Home / Czytelnia / Z ostatniej chwili / Mix - News / Materiały etykietowe z certyfikacją Carbon Trust
Anna Dudkiewicz
01.02.2022 14:50
Emisja dwutlenku węgla produktów z serii Linerless firmy UPM Raflatac została certyfikowana przez Carbon Trust – globalną organizację konsultingową w zakresie zmian klimatycznych, której misją jest przyspieszenie wejścia w niskoemisyjną przyszłość. Produkty z tej serii są oznaczone etykietą CO2 Measured, co oznacza, że producent oferuje wiarygodne obliczenia zgodnie z normami ISO 14040/44 i PAS 2050.
Portfolio firmy UPM odzwierciedla jej starania w zakresie dążenia do przyszłości bez paliw kopalnych – m.in. w 2019 r. seria materiałów etykietowych RAFNXT+ jako pierwsza na świecie została zweryfikowana przez organizację Carbon Trust; producent pracuje również nad tym, aby sprostać potrzebom szybko rozwijającego się rynku druku termicznego bez podkładu (najnowszy tego typu produkt – OptiCut – to propozycja dla firm, które poszukują czystego cięcia o doskonałym przyleganiu i chcą jednocześnie zmniejszyć emisję CO2), czego wyrazem jest także zrealizowana niedawno inwestycja w linię produkcyjną w polskim zakładzie w Nowej Wsi, która zwiększy roczne możliwości wytwórcze firmy o 100 mln m2. Linerless to natomiast materiały do szybkiego etykietowania używane w codziennym życiu, np. w supermarketach przy stoiskach do ważenia warzyw i owoców, kasach restauracji samoobsługowych lub sprzedających na wynos, czy w logistyce, dlatego muszą spełniać odpowiednie kryteria.
„Ambicją firmy UPM Raflatac jest przyszłość bez paliw kopalnych, a to oznacza, że koncentrujemy się na ograniczaniu emisji dwutlenku węgla przez nasze produkty. Ślad węglowy naszych produktów z serii Linerless został obliczony i potwierdzony certyfikatem przez organizację Carbon Trust, co stanowi dla nas sposób wiarygodnego wykazania klientom, że ślad węglowy został dokładnie zmierzony. Wybór produktów z serii Linerless to pozytywne działanie na rzecz klimatu” – mówi Robert Taylor, dyrektor ds. zrównoważonego rozwoju w firmie UPM Raflatac. Silvana Centty, zastępca dyrektora w Carbon Trust, dodaje: „Cieszymy się, że firma UPM Raflatac rozszerza etykietę Carbon Measured firmy Carbon Trust na szerszą gamę produktów. Jest to wyraźny dowód ich zaangażowania w zapewnienie wysokiego poziomu przejrzystości, dzięki któremu ich klienci mogą lepiej zrozumieć ilość wytworzonego dwutlenku węgla podczas produkcji ich opakowań”.
Dziękujemy za ocenę!
Twoja ocena już została uwzględniona. możesz oceniać tylko raz!
Twoja ocena została zmieniona, dziękujemy za ocenę!
W dn. 19 i 20 czerwca br. w warszawskim Expo XXI odbędzie się V edycja Międzynarodowych Targów Dostawców dla Przemysłu Farmaceutycznego i Kosmetycznego PCI Days 2024. Wydarzenie, w którym udział jest bezpłatny (wymagana jest rejestracja), jest przeznaczone dla producentów leków i kosmetyków, a także przedstawicieli instytucji, uczelni i firm z otoczenia branży farmaceutycznej i kosmetycznej.
Firma Dantex – producent cyfrowych drukarek do etykiet – nawiązała współpracę sprzedażową i marketingową dotyczącą drukarek Pico z Grupo Impryma, działającą na terenie Hiszpanii i Portugalii.
Zachęcamy do zaprenumerowania naszego pisma.
Wypełnij formularz i dołącz do grona ludzi dobrze poinformowanych.
W tym miejscu zamieszczamy cenniki produktów reklamowych w drukowanych wydaniach "Świata DRUKU" oraz informacje techniczne dotyczące ich przygotowania.
Wszelkie ewentualne pytania prosimy kierować do działu reklamy:
tel. 42 687 12 92
reklama@swiatdruku.eu
*Informacje o modułach reklamowych do zestawień tematycznych:
Moduły reklamowe do zestawień przygotowywane przez nasze zewnętrzne studio graficzne (w wym. 180 x 40 mm), w oparciu o przesłane do nas w tym celu następujące materiały Klienta:
- logotyp w rozdzielczości 300 dpi (formaty: AI, CDR, EPS, JPEG, PDF lub TIFF)
- nazwa firmy wraz z formą prawną
- adres: ulica, numer, kod pocztowy, miejscowość
- jeden numer telefonu i jeden numer faksu
- jeden adres e-mail i jeden adres strony www
- opis działalności do 600 znaków ze spacjami.
Moduły są przesyłane do Klienta przed drukiem w celu akceptacji.
W cenie modułu zawarta jest jedna poprawka Klienta i wszelkie korekty ewentualnych błędów zawinionych przez naszą redakcję lub studio graficzne.
Dodatkowe zmiany treści są dodatkowo płatne, uzależnione od czasu pracy studia.