Home / Czytelnia / Z ostatniej chwili / Konkursy, promocje, okazje / Konkurs Biuletynów Firmowych 2017 rozpoczęty

Konkurs Biuletynów Firmowych 2017 rozpoczęty

Wystartowała 17. edycja Konkursu Biuletynów Firmowych. W tym roku do jury dołączyły nowe osoby, formularz zgłoszeniowy został znacząco uproszczony, a termin zgłoszeń wydłużony aż do 7 lipca. Udział w konkursie jest bezpłatny. Konkurs Biuletynów Firmowych to prestiżowa rywalizacja branży custom publishing, która odbywa się co roku nieprzerwanie od 16 lat. Dotychczas wzięło w niej udział niemal 1200 biuletynów custom publishing oraz projektów multimedialnych firm i instytucji.

W tegorocznej, 17. edycji konkursu firmy mogą zgłaszać publikacje drukowane i elektroniczne oraz projekty multimedialne w 12 kategoriach.

„Uprościliśmy formularz konkursowy, by zgłaszanie publikacji stało się jeszcze łatwiejsze. Wydłużony termin nadsyłania prac wynika z cyklu wydawniczego publikacji kwartalnych. Coraz częściej numery z drugiego kwartału ukazują się na początku lipca, chcieliśmy więc umożliwić start w konkursie również tych prac” – mówi Tomasz Kościelny, dyrektor zarządzający Agencji custom publishing Agape, która jest organizatorem konkursu.

Zgłoszenia w Konkursie Biuletynów Firmowych 2017 będą oceniać:
Tomasz Kościelny, dyrektor zarządzający Agencji custom publishing Agape, przewodniczący jury,
prof. nadzw. dr hab. Artur Krajewski, dyrektor artystyczny, Akademia Sztuk Pięknych
Justyna Piesiewicz, prezes zarządu IACL – Stowarzyszenia Ekspertów Komunikacji i Przywództwa,
Karolina Dulnik, ekspert w dziedzinie komunikacji wewnętrznej, właścicielka DULNIK communico,
Zofia Kościelna, dziennikarka i redaktor branży custom publishing,
Agnieszka Madej, dyrektor wydawnicza Agencji custom publishing Agape,
Małgorzata Żurniewicz-Turno, grafik Agencji custom publishing Agape,
Ewa Brzozowska, grafik, Brzozowska Design,
Joanna Chraniuk, redaktor prowadząca magazyn „Papierniczy Świat”.

Prace konkursowe wraz z formularzem zgłoszeniowym można nadsyłać do 7 lipca 2017 r. na adres Agencji custom publishing Agape. Regulamin Konkursu i formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie konkursu.

„Świat DRUKU” objął konkurs patronatem medialnym.

  • Obecnie 0 z 5.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ocena: 0/5 (0 ocen/y)

Dziękujemy za ocenę!

Twoja ocena już została uwzględniona. możesz oceniać tylko raz!

Twoja ocena została zmieniona, dziękujemy za ocenę!

Nie masz uprawnień do pisania komentarzy. Zaloguj się.

Z ostatniej chwili

W dn. 19 i 20 czerwca br. w warszawskim Expo XXI odbędzie się V edycja Międzynarodowych Targów Dostawców dla Przemysłu Farmaceutycznego i Kosmetycznego PCI Days 2024. Wydarzenie, w którym udział jest bezpłatny (wymagana jest rejestracja), jest przeznaczone dla producentów leków i kosmetyków, a także przedstawicieli instytucji, uczelni i firm z otoczenia branży farmaceutycznej i kosmetycznej.

Firma Dantex – producent cyfrowych drukarek do etykiet – nawiązała współpracę sprzedażową i marketingową dotyczącą drukarek Pico z Grupo Impryma, działającą na terenie Hiszpanii i Portugalii.

Polecamy

Prenumerata

Zachęcamy do zaprenumerowania naszego pisma.
Wypełnij formularz i dołącz do grona ludzi dobrze poinformowanych.

●Zamawiam prenumeratę●

Reklama

W tym miejscu zamieszczamy cenniki produktów reklamowych w drukowanych wydaniach "Świata DRUKU" oraz informacje techniczne dotyczące ich przygotowania.
Wszelkie ewentualne pytania prosimy kierować do działu reklamy:
tel. 42 687 12 92
reklama@swiatdruku.eu

*Informacje o modułach reklamowych do zestawień tematycznych:

Moduły reklamowe do zestawień przygotowywane przez nasze zewnętrzne studio graficzne (w wym. 180 x 40 mm), w oparciu o przesłane do nas w tym celu następujące materiały Klienta:
- logotyp w rozdzielczości 300 dpi (formaty: AI, CDR, EPS, JPEG, PDF lub TIFF)
- nazwa firmy wraz z formą prawną
- adres: ulica, numer, kod pocztowy, miejscowość
- jeden numer telefonu i jeden numer faksu
- jeden adres e-mail i jeden adres strony www
- opis działalności do 600 znaków ze spacjami.

Moduły są przesyłane do Klienta przed drukiem w celu akceptacji.

W cenie modułu zawarta jest jedna poprawka Klienta i wszelkie korekty ewentualnych błędów zawinionych przez naszą redakcję lub studio graficzne.

Dodatkowe zmiany treści są dodatkowo płatne, uzależnione od czasu pracy studia.