Home / Czytelnia / Z ostatniej chwili / Mix - News / PIAP bada branżę artykułów promocyjnych
Anna Dudkiewicz
08.01.2024 15:27
Polska Izba Artykułów Promocyjnych przeprowadziła badania branży artykułów promocyjnych w Polsce i opublikowała dwa raporty: „Kondycja branży artykułów promocyjnych w Polsce” oraz „Upominki reklamowe jako narzędzie marketingowe”. To pierwsze w naszym kraju badania poświęcone w całości branży artykułów promocyjnych.
Badania zostały przeprowadzone wśród uczestników rynku reklamowego BTL i miały na celu dokładne zbadanie kondycji branży artykułów promocyjnych w Polsce na przestrzeni ostatnich dwóch lat. W raportach przedstawiono aktualny stan rynku oraz zidentyfikowano najważniejsze problemy i wyzwania, z jakimi branża musi się mierzyć w kontekście zmian gospodarczo-politycznych. Ponadto omówiono korzyści i wpływ artykułów promocyjnych na skuteczne działania marketingowe oraz rynkowe trendy i oczekiwania marketerów planujących kampanie marketingowe.
„Nasza inicjatywa badawcza miała na celu dostarczenie rzetelnych informacji o kondycji branży artykułów promocyjnych w Polsce. Mamy nadzieję, że oba raporty będą wartościowym źródłem wiedzy dla przedsiębiorców, ich klientów oraz wszystkich zainteresowanych dynamicznym rozwojem tego sektora rynku” – mówi Paweł Wielkopolan, dyrektor biura zarządu Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych.
Badania na zlecenie PIAP przeprowadziła w dn. 24.09–6.10.2023 r. firma badawczo-technologiczna SoftArchitect z zastosowaniem ankiety empatycznej (Onfly EQ).
Próba badawcza N=69 objęła reprezentantów agencji reklamowych, producentów importerów oraz ich podwykonawców.
Pełne raporty można pobrać TUTAJ.
Dziękujemy za ocenę!
Twoja ocena już została uwzględniona. możesz oceniać tylko raz!
Twoja ocena została zmieniona, dziękujemy za ocenę!
W dn. 19 i 20 czerwca br. w warszawskim Expo XXI odbędzie się V edycja Międzynarodowych Targów Dostawców dla Przemysłu Farmaceutycznego i Kosmetycznego PCI Days 2024. Wydarzenie, w którym udział jest bezpłatny (wymagana jest rejestracja), jest przeznaczone dla producentów leków i kosmetyków, a także przedstawicieli instytucji, uczelni i firm z otoczenia branży farmaceutycznej i kosmetycznej.
Firma Dantex – producent cyfrowych drukarek do etykiet – nawiązała współpracę sprzedażową i marketingową dotyczącą drukarek Pico z Grupo Impryma, działającą na terenie Hiszpanii i Portugalii.
Zachęcamy do zaprenumerowania naszego pisma.
Wypełnij formularz i dołącz do grona ludzi dobrze poinformowanych.
W tym miejscu zamieszczamy cenniki produktów reklamowych w drukowanych wydaniach "Świata DRUKU" oraz informacje techniczne dotyczące ich przygotowania.
Wszelkie ewentualne pytania prosimy kierować do działu reklamy:
tel. 42 687 12 92
reklama@swiatdruku.eu
*Informacje o modułach reklamowych do zestawień tematycznych:
Moduły reklamowe do zestawień przygotowywane przez nasze zewnętrzne studio graficzne (w wym. 180 x 40 mm), w oparciu o przesłane do nas w tym celu następujące materiały Klienta:
- logotyp w rozdzielczości 300 dpi (formaty: AI, CDR, EPS, JPEG, PDF lub TIFF)
- nazwa firmy wraz z formą prawną
- adres: ulica, numer, kod pocztowy, miejscowość
- jeden numer telefonu i jeden numer faksu
- jeden adres e-mail i jeden adres strony www
- opis działalności do 600 znaków ze spacjami.
Moduły są przesyłane do Klienta przed drukiem w celu akceptacji.
W cenie modułu zawarta jest jedna poprawka Klienta i wszelkie korekty ewentualnych błędów zawinionych przez naszą redakcję lub studio graficzne.
Dodatkowe zmiany treści są dodatkowo płatne, uzależnione od czasu pracy studia.