Home / Czytelnia / Z ostatniej chwili / Konkursy, promocje, okazje / Nagroda za innowacyjność technologiczną dla Mark Andy
Magdalena Korczyńska
12.05.2017 16:57
Stworzona przez Mark Andy hybrydowa maszyna Digital Series, bazująca na technologiach cyfrowej i konwencjonalnej, otrzymała prestiżową nagrodę Technical Innovation Award 2017 stowarzyszenia Flexographic Technical Association (FTA). Jest ona przyznawana dorocznie firmom bądź osobom wprowadzającym na rynek innowacyjne rozwiązania, procesy lub technologie, w znaczącym stopniu wpływające na potencjał i rozwój całej branży fleksograficznej.
Mark Andy Digital Series to tzw. hybrydowa platforma druku, w ramach której zintegrowano zespoły fleksograficzne i systemy odpowiedzialne za transport podłoża z roli z modułami drukującymi w technice inkjet UV oraz dodatkowymi urządzeniami do uszlachetniania i przetwarzania. Rozwiązanie to jest skierowane do drukarń etykietowych, poszukujących maszyn, które umożliwią im zwiększenie wydajności produkcji, elastyczności realizowanych działań, a także zaoferują potencjał niedostępny w przypadku już istniejących, pracujących osobno maszyn fleksograficznych i/lub cyfrowych.
„Otrzymana nagroda to dla całej firmy Mark Andy prawdziwy zaszczyt” – mówi Kevin Wilken, CEO amerykańskiego przedsiębiorstwa. „Jest nam niezmiernie miło, że stowarzyszenie FTA doceniło nasze działania, zmierzające do synergii obu technologii, które z historycznego punktu widzenia uznawano za konkurencyjne. Udało nam się zaproponować rozwiązanie oferujące najwyższą elastyczność, wydajność i zyskowność. Nagroda FTA pokazuje jeszcze jedno: że cała branża wciąż ewoluuje i jest to rozwój niezwykle ekscytujący w kontekście przyszłości drukarń etykietowych i opakowaniowych”.
Digital Series to platforma, którą można w pełni skonfigurować i dopasować do indywidualnych oczekiwań klienta. Co więcej, jest to rozwiązanie modułowe, pozwalające na dodawanie w trybie in-line zespołów fleksograficznych (umożliwiających np. foliowanie, laminowanie, wykrawanie czy nadrukowywanie kolorów specjalnych) wraz ze zmieniającymi się potrzebami użytkownika. Owa modułowość oznacza łatwą rozbudowę maszyny wraz z pojawianiem się na rynku kolejnych rozwiązań w obszarze druku cyfrowego i fleksograficznego. Dzięki temu użytkowane rozwiązanie ma szansę być cały czas aktualne względem nowych trendów i nowinek technologicznych wprowadzanych na rynek.
Korzyści zapewniane przez maszyny hybrydowe skłoniły firmę Mark Andy do systematycznej rozbudowy jej portfolio w zakresie druku cyfrowego. Poza nagrodzoną Digital Series, w jego skład wchodzą również: maszyna etykietowa Digital One (która miała swoją premierę na targach Labelexpo Americas 2016) oraz kolejna opcja, oferowana pod nazwą Digital +3600. Jest to część stale rozwijanego przez firmę programu, w ramach którego istniejące maszyny fleksograficzne są wzbogacane o moduły drukujące w technologii cyfrowej. Obecnie na całym świecie pracuje ponad 40 urządzeń hybrydowych dostarczonych przez Mark Andy, m.in. w Polsce. Firma wciąż dokłada starań, by wprowadzać na rynek rozwiązania oferujące najwyższą jakość i wydajność, a jednocześnie poprawiające zyskowność ich użytkowników.
Ray Dickisnon, wiceprezes ds. marketingu i rozwoju biznesu w obszarze rozwiązań cyfrowych Mark Andy, dodaje: „Jesteśmy niezwykle dumni z faktu uzyskania tak prestiżowego wyróżnienia, jakim jest nagroda FTA. Zwłaszcza iż stanowi ona potwierdzenie tego, że aktywnie uczestniczymy w podnoszeniu innowacyjności całej branży druku fleksograficznego. Nasza firma otrzymywała już w przeszłości nagrody za rozwiązania technologiczne, jednak tegoroczne wyróżnienie ze strony FTA odbieramy w sposób szczególny”.
Maszynę Digital Series można obejrzeć w pracy „na żywo”, odwiedzając europejskie centrum demonstracyjne Mark Andy Europe w Warszawie. Zalety technologii hybrydowej oferowanej przez Mark Andy poznali goście odbywających się przed miesiącem w Warszawie trzydniowych dni otwartych. Prezentowana podczas tego wydarzenia produkcyjna maszyna Digital Series została wyposażona w moduł inkjetowy (drukujący w trybie CMYK z dodatkową bielą) oraz trzy zespoły fleksograficzne (jeden zainstalowany przed, zaś dwa pozostałe – po module cyfrowym). Jej pokazy spotkały się z bardzo dużym zainteresowaniem ponad 300 gości z niemal 20 krajów, którzy dotarli na to wydarzenie.
PAI
Nasza relacja z dni otwartych Mark Andy w majowym numerze „Świata DRUKU”.
Dziękujemy za ocenę!
Twoja ocena już została uwzględniona. możesz oceniać tylko raz!
Twoja ocena została zmieniona, dziękujemy za ocenę!
W dn. 19 i 20 czerwca br. w warszawskim Expo XXI odbędzie się V edycja Międzynarodowych Targów Dostawców dla Przemysłu Farmaceutycznego i Kosmetycznego PCI Days 2024. Wydarzenie, w którym udział jest bezpłatny (wymagana jest rejestracja), jest przeznaczone dla producentów leków i kosmetyków, a także przedstawicieli instytucji, uczelni i firm z otoczenia branży farmaceutycznej i kosmetycznej.
Firma Dantex – producent cyfrowych drukarek do etykiet – nawiązała współpracę sprzedażową i marketingową dotyczącą drukarek Pico z Grupo Impryma, działającą na terenie Hiszpanii i Portugalii.
Zachęcamy do zaprenumerowania naszego pisma.
Wypełnij formularz i dołącz do grona ludzi dobrze poinformowanych.
W tym miejscu zamieszczamy cenniki produktów reklamowych w drukowanych wydaniach "Świata DRUKU" oraz informacje techniczne dotyczące ich przygotowania.
Wszelkie ewentualne pytania prosimy kierować do działu reklamy:
tel. 42 687 12 92
reklama@swiatdruku.eu
*Informacje o modułach reklamowych do zestawień tematycznych:
Moduły reklamowe do zestawień przygotowywane przez nasze zewnętrzne studio graficzne (w wym. 180 x 40 mm), w oparciu o przesłane do nas w tym celu następujące materiały Klienta:
- logotyp w rozdzielczości 300 dpi (formaty: AI, CDR, EPS, JPEG, PDF lub TIFF)
- nazwa firmy wraz z formą prawną
- adres: ulica, numer, kod pocztowy, miejscowość
- jeden numer telefonu i jeden numer faksu
- jeden adres e-mail i jeden adres strony www
- opis działalności do 600 znaków ze spacjami.
Moduły są przesyłane do Klienta przed drukiem w celu akceptacji.
W cenie modułu zawarta jest jedna poprawka Klienta i wszelkie korekty ewentualnych błędów zawinionych przez naszą redakcję lub studio graficzne.
Dodatkowe zmiany treści są dodatkowo płatne, uzależnione od czasu pracy studia.