Home / Czytelnia / Z ostatniej chwili / Personalia

Personalia

Informacje na temat osób: zmiany na stanowiskach, nagrody, gratulacje, nekrologi.

Xerox z nowym dyrektorem generalnym

Xerox Holdings Corporation poinformował o powołaniu z początkiem sierpnia na stanowisko dyrektora generalnego Stevena Bandrowczaka, który – po śmierci Johna Visentina w czerwcu 2022 r. – pełnił tę funkcję tymczasowo.

Nowa dyrektor ds. marketingu produktów w Miraclon

Firma Miraclon mianowała Deanę Conyard nowym dyrektorem ds. marketingu produktów. Ze swojego biura w globalnej siedzibie przedsiębiorstwa w Oakdale w stanie Minnesota będzie ona kierować zespołem marketingu produktów i jego pracą na całym świecie.

Fujifilm wzmacnia dział opakowań cyfrowych w EMEA

Firma Fujifilm Europe poinformowała o powołaniu Raynalda Barillota na stanowisko menedżera kategorii w dziale opakowań cyfrowych na terenie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. Będzie on zarządzał portfolio produktów przeznaczonych dla tego sektora poligrafii, podlegając bezpośrednio Manuelowi Schruttowi, szefowi działu opakowań w Fujifilm EMEA.

Firma Zinart świętuje jubileusz 30-lecia zmianami

Jubileusz 30-lecia działalności firmy Zinart z Wrocławia, zaopatrującej polskie i zagraniczne drukarnie w maszyny, materiały eksploatacyjne i części zamienne, zbiegł się w czasie z uruchomieniem sklepu internetowego oraz z historyczną zmianą w kierownictwie. Adam Zindulski – założyciel i do niedawna prezes zarządu firmy – przekazał jej stery swoim wieloletnim współpracownikom, którzy stali się jednocześnie właścicielami spółki. Paweł Trzeciak objął funkcję prezesa zarządu, zaś Grzegorz Śleziak i Jacek Mozoła pozostają – jak dotychczas – wiceprezesami firmy.

Xerox stracił lidera

Xerox Holdings Corporation poinformował o niespodziewanej śmierci (spowodowanej komplikacjami związanymi z chorobą) Johna Visentina, który jako wiceprezes zarządu i dyrektor generalny kierował firmą od maja 2018 r. W najbliższym czasie jego obowiązki będzie pełnił Steve Bandrowczak – prezes i dyrektor operacyjny przedsiębiorstwa.

Odszedł Aleksander Mackiewicz

Polska Izba Opakowań poinformowała o odejściu w wieku 77 lat Aleksandra Mackiewicza – wieloletniego prezesa firmy Pomona, członka Rady Polskiej Izby Opakowań, niezwykle zaangażowanego w jej prace organizacyjne. Zmarły był także zasłużonym działaczem politycznym i orędownikiem rozwoju polskiej przedsiębiorczości, w latach 1989–1991 piastującym stanowisko Ministra Rynku Wewnętrznego w rządzie T. Mazowieckiego. Spoczął na cmentarzu w Lipkowie k. Warszawy.
Cześć Jego Pamięci!

Zmiany personalne w firmie HP

Firma HP poinformowała, że Haim Levit został awansowany na stanowisko starszego wiceprezesa i dyrektora generalnego działu druku przemysłowego HP, gdzie będzie zarządzał kilkoma globalnymi jednostkami biznesowymi i kierował ogólną strategią przemysłowego druku cyfrowego HP na całym świecie. Jednocześnie Noamowi Zilbershtainowi – dotychczasowemu wiceprezesowi ds. operacyjnych w HP Indigo, powierzono stanowisko dyrektora generalnego HP Indigo. W nowej roli będzie kierował rozwojem i globalną ekspansją technologii druku cyfrowego oraz zrównoważonych rozwiązań dla branży komercyjnej, etykiet i opakowań.

Nowy dyrektor biura PID

Polska Izba Druku ma nowego dyrektora biura – decyzją Rady PID został nim Marek Pakosz. To doświadczony i skuteczny manager z wieloletnią praktyką w zarządzaniu dynamicznymi organizacjami sprzedażowymi i dyrektor handlowy z umiejętnością budowy i motywacji dużych zespołów sprzedażowych.

Nowy członek zespołu Heidelberg Polska

Z dniem 1 czerwca br. obowiązki dyrektora sprzedaży materiałów eksploatacyjnych w firmie Heidelberg Polska Sp. z o.o. objął Jarosław Krasnodębski. Decyzja ta związana jest z kontynuacją procesu transformacji i dalszego wzmacniania struktur sprzedaży Heidelberg Polska oraz całej grupy Heidelberg.

Ludwin Monz przejął stery Heidelberga

Z dniem 1 kwietnia br. Ludwin Monz zastąpił Rainera Hundsdörfera na stanowisku prezesa zarządu Heidelberger Druckmaschinen AG (Heidelberg). Rainer Hundsdörfer, który piastował to stanowisko przez sześć lat, zgodnie z planem przechodzi na emeryturę. Po ponad dziesięciu latach kierowania firmą Carl Zeiss Meditec AG, Ludwin Monz przejmuje obowiązki zarządcze i będzie kontynuował transformację cyfrową Heidelberga.

Z ostatniej chwili

Sezon urlopowy nadal trwa i prawdopodobnie część z Państwa wróciła już z urlopów, a kolejni Państwo udaliście się wypoczywać. My kończymy pracę nad dwoma grzbietami naszego miesięcznika (już wkrótce do Państwa rąk trafi numer lipcowo-sierpniowy oraz specjalny dodatek pt. „Świat opakowań i etykiet – trendy, perspektywy, wyzwania”), a jednocześnie rozpoczynamy przygotowania do wrześniowego wydania „Świata DRUKU”. Tradycyjnie podejmiemy w nim tematykę maszyn i urządzeń do zadrukowywania i uszlachetniania opakowań i etykiet, fleksografii; tektury falistej i litej, opakowań kartonowych; znakowania, pakowania oraz bezpieczeństwa opakowań.
Publikacja dostępna będzie w dodatkowej bezpłatnej dystrybucji na wrześniowych targach Taropak i Polagra Food (Poznań, 26–28.09) i FachPack (Norymberga, 27–29.09).
Zapraszamy do współtworzenia tego wydania np. poprzez zamieszczenie artykułów eksperckich i promocyjnych, reklam oraz prezentację oferty swojej firmy w następujących zestawieniach numeru: Dostawcy rozwiązań i usług do produkcji opakowań i etykiet oraz Producenci opakowań giętkich i etykiet.

Dostępna jest już pełna wersja raportu – w języku polskim – przygotowanego przez firmę badawczą Keypoint Intelligence, w którym zawarto wyniki testów najnowszych ploterów eko/żywicznych Mutoh z serii XpertJet Pro. Specjaliści poddali analizom modele 1341SR Pro i 1641SR Pro – obydwa będą prezentowane na stoisku Atrium Centrum Ploterowego podczas Festiwalu Marketingu (Warszawa, 14–15.09). Co wykazały testy?

Na skokowe podwyżki cen papieru narzekają nie tylko wydawcy prasowi – odczuwają je także firmy z branży reklamy zewnętrznej oraz reklamodawcy. Jak w rozmowie z portalem wirualnemedia.pl podkreśla Marcin Stan z zarządu Cityboard Media, drożeje też prąd i paliwo, więc koszty kampanii idą w górę, a przy obecnym poziomie inflacji nie ma ekonomicznej możliwości, aby ceny usług outdoorowych pozostały w miejscu.

Polecamy

Prenumerata

Zachęcamy do zaprenumerowania naszego pisma.
Wypełnij formularz i dołącz do grona ludzi dobrze poinformowanych.

●Zamawiam prenumeratę●

Reklama

W tym miejscu zamieszczamy cenniki produktów reklamowych w drukowanych wydaniach "Świata DRUKU" oraz informacje techniczne dotyczące ich przygotowania.
Wszelkie ewentualne pytania prosimy kierować do działu reklamy:
tel. 42 687 12 92
reklama@swiatdruku.eu

*Informacje o modułach reklamowych do zestawień tematycznych:

Moduły reklamowe do zestawień przygotowywane przez nasze zewnętrzne studio graficzne (w wym. 180 x 40 mm), w oparciu o przesłane do nas w tym celu następujące materiały Klienta:
- logotyp w rozdzielczości 300 dpi (formaty: AI, CDR, EPS, JPEG, PDF lub TIFF)
- nazwa firmy wraz z formą prawną
- adres: ulica, numer, kod pocztowy, miejscowość
- jeden numer telefonu i jeden numer faksu
- jeden adres e-mail i jeden adres strony www
- opis działalności do 600 znaków ze spacjami.

Moduły są przesyłane do Klienta przed drukiem w celu akceptacji.

W cenie modułu zawarta jest jedna poprawka Klienta i wszelkie korekty ewentualnych błędów zawinionych przez naszą redakcję lub studio graficzne.

Dodatkowe zmiany treści są dodatkowo płatne, uzależnione od czasu pracy studia.