Home / Czytelnia / Z ostatniej chwili / drupa news / Rhapso Group podsumowuje targi drupa

Rhapso Group podsumowuje targi drupa

Pomimo spadku frekwencji odwiedzających targi (o około 20%), zespół Graphisoft odnotował ponad 500 spotkań na stoisku firmy Rhapso, co oznacza dla firmy wzrost o 23% w stosunku do roku 2008. Mimo nienajlepszej atmosfery spowodowanej kryzysem gospodarczym drukarnie udowodniły, że ciągle są zainteresowane ofertą innowacyjnych rozwiązań informatycznych, w tym systemem Graphisoft. Liczne prezentacje produktu były przeprowadzane przez cały czas trwania targów.

Drukarniom na całym świecie coraz bardziej zależy na kontroli własnych kosztów – wierzą w zwrot z inwestycji (ROI) w systemy MIS (Management Information System). Zdecydowana większość z odwiedzających (71%) stoisko Rhapso zaproponowała nam konkretne projekty wdrożeniowe. 41% odwiedzających stoisko Rhapso pochodziło z Francji. W pierwszej dziesiątce znalazła się Polska. Największą grupę odbiorców stanowiły typowe drukarnie reklamowo-dziełowe (aż 52%). Na drugim miejscu były drukarnie cyfrowe i używające różnych technik druku. Wzrosło zainteresowanie drukarń opakowaniowych, wielkoformatowych i etykietowych.
Drukarnie oczekują kompletnego i zintegrowanego systemu zarządzania, rozwiązań Web2print, zoptymalizowanej kalkulacji, poprawy zarządzania produkcją oraz integracji z systemami maszyn przez konektory JDF. Także wysoka jakość usług (takich jak doradztwo, audyt) stały się kluczowym kryterium wyboru i decydującym elementem w nieustannym dążeniu do optymalizacji.

  • Obecnie 0 z 5.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ocena: 0/5 (0 ocen/y)

Dziękujemy za ocenę!

Twoja ocena już została uwzględniona. możesz oceniać tylko raz!

Twoja ocena została zmieniona, dziękujemy za ocenę!

Nie masz uprawnień do pisania komentarzy. Zaloguj się.

Z ostatniej chwili

W dn. 19 i 20 czerwca br. w warszawskim Expo XXI odbędzie się V edycja Międzynarodowych Targów Dostawców dla Przemysłu Farmaceutycznego i Kosmetycznego PCI Days 2024. Wydarzenie, w którym udział jest bezpłatny (wymagana jest rejestracja), jest przeznaczone dla producentów leków i kosmetyków, a także przedstawicieli instytucji, uczelni i firm z otoczenia branży farmaceutycznej i kosmetycznej.

Firma Dantex – producent cyfrowych drukarek do etykiet – nawiązała współpracę sprzedażową i marketingową dotyczącą drukarek Pico z Grupo Impryma, działającą na terenie Hiszpanii i Portugalii.

Polecamy

Prenumerata

Zachęcamy do zaprenumerowania naszego pisma.
Wypełnij formularz i dołącz do grona ludzi dobrze poinformowanych.

●Zamawiam prenumeratę●

Reklama

W tym miejscu zamieszczamy cenniki produktów reklamowych w drukowanych wydaniach "Świata DRUKU" oraz informacje techniczne dotyczące ich przygotowania.
Wszelkie ewentualne pytania prosimy kierować do działu reklamy:
tel. 42 687 12 92
reklama@swiatdruku.eu

*Informacje o modułach reklamowych do zestawień tematycznych:

Moduły reklamowe do zestawień przygotowywane przez nasze zewnętrzne studio graficzne (w wym. 180 x 40 mm), w oparciu o przesłane do nas w tym celu następujące materiały Klienta:
- logotyp w rozdzielczości 300 dpi (formaty: AI, CDR, EPS, JPEG, PDF lub TIFF)
- nazwa firmy wraz z formą prawną
- adres: ulica, numer, kod pocztowy, miejscowość
- jeden numer telefonu i jeden numer faksu
- jeden adres e-mail i jeden adres strony www
- opis działalności do 600 znaków ze spacjami.

Moduły są przesyłane do Klienta przed drukiem w celu akceptacji.

W cenie modułu zawarta jest jedna poprawka Klienta i wszelkie korekty ewentualnych błędów zawinionych przez naszą redakcję lub studio graficzne.

Dodatkowe zmiany treści są dodatkowo płatne, uzależnione od czasu pracy studia.