Home / Czytelnia / Z ostatniej chwili / drupa news / Konica Minolta z wizją przyszłości dla firm poligraficznych

Konica Minolta z wizją przyszłości dla firm poligraficznych

Podczas tegorocznych targów drupa (Düsseldorf, 28 maja – 7 czerwca) Konica Minolta na stoisku o powierzchni 2,4 tys. m2 zaprezentuje wiele rozwiązań cyfrowych o wysokiej wydajności i wartości dodanej, których celem jest wspieranie zrównoważonego rozwoju firm poligraficznych i ich ekspansji biznesowej. Na ekspozycji zaaranżowanej pod hasłem „Zobacz potencjał przyszłości druku” nie zabraknie nowości.

Premierę będzie miała szybka maszyna atramentowa UV nowej generacji w formacie B2 – AccurioJet 60000. To następca modeli AccurioJet KM-1 i KM-1e, oferujący wyższą wydajność (6 tys. ark./godz.) zwiększoną automatyzację i łatwą obsługę. Dzięki zastosowaniu atramentu HS-UV (High-definition, Single-pass UV) zapewnia wysoką jakość i powtarzalność obrazu, zbliżoną do druku offsetowego, oraz dużą stabilność kolorów.

Goście będą mogli też zobaczyć w dynamicznej pracy możliwości AlphaJET – cyfrowego systemu drukującego B1+, który obsługuje w jednym przebiegu proces druku i uszlachetnienia, łącząc w sobie wodne atramenty CYMK i cyfrowe lakierowanie za pomocą przyjaznych środowisku technologii Eco-SpotUV Coating (wybiórcze lakierowanie UV) i Green-Foil (alternatywa dla hot-stampingu). Rozwiązanie to zostało opracowane razem z francuską firmą MGI Digital Technology.

Eksperci Konica Minolta będą promować również rozwiązania wspierające poprawę wydajności całego procesu drukowania – m.in. opcje optymalizacji jakości i narzędzia do zarządzania kolorami, które są wyposażone w funkcje automatycznego zarządzania pomiarami kolorów i automatycznej kontroli, takie jak IQ-501, autorską platformę technologii obrazowania IoT FORXAI, czy technologię głowic atramentowych, przeznaczonych do różnorodnych zastosowań.

Konica Minolta podkreśla rolę reagowania na problemy związane pośrednio z technologią, ale wpływające na całą branżę poligraficzną – m.in. na wyzwania wynikające z niedoborów wykwalifikowanych pracowników, starzejących się społeczeństw, potrzeby ochrony środowiska. Koncern dąży do przyspieszenia transformacji cyfrowej, rozszerzając jej zakres na cały proces drukowania i łańcuch dostaw oraz skupiając się na innowacjach i udoskonaleniach z perspektywy klienta. W ten sposób firma chce przyczynić się do zmiany sposobu pracy drukarń i poprawy satysfakcji ludzi z pracy, a jednocześnie dążyć do ograniczenia strat w każdym procesie cyklu życia druku i ograniczenia jego wpływu na środowisko.

  • Obecnie 0 z 5.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ocena: 0/5 (0 ocen/y)

Dziękujemy za ocenę!

Twoja ocena już została uwzględniona. możesz oceniać tylko raz!

Twoja ocena została zmieniona, dziękujemy za ocenę!

Powiązana zawartość

Nie masz uprawnień do pisania komentarzy. Zaloguj się.

Z ostatniej chwili

W dn. 19 i 20 czerwca br. w warszawskim Expo XXI odbędzie się V edycja Międzynarodowych Targów Dostawców dla Przemysłu Farmaceutycznego i Kosmetycznego PCI Days 2024. Wydarzenie, w którym udział jest bezpłatny (wymagana jest rejestracja), jest przeznaczone dla producentów leków i kosmetyków, a także przedstawicieli instytucji, uczelni i firm z otoczenia branży farmaceutycznej i kosmetycznej.

Firma Dantex – producent cyfrowych drukarek do etykiet – nawiązała współpracę sprzedażową i marketingową dotyczącą drukarek Pico z Grupo Impryma, działającą na terenie Hiszpanii i Portugalii.

Polecamy

Prenumerata

Zachęcamy do zaprenumerowania naszego pisma.
Wypełnij formularz i dołącz do grona ludzi dobrze poinformowanych.

●Zamawiam prenumeratę●

Reklama

W tym miejscu zamieszczamy cenniki produktów reklamowych w drukowanych wydaniach "Świata DRUKU" oraz informacje techniczne dotyczące ich przygotowania.
Wszelkie ewentualne pytania prosimy kierować do działu reklamy:
tel. 42 687 12 92
reklama@swiatdruku.eu

*Informacje o modułach reklamowych do zestawień tematycznych:

Moduły reklamowe do zestawień przygotowywane przez nasze zewnętrzne studio graficzne (w wym. 180 x 40 mm), w oparciu o przesłane do nas w tym celu następujące materiały Klienta:
- logotyp w rozdzielczości 300 dpi (formaty: AI, CDR, EPS, JPEG, PDF lub TIFF)
- nazwa firmy wraz z formą prawną
- adres: ulica, numer, kod pocztowy, miejscowość
- jeden numer telefonu i jeden numer faksu
- jeden adres e-mail i jeden adres strony www
- opis działalności do 600 znaków ze spacjami.

Moduły są przesyłane do Klienta przed drukiem w celu akceptacji.

W cenie modułu zawarta jest jedna poprawka Klienta i wszelkie korekty ewentualnych błędów zawinionych przez naszą redakcję lub studio graficzne.

Dodatkowe zmiany treści są dodatkowo płatne, uzależnione od czasu pracy studia.