Home / Czytelnia / Z ostatniej chwili / Mix - News / Nowe centrum usług biznesowych HP
Joanna Więckowska
27.08.2012 13:09
Hewlett-Packard otworzy w tym roku w Łodzi swoje nowe centrum usług biznesowych. W najbliższym czasie ma ruszyć rekrutacja pracowników do tego centrum. Na lokalizację nowego biura HP wybrało GTC University Business Park – nowoczesny budynek biurowy w centrum Łodzi.
HP oficjalnie nie informuje, ile osób zatrudni w łódzkim centrum. Według nieoficjalnych informacji może to być kilkaset osób. Nowe centrum HP ma zacząć działać w Łodzi w czwartym kwartale br. Będzie świadczyć usługi z zakresu m.in. finansów i księgowości w obszarze regulowania zobowiązań, rozliczania należności oraz procesów zarządzania zakupami towarów i usług. Inną ważną specjalizacją centrum będzie obsługa kadr i płac obejmująca m.in. nadzór nad obiegiem dokumentów kadrowo-płacowych, naliczanie płac, kontakty z pracownikami i klientami, procesy zarządzania danymi oraz procesy rekrutacji. Firma zapowiada, że w miarę rozwoju łódzkiego centrum możliwe jest rozszerzenie zakresu usług.
Łódzkie biuro będzie trzecią – obok Warszawy i Wrocławia – lokalizacją HP w Polsce. W 2005 roku amerykański koncern otworzył we Wrocławiu pierwsze w Polsce centrum usług dla biznesu (Globalne Centrum Biznesowe HP), w którym zatrudnia 2,5 tys. pracowników.
Dziękujemy za ocenę!
Twoja ocena już została uwzględniona. możesz oceniać tylko raz!
Twoja ocena została zmieniona, dziękujemy za ocenę!
W ostatnim czasie kilkuosobowa delegacja firmy Polkos – autoryzowanego dealera urządzeń marek Roland oraz Xenons – spędziła prawie dwa tygodnie w Chinach. W ramach współpracy z firmą Xenons przedstawiciele dystrybutora zwiedzili nowoczesne fabryki producenta, przyglądając się z bliska zaawansowanym procesom produkcyjnym i nowym technologiom; z zapoznali się również z najnowszymi produktami i prototypami maszyn, które dopiero będą wprowadzane na rynek.
6 czerwca 2024 r. w Hotelu Grzegorzewski w Tuszynie koło Łodzi odbyło się doroczne Walne Zebranie Sprawozdawcze Członków Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych (PIAP). Wydarzenie dla zrzeszonych w Izbie przedstawicieli branży artykułów promocyjnych z całej Polski zwieńczył uroczysty bankiet, podczas którego wręczono Jubileuszowe Statuetki PIAP 2024.
Kilkadziesiąt osób, reprezentujących kadrę zarządzającą drukarń wąskowstęgowych, wzięło udział w sympozjum zorganizowanym przez firmę Mark Andy z myślą o jej klientach z Polski. Wydarzenie odbyło się 9 maja br. w Zamku Topacz w Ślęzie. Złożyło się na nie kilka wystąpień, które – w odróżnieniu od wcześniejszych tego typu spotkań dla użytkowników maszyn amerykańskiego producenta – koncentrowały się nie tylko na aspektach rynkowych i technologicznych. Uczestnicy mieli bowiem okazję wysłuchać prezentacji na temat cyberbezpieczeństwa czy wykładu motywacyjnego.
Zachęcamy do zaprenumerowania naszego pisma.
Wypełnij formularz i dołącz do grona ludzi dobrze poinformowanych.
W tym miejscu zamieszczamy cenniki produktów reklamowych w drukowanych wydaniach "Świata DRUKU" oraz informacje techniczne dotyczące ich przygotowania.
Wszelkie ewentualne pytania prosimy kierować do działu reklamy:
tel. 42 687 12 92
reklama@swiatdruku.eu
*Informacje o modułach reklamowych do zestawień tematycznych:
Moduły reklamowe do zestawień przygotowywane przez nasze zewnętrzne studio graficzne (w wym. 180 x 40 mm), w oparciu o przesłane do nas w tym celu następujące materiały Klienta:
- logotyp w rozdzielczości 300 dpi (formaty: AI, CDR, EPS, JPEG, PDF lub TIFF)
- nazwa firmy wraz z formą prawną
- adres: ulica, numer, kod pocztowy, miejscowość
- jeden numer telefonu i jeden numer faksu
- jeden adres e-mail i jeden adres strony www
- opis działalności do 600 znaków ze spacjami.
Moduły są przesyłane do Klienta przed drukiem w celu akceptacji.
W cenie modułu zawarta jest jedna poprawka Klienta i wszelkie korekty ewentualnych błędów zawinionych przez naszą redakcję lub studio graficzne.
Dodatkowe zmiany treści są dodatkowo płatne, uzależnione od czasu pracy studia.