Home / Czytelnia / Z ostatniej chwili / Personalia
Informacje na temat osób: zmiany na stanowiskach, nagrody, gratulacje, nekrologi.
Decyzją udziałowców firmy Heidelberg Polska w nadchodzącym czasie zajdzie kilka ważnych zmian dotyczących składu kierownictwa firmy. W przyszłym roku, wraz z osiągnięciem ustawowego wieku emerytalnego, ze stanowiska prezesa zarządu odejdzie Krzysztof Pindral, który swoją funkcję pełni nieprzerwanie od 1998 r. Wiąże się z tym reorganizacja managementu firmy.
Firma Mark Andy, dostawca rozwiązań w zakresie drukowania etykiet, ogłosiła powołanie Steve’a Luedke na stanowisko wiceprezesa ds. zaawansowanej obsługi klienta. Dołącza on do organizacji, wnosząc duże doświadczenie w branży etykiet i opakowań: ponad 26-letnie z pracy w WS Packaging oraz w części Multi-Color Corporation, gdzie pracował dotychczas.
Firma XSYS – globalny dostawca zintegrowanych rozwiązań dla sektora druku fleksograficznego, offsetowego oraz dla prepressu – poinformowała o mianowaniu nowego dyrektora generalnego. Został nim Alexander Unterschütz, zastępując w tej roli Olivera Dohna, który zdecydował o zaangażowaniu się w inne przedsięwzięcia poza organizacją. Zadaniem nowego CEO będzie „poprowadzenie firmy przez kolejny rozdział wzrostu”.
Z dniem 1 września 2024 r. stanowisko dyrektora generalnego Flint Group objął Pepijn Dinandt. Nowy CEO może się pochwalić 30-letnim doświadczeniem w kierowaniu organizacjami działającymi w różnych branżach, obejmującym również sukcesy w zakresie przeprowadzania firm przez proces restrukturyzacji finansowej.
Stora Enso poinformowała o planowanych zmianach na dwóch kluczowych stanowiskach w strukturach grupy. Niclas Rosenlew obejmie funkcję dyrektora finansowego (Chief Financial Officer), zastępując na niej Seppo Parvi. Carolyn Wagner natomiast zostanie mianowana na stanowisko Executive Vice President w dziale Packaging Solutions. Kierujący nim obecnie Ad Smit zdecydował się przejść na emeryturę. Firma podaje, że obie zmiany personalne wejdą w życie najpóźniej w styczniu 2025 roku. Niclas Rosenlew i Carolyn Wagner dołączą tym samym do zespołu ścisłego kierownictwa Stora Enso – Group Leadership Team.
Podczas Walnego Zgromadzenia Członków Polskiej Izby Druku, które odbyło się 20 czerwca br. w Warszawie, wybrano nowe władze Izby. Funkcję prezesa powierzono ponownie Jackowi Kuśmierczykowi. W skład Rady Izby weszli jej dotychczasowi członkowie: Artur Chęsy, Leszek Gumowski, Tomasz Korościk i Maciej Sierpiński, do których dołączyli Artur Nowaczyk oraz Jacek Stencel. Za pracę w Radzie Izby podziękowali Jakub Bielecki oraz Leszek Wojtczuk – wcześniej wieloletni prezes PID. Wybrano również Komisję Rewizyjną w składzie: Lidia Matuszak, Stefan Piotrowski i Jolanta Ziemniak-Ronke.
Firma Koenig & Bauer Digital & Webfed AG & Co. KG ogłosiła zmiany personalne na szczeblu zarządzającym, które weszły w życie z początkiem czerwca br. Philipp Zimmermann zastąpił Christopha Müllera na stanowisku CEO Digital & Webfed i w tej roli odpowiada za ogólne zarządzanie segmentem, sprzedaż i zarządzanie produktami. Markus Dörr (wcześniej odpowiedzialny za finanse spółki zależnej Koenig & Bauer Industrial) przejął odpowiedzialność za obszary handlowe jako CFO. Thomas Potzkai – jako CTO – jest nadal odpowiedzialny za technologię i usługi.
W dn. 22 maja br. odbyły się wybory na prezesa oraz członków rady Polskiej Izby Książki na kadencję 2024–2028. O stanowisko prezesa ubiegało się troje kandydatów: Elżbieta Brach z wydawnictwa Ostrogi, Magdalena Hajduk-Dębowska z wydawnictwa Karakter oraz Paweł Filar z firmy dystrybucyjnej Platon. Najwięcej głosów otrzymała szefowa krakowskiego wydawnictwa Karakter i tym samym objęła funkcję Prezeski Polskiej Izby Książki na kolejne cztery lata. Przeprowadzone zostały także wybory do Rady PIK.
Polskie Stowarzyszenie Sitodruku i Druku Cyfrowego poinformowało, że podczas Sprawozdawczo-Wyborczego Walnego Zgromadzenie Członków PSSiDC, które odbyło się 14 maja 2024 r. w Golf Park Mikołów, w związku z kończącą się kadencją wybrano nowego Prezesa Zarządu stowarzyszenia. Po raz kolejny został nim Jacek Stencel.
Amerykańska firma Inkcups, dostarczająca maszyny do druku cyfrowego i tampondruku, poinformowała o zmianach w kierownictwie, które mają przyspieszyć rozwój przedsiębiorstwa i wesprzeć jego ekspansję na nowych rynkach. W ostatnich dniach marca br. stanowisko dyrektora generalnego objął Rick Hajec. Pełniący dotąd tę rolę założyciel firmy Benjamin Adner został dyrektorem ds. innowacji, zaś James Burns, dotąd wiceprezes ds. sprzedaży, został awansowany na stanowisko dyrektora handlowego.
W ostatnim czasie kilkuosobowa delegacja firmy Polkos – autoryzowanego dealera urządzeń marek Roland oraz Xenons – spędziła prawie dwa tygodnie w Chinach. W ramach współpracy z firmą Xenons przedstawiciele dystrybutora zwiedzili nowoczesne fabryki producenta, przyglądając się z bliska zaawansowanym procesom produkcyjnym i nowym technologiom; z zapoznali się również z najnowszymi produktami i prototypami maszyn, które dopiero będą wprowadzane na rynek.
6 czerwca 2024 r. w Hotelu Grzegorzewski w Tuszynie koło Łodzi odbyło się doroczne Walne Zebranie Sprawozdawcze Członków Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych (PIAP). Wydarzenie dla zrzeszonych w Izbie przedstawicieli branży artykułów promocyjnych z całej Polski zwieńczył uroczysty bankiet, podczas którego wręczono Jubileuszowe Statuetki PIAP 2024.
Kilkadziesiąt osób, reprezentujących kadrę zarządzającą drukarń wąskowstęgowych, wzięło udział w sympozjum zorganizowanym przez firmę Mark Andy z myślą o jej klientach z Polski. Wydarzenie odbyło się 9 maja br. w Zamku Topacz w Ślęzie. Złożyło się na nie kilka wystąpień, które – w odróżnieniu od wcześniejszych tego typu spotkań dla użytkowników maszyn amerykańskiego producenta – koncentrowały się nie tylko na aspektach rynkowych i technologicznych. Uczestnicy mieli bowiem okazję wysłuchać prezentacji na temat cyberbezpieczeństwa czy wykładu motywacyjnego.
Zachęcamy do zaprenumerowania naszego pisma.
Wypełnij formularz i dołącz do grona ludzi dobrze poinformowanych.
W tym miejscu zamieszczamy cenniki produktów reklamowych w drukowanych wydaniach "Świata DRUKU" oraz informacje techniczne dotyczące ich przygotowania.
Wszelkie ewentualne pytania prosimy kierować do działu reklamy:
tel. 42 687 12 92
reklama@swiatdruku.eu
*Informacje o modułach reklamowych do zestawień tematycznych:
Moduły reklamowe do zestawień przygotowywane przez nasze zewnętrzne studio graficzne (w wym. 180 x 40 mm), w oparciu o przesłane do nas w tym celu następujące materiały Klienta:
- logotyp w rozdzielczości 300 dpi (formaty: AI, CDR, EPS, JPEG, PDF lub TIFF)
- nazwa firmy wraz z formą prawną
- adres: ulica, numer, kod pocztowy, miejscowość
- jeden numer telefonu i jeden numer faksu
- jeden adres e-mail i jeden adres strony www
- opis działalności do 600 znaków ze spacjami.
Moduły są przesyłane do Klienta przed drukiem w celu akceptacji.
W cenie modułu zawarta jest jedna poprawka Klienta i wszelkie korekty ewentualnych błędów zawinionych przez naszą redakcję lub studio graficzne.
Dodatkowe zmiany treści są dodatkowo płatne, uzależnione od czasu pracy studia.