Home / Czytelnia / Z ostatniej chwili / Mix - News / Współpraca firm Xerox i Optimus

Współpraca firm Xerox i Optimus

Firmy Xerox i Optimus ogłosiły nawiązanie ścisłej współpracy. Wielokrotnie nagradzany Optimus Dash MIS został zintegrowany z zaawansowanym systemem Web-2-Print Xerox XMPie. Prezentacja integracji odbyła się po raz pierwszy w Pradze na Xerox forum w dniach 6–8 października 2015.

Nicola Bisset, dyrektor zarządzający Optimus Group, komentuje: „W centrum uwagi zarówno Optimusa, jak i XMPie jest metoda zarządzania lean w czasie rzeczywistym przy użyciu automatyzacji . Naszym celem jest eliminacja marnotrawstwa, powielania działań i redukcja błędów. Wierzymy, że połączenie naszych systemów tworzy dla naszych klientów wartościową inwestycję, która posiada krótki czas zwrotu”.
„Wynikiem jest ściśle zintegrowany Web-2-Print i system zarządzania klasy MIS, które wspólnie stanowią narzędzie do sprzedaży i nadzoru produkcji. Klienci z łatwością złożą zamówienia z portalu internetowego XMPie i prześledzą postęp zlecenia w czasie rzeczywistym. Kalkulacja cenowa produktów odbywa się tylko raz, zatem użytkownik Web-2-Print i użytkownik tradycyjny otrzymają dokładnie takie same oferty. Ponadto oba systemy mają wspólny magazyn surowców i wyrobów gotowych”.
Funkcjonalność integracji XMPie i Optimus Dash obejmuje:
Jednorodną kalkulację ceny – usuwana jest konieczność prowadzenia dwóch systemów cen, co zdecydowanie ułatwia prowadzenie spójnej polityki cenowej. Dzięki integracji Dasha z XMPie ceny są kalkulowane w jednym miejscu. Oznacza to, że korzystający z sieci internet otrzymają taką samą ofertę jak klienci komunikujący się przez telefon lub e-mail. Wycena jest wykonywana raz i jest widoczna od razu online. To nie tylko oszczędność czasu, ale także pieniędzy, nie ma bowiem powielania lub niedopasowania ceny, a klienci mogą łatwo porównać opcje na ekranie swojego monitora.
Automatyczne tworzenie zleceń – minimalizujemy możliwość powstawania błędów podczas tworzenia zleceń. Wszystkie informacje zarejestrowane w XMPie są automatycznie przesyłane do Optimus Dash MIS. Rezultatem jest natychmiastowe tworzenie zleceń z dokładną specyfikacją, przesłanie plików oraz generowanie wszelkich informacji o produkcji. Nie ma ponownego wprowadzania danych, co zdecydowanie oszczędza czas i koszty bez możliwości popełnienia błędu.
Status zleceń – udostępniamy klientom drukarni aktualną informację o stanie zleceń w czasie rzeczywistym. Dzięki pełnej integracji Optimus Dasha i XMPie status zleceń jest automatycznie aktualizowany, zapewniając pełną transparentność dla użytkowników obu systemów. Klienci są w stanie zalogować się na XMPie w dowolnym czasie i zobaczyć postępy ich pracy od etapu prepress do dostawy. Klient jest więc informowany na bieżąco, co powoduje zmniejszenie bezpośrednich kontaktów z obsługą klienta.
Ciągły wgląd w magazyn – pokazywane są stany magazynowe w czasie rzeczywistym
Stany magazynowe są widoczne zarówno w XMPie, jak i w Optimus Dash dzięki bezproblemowej integracji. Klienci są w stanie zobaczyć te stany oraz składać zamówienia. Jeśli poziom stanów jest niski, a klient chce dany artykuł zamówić, tworzone są wewnętrzne zlecenia produkcyjne. Nie ma potrzeby podwójnego wprowadzania danych, a wszystkie informacje dostarczone przez klienta w XMPie są automatycznie przekazywane do Optimus Dash MIS, co pozwala na oszczędzenie czasu i redukcję kosztów.
Oto opinia Yarona Mohabana (XMPie VP Sales w regionie EMEA i AP): „Dwukierunkowa integracja XMPie StoreFlow Web-2-Print z Optimus Dash MIS umożliwia prawdziwy zautomatyzowany przepływ pracy, który jest odpowiedzią na ciągłe pytania naszych klientów.” Yaron dodaje również: „Zintegrowane rozwiązanie jest unikatowe na rynku. Ujednolicony wgląd w cały proces sprawia, że możliwe jest realizowanie dostaw pod pełnym nadzorem systemu w bardzo efektywny i transparentny sposób, a właśnie tego oczekują nasi klienci”.

  • Obecnie 0 z 5.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ocena: 0/5 (0 ocen/y)

Dziękujemy za ocenę!

Twoja ocena już została uwzględniona. możesz oceniać tylko raz!

Twoja ocena została zmieniona, dziękujemy za ocenę!

Nie masz uprawnień do pisania komentarzy. Zaloguj się.

Z ostatniej chwili

W dn. 19 i 20 czerwca br. w warszawskim Expo XXI odbędzie się V edycja Międzynarodowych Targów Dostawców dla Przemysłu Farmaceutycznego i Kosmetycznego PCI Days 2024. Wydarzenie, w którym udział jest bezpłatny (wymagana jest rejestracja), jest przeznaczone dla producentów leków i kosmetyków, a także przedstawicieli instytucji, uczelni i firm z otoczenia branży farmaceutycznej i kosmetycznej.

Firma Dantex – producent cyfrowych drukarek do etykiet – nawiązała współpracę sprzedażową i marketingową dotyczącą drukarek Pico z Grupo Impryma, działającą na terenie Hiszpanii i Portugalii.

Polecamy

Prenumerata

Zachęcamy do zaprenumerowania naszego pisma.
Wypełnij formularz i dołącz do grona ludzi dobrze poinformowanych.

●Zamawiam prenumeratę●

Reklama

W tym miejscu zamieszczamy cenniki produktów reklamowych w drukowanych wydaniach "Świata DRUKU" oraz informacje techniczne dotyczące ich przygotowania.
Wszelkie ewentualne pytania prosimy kierować do działu reklamy:
tel. 42 687 12 92
reklama@swiatdruku.eu

*Informacje o modułach reklamowych do zestawień tematycznych:

Moduły reklamowe do zestawień przygotowywane przez nasze zewnętrzne studio graficzne (w wym. 180 x 40 mm), w oparciu o przesłane do nas w tym celu następujące materiały Klienta:
- logotyp w rozdzielczości 300 dpi (formaty: AI, CDR, EPS, JPEG, PDF lub TIFF)
- nazwa firmy wraz z formą prawną
- adres: ulica, numer, kod pocztowy, miejscowość
- jeden numer telefonu i jeden numer faksu
- jeden adres e-mail i jeden adres strony www
- opis działalności do 600 znaków ze spacjami.

Moduły są przesyłane do Klienta przed drukiem w celu akceptacji.

W cenie modułu zawarta jest jedna poprawka Klienta i wszelkie korekty ewentualnych błędów zawinionych przez naszą redakcję lub studio graficzne.

Dodatkowe zmiany treści są dodatkowo płatne, uzależnione od czasu pracy studia.