Home / Czytelnia / Z ostatniej chwili / Konkursy, promocje, okazje

Konkursy, promocje, okazje

W tym miejscu można dowiedzieć się, jakie promocje czy inne sposobności korzystnego nabycia produktów proponują aktualnie klientom firmy z branży. Tutaj anonsujemy także różnego typu konkursy.

Głosowanie na najlepsze koncepcje opakowań

Europejski Związek Producentów Kartonów i Pudełek Składanych Pro Carton poinformował, że otwarto publiczne głosowanie w dwóch europejskich konkursach na zrównoważony projekt opakowania z tektury – European Carton Excellence Award i przeznaczonym dla młodych twórców Pro Carton Young Designer Award. Głos można oddać do 26 sierpnia br. Finał konkursu zaplanowano 15 września podczas uroczystej gali w Krakowie.

Opakowania w duchu zero waste

Better with Less – Design Challenge 2022 zaprasza projektantów z całego świata do opracowywania bezodpadowych opakowań przyszłości. Termin składania zgłoszeń upływa 1 grudnia 2022 r. Projekty zostaną ocenione przez światowej klasy jury, złożone z uznanych specjalistów w zakresie projektowania opakowań.

Trwa nabór zgłoszeń do konkursu Złoty Medal

Wystawcy międzynarodowych targów reklamy i druku Festiwal Marketingu mogą zgłaszać innowacyjne produkty, maszyny i oprogramowania, jakie będą prezentować podczas wydarzenia. Zgłoszenia do konkursu Złoty Medal można wysyłać do 6 sierpnia 2022 r.

Ruszył konkurs FESPA Awards 2023

Stowarzyszenie FESPA poinformowało o otwarciu najnowszej edycji konkursu FESPA Awards 2023, skierowanego do dostawców usług poligraficznych i twórców oznakowań, którzy chcą, by ich wyjątkowe projekty zostały zauważone w świecie. W tym roku do rywalizacji dodano nową kategorię, związaną ze zrównoważonym rozwojem. Prace można przesyłać do 25 stycznia 2023 r.

Doskonałość w świecie etykiet

FINAT, europejskie stowarzyszenie producentów etykiet, ogłosiło wyniki najnowszej odsłony konkursu FINAT Label Competition 2022. Celem rywalizacji jest docenianie i podkreślanie zalet i możliwości zastosowań etykiet samoprzylepnych i opakowań elastycznych jako skutecznego narzędzia marketingowego, promocyjnego lub identyfikacyjnego. Tradycyjnie przyznano nagrody w pięciu głównych grupach: marketing/zastosowania końcowe, procesy druku, rozwiązania bezklejowe, innowacja i druk elektroniczny, druk cyfrowy.

Od pomysłu do sukcesu, czyli studenci na start

Czy wystarczy mieć dobry pomysł, aby odnieść sukces? Bardzo rzadko, najczęściej potrzeba jeszcze ciężkiej pracy, odwagi i determinacji. Studenci, którzy biorą udział w konkursie Strefa Studenta organizowanym przez Targi w Krakowie w ramach Międzynarodowych Targów Opakowań Packaging Innovations, wiedzą jak szczęściu pomóc.

Finał 3. edycji konkursu FINAT #LABELicious 2022

Europejskie stowarzyszenie producentów etykiet FINAT podczas inauguracji tegorocznego Europejskiego Forum Etykiet we włoskim Baveno ogłosiło zwycięzców 3. edycji konkursu #LABELicious. Rywalizacja, skierowana do przedstawicieli młodego pokolenia, ma na celu zachęcenie ich do pracy w branży etykiet przez pokazanie, że ten sektor ma wiele do zaoferowania utalentowanym osobom, sprawnie poruszającym się w cyfrowym świecie projektowania graficznego.

Rozstrzygnięcie konkursu Polish Graphic Design Awards

4 czerwca 2021 r. na placu Defilad w Warszawie odbyło się ogłoszenie wyników i wręczenie nagród organizowanego po raz piąty konkursu Polish Graphic Design Awards. W ramach konkursu, nad którym patronat medialny objął „Świat DRUKU”, 14 zespołów jurorskich przyznało ponad 150 nominacji, 50 wyróżnień i 30 nagród głównych dla najlepszych projektów graficznych roku 2021.

Ruszył konkurs opakowaniowy Better with Less

Europejski producent tektury – Metsä Board – ogłosił kolejną edycję otwartego konkursu Better with Less – Design Challenge 2022. Przedmiotem rywalizacji jest stworzenie bezodpadowych opakowań przyszłości na typowe produkty konsumenckie. Zwycięzcy otrzymają nagrody w wysokości 10, 3 i 2 tys. euro, dodatkowo studenci kierunku projektowego mogą wygrać staż w Centrum Doskonałości Metsä Board w Finlandii. Zgłoszenia można nadsyłać do 1 grudnia 2022 r.

Przyznano Nagrody Magellana 2022

Redakcja „Magazynu Literackiego KSIĄŻKI” po raz czternasty przyznała doroczne Nagrody Magellana. Ideą konkursu jest wyróżnianie wydawców wartościowych – pod względem merytorycznym i graficznym – książek turystycznych i podróżniczych. Uroczysta gala odbyła się 27 maja podczas Targów Książki w Warszawie.

Z ostatniej chwili

Sezon urlopowy nadal trwa i prawdopodobnie część z Państwa wróciła już z urlopów, a kolejni Państwo udaliście się wypoczywać. My kończymy pracę nad dwoma grzbietami naszego miesięcznika (już wkrótce do Państwa rąk trafi numer lipcowo-sierpniowy oraz specjalny dodatek pt. „Świat opakowań i etykiet – trendy, perspektywy, wyzwania”), a jednocześnie rozpoczynamy przygotowania do wrześniowego wydania „Świata DRUKU”. Tradycyjnie podejmiemy w nim tematykę maszyn i urządzeń do zadrukowywania i uszlachetniania opakowań i etykiet, fleksografii; tektury falistej i litej, opakowań kartonowych; znakowania, pakowania oraz bezpieczeństwa opakowań.
Publikacja dostępna będzie w dodatkowej bezpłatnej dystrybucji na wrześniowych targach Taropak i Polagra Food (Poznań, 26–28.09) i FachPack (Norymberga, 27–29.09).
Zapraszamy do współtworzenia tego wydania np. poprzez zamieszczenie artykułów eksperckich i promocyjnych, reklam oraz prezentację oferty swojej firmy w następujących zestawieniach numeru: Dostawcy rozwiązań i usług do produkcji opakowań i etykiet oraz Producenci opakowań giętkich i etykiet.

Dostępna jest już pełna wersja raportu – w języku polskim – przygotowanego przez firmę badawczą Keypoint Intelligence, w którym zawarto wyniki testów najnowszych ploterów eko/żywicznych Mutoh z serii XpertJet Pro. Specjaliści poddali analizom modele 1341SR Pro i 1641SR Pro – obydwa będą prezentowane na stoisku Atrium Centrum Ploterowego podczas Festiwalu Marketingu (Warszawa, 14–15.09). Co wykazały testy?

Na skokowe podwyżki cen papieru narzekają nie tylko wydawcy prasowi – odczuwają je także firmy z branży reklamy zewnętrznej oraz reklamodawcy. Jak w rozmowie z portalem wirualnemedia.pl podkreśla Marcin Stan z zarządu Cityboard Media, drożeje też prąd i paliwo, więc koszty kampanii idą w górę, a przy obecnym poziomie inflacji nie ma ekonomicznej możliwości, aby ceny usług outdoorowych pozostały w miejscu.

Polecamy

Prenumerata

Zachęcamy do zaprenumerowania naszego pisma.
Wypełnij formularz i dołącz do grona ludzi dobrze poinformowanych.

●Zamawiam prenumeratę●

Reklama

W tym miejscu zamieszczamy cenniki produktów reklamowych w drukowanych wydaniach "Świata DRUKU" oraz informacje techniczne dotyczące ich przygotowania.
Wszelkie ewentualne pytania prosimy kierować do działu reklamy:
tel. 42 687 12 92
reklama@swiatdruku.eu

*Informacje o modułach reklamowych do zestawień tematycznych:

Moduły reklamowe do zestawień przygotowywane przez nasze zewnętrzne studio graficzne (w wym. 180 x 40 mm), w oparciu o przesłane do nas w tym celu następujące materiały Klienta:
- logotyp w rozdzielczości 300 dpi (formaty: AI, CDR, EPS, JPEG, PDF lub TIFF)
- nazwa firmy wraz z formą prawną
- adres: ulica, numer, kod pocztowy, miejscowość
- jeden numer telefonu i jeden numer faksu
- jeden adres e-mail i jeden adres strony www
- opis działalności do 600 znaków ze spacjami.

Moduły są przesyłane do Klienta przed drukiem w celu akceptacji.

W cenie modułu zawarta jest jedna poprawka Klienta i wszelkie korekty ewentualnych błędów zawinionych przez naszą redakcję lub studio graficzne.

Dodatkowe zmiany treści są dodatkowo płatne, uzależnione od czasu pracy studia.