarodowych Targów Dostawców dla Przemysłu Farmaceutycznego i Kosmetycznego PCI Days 2024. Wydarzenie, w którym udział jest bezpłatny (wymagana jest rejestracja), jest przeznaczone dla producentów leków i kosmetyków, a także przedstawicieli instytucji, uczelni i firm z otoczenia branży farmaceutycznej i kosmetycznej.
Firma Dantex – producent cyfrowych drukarek do etykiet – nawiązała współpracę sprzedażową i marketingową dotyczącą drukarek Pico z Grupo Impryma, działającą na terenie Hiszpanii i Portugalii.
Zachęcamy do zaprenumerowania naszego pisma.
Wypełnij formularz i dołącz do grona ludzi dobrze poinformowanych.
W tym miejscu zamieszczamy cenniki produktów reklamowych w drukowanych wydaniach "Świata DRUKU" oraz informacje techniczne dotyczące ich przygotowania.
Wszelkie ewentualne pytania prosimy kierować do działu reklamy:
tel. 42 687 12 92
reklama@swiatdruku.eu
*Informacje o modułach reklamowych do zestawień tematycznych:
Moduły reklamowe do zestawień przygotowywane przez nasze zewnętrzne studio graficzne (w wym. 180 x 40 mm), w oparciu o przesłane do nas w tym celu następujące materiały Klienta:
- logotyp w rozdzielczości 300 dpi (formaty: AI, CDR, EPS, JPEG, PDF lub TIFF)
- nazwa firmy wraz z formą prawną
- adres: ulica, numer, kod pocztowy, miejscowość
- jeden numer telefonu i jeden numer faksu
- jeden adres e-mail i jeden adres strony www
- opis działalności do 600 znaków ze spacjami.
Moduły są przesyłane do Klienta przed drukiem w celu akceptacji.
W cenie modułu zawarta jest jedna poprawka Klienta i wszelkie korekty ewentualnych błędów zawinionych przez naszą redakcję lub studio graficzne.
Dodatkowe zmiany treści są dodatkowo płatne, uzależnione od czasu pracy studia.